Adet yerini bulsun diyerek den çikiyor annem bende dedim ne gerek var çöpe at gitsin … kendisi beni terk etti aileme saygısını bozdu onlarla muhatap bile olmak istemiyorum yurt dışında yaşiyoruz eski nişanlım türkiyede annem Türkiye’ye uçuyor hazır gitmişken onuda halledim diyor? Öyle insanlara yüz vermek istemiyorum… zaten ne boğca getirdiler ne takı takmışlardı ne alışverişe götürdüler götürmek istedi şeyde söz elbisem ve yüzükler bide bi saat 😅
Güncellemeler
+1 yıl
1 cvp geleydi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ailene durduk yere saygısını bozmuş olamaz ailen bişey yapmış ki saygısını bozmuş sende kesin aileni bu konuda dinlediğin için seni terketmiştir. bu yüzden konuyu bilmediğim için net bir yorumda bulunamayacam.. Ayrılalı ne kadar süre geçmiş peki?
Yarım sene oldu ilakı sebepleri var ama bu konuda bende çok ezildim kimseye ağzımı açmadım yeterki o üzülmesin diye dayak bile yedim ama o beni bir lafıyla bitirebildi
Anladım hakkınızda hayırlısı buymuş demekki.. kader olmayınca birşeyler vesile oluyor.. bende sana benzer bir durum yaşadım.. yurtdışında yaşıyorum dedin hangi ülkedensin? Bende yurtdışında yaşıyorum ondan sordum
Almanya
Anladım. Bir de dayak yedim dedin de ailenden mi dayan yedin anlamadım?
Evet annemle tartışmıştım iyi dövdüydü beni
Kimsenin dayak yemeye hakkı yoktur çok yanlış bir davranış sergilemiş annen.. senin arkanda olacağına üzülmemen için destek olacağına dayak atıyor bu çok anormal bir şey.. durumunuza üzüldüm
Evet ailemin yanlışı çok oldu ama bu benim suçum değildi ben ona bile razı gelmiştim
Keşke yanlışları düzeltip ortak bir sonuca varmış olsaydınız.. zaten bu nişanların çoğu aileler yüzünden bitiyor haklı veya haksız aileler yüzünden biten nişanlara çok karşıyım.. ilişkiye 3. Kişi dahil edilmemeli herşeye çift karar verecek ailelerin görevi de yapacak ve bir yuva kuracak.. kalp kırmayarak anlayış göstererek..
Nişan atmış birisi olarak söylüyorum fransada yaşıyorum bende senin durumuna benzer bir durum yaşadım bende
Konuşalım mi?
Olur konuşalım
Gizliden çıkarmısın kısa
Tamam
Niye ayrıldınız? Bizde nişana 1 ay kala kız arkadaşım tarafından 'hazır değilim ve kendimi küçük hissediyorum' diyerek terk edildim shshshsj tabi bi anda eskisi kadar hissi yokmuş :)
Hayır tabiki at çöpe
Bencede onların seviyesine inmek istemiyorum