Yerli üretime destek veriyor musunuz? Daha bilindik markaları mı tercih ediyorsunuz?

#profilo
Yerli üretime destek veriyor musunuz? Daha bilindik markaları mı tercih ediyorsunuz?

#profilo
Ben yabancı marka tercih ederdim ama fiyatı daha önemli benim için. Yerli markaların satın alma ve satış sonrası destek hizmetleri genellikle daha kolay ve hızlı olabilir. Ayrıca yerli markaların ürünleri genellikle daha uygun fiyatlı olabilir. Ancak yabancı markaların kalitesi ve teknolojisi genellikle daha yüksek olabilir. Bu nedenle, tercih edilecek marka seçimi kişisel ihtiyaçlar ve bütçeye göre değişebilir.
Cevap
3Cevap
Bu zamanda fiyatına bakarım çünkü herkes onu da bulamıyor.
Evet doğru
Markayi boş ver ne olursa al hepsi aynı görevi yapar sonuçta. Önemli olan sıfır el olmasıdır.. Bir garantisi olmasıdır...
Ama enerji sınıfı önemli
Zaten her Beyaz eşyayı sonsuza kadar kullanaman en az 4,5 yıl seni götürür ancak. Enerji sınıfın dan anlamam ben benim bildiğim sadece bulduğuna şükredecen bu zamanda onu biliyorum.. 4, 5 yıl önce olsa belki hak verirdim sana ama şimdi günümüzde tl nin her geçen gün değer kaybettiği ülkede istediğin gibi makineye istediğin uygun fiyata bulamazsın kolay kolay ha diyorsan benim param bol istediğimi alabilirim o zaman seni tutan yok. Benim görüşüm bu. Yani Herkes bütçesine göre almalı..
Yerli marka olarak Vestel yabancılarla rekabet edebilecek güçte. İlk tercihim yerli olur.
Vestel iyi marka
Ikea tercih ediyorum.
Beyaz eşyada
Mediamarkt
Yerli.
Yerli
Yabancı
Hangi markalar
Hiç almadım maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?