Beyaz eşya alırken hangi özelliği ön planda oldu sizin için?

Kullanan tavsiyeleri
Fiyatı
Enerji sınıfı olup daha düşük fatura getirmesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Beyaz eşya alırken hangi özelliği ön planda oldu sizin için?

Samsung ve LG çok övülüyor. Samsung çamaşır makinesi kullandım, teknoloji olarak Güney Kore her zaman iyidir. Bulaşık ve buzdolabı da Arçelik tavsiye ederim. Sadece bir uyarım olacak çamaşır makinesinde Hoover diye bir marka var, bu aralar çok satılıyor Türkiye'de, asla tavsiye etmem. Almanya'da Arçelik, Bosch gibi Türk markalar kullanılıyorken, Hoover İtalyan markası ve kullanmıyorlar. Çabuk bozuluyormuş diye söylemişti satıcı bir adam.
Arçelik yerli marka oralarda da bu kadar yaygın mı bilmiyordum
Net bir yaygınlık skalası söyleyemem ama tercih ediliyor. Buzdolabı özellikle...
Şaşırdım güzel bir şey ama yerli ürünlerin tercih edilmesi
Evet, benim kızdığım tek şey ihracat edilenleri çok kaliteli yapmaları ama Türkiye içinde satılanları o kadar umursamamaları. Bu üzücü...
İkisi arasında nasıl bir fark olabilir ki sonuçta yine döneceği yer burası gümrükte bir durum olsa
İhraç edildiği için ve Avrupa'da ithal edilen şeylerin kalitesi önemli olduğu için Türkiye'de hep böyle yapılıyor. Bu sadece beyaz eşya değil her üründe geçerli. En güzel ve kaliteli fındıklar, domatesler, çaylar vs hep ihraç edilir, orta kalite ve kalitesiz olanlar da ülke içinde piyasaya sunulur. Çünkü ihraç edilen mal daha çok kâr ettirir.
Acı bir durum ne desem bilemedim
Öyle.🙂
Enerji tasarrufunda en iyi görünen fiyat itibariyle; yaptığı söylenen tasarrufu tahsil ediyor.
Bu durumda ortalama özellikli, makul fiyatının olması daha iyi.
Biliyor musun ben de aynı şeyi düşünüyorum
Evet düşünürüm epey
Burcun ne
Oğlak cimri oluyor ondan sordum
Ben cimrilikle tutumluluk arasında çizgideyim. Başkalarına anlamsız gelecek şeyler de alırım ama alırken detaycıyım.
Burçlara gelince, özellikleri diye sıraladıkları her şey aynı ama ifade biçimi farklı. Mesela hiçbir burca direkt alçak, şerefsiz, evlerden ırak, doğduğu güne lanet olsun denmez. Ama dünyada böyle söylenebilecek o kadar çok insansı var kiiii :D
Burçlar eğlence ve geyikten ibaret benim için.
Cevap
8Cevap
Fiyatına bakıyorum genel olarak
siemens kullanmaktayım. eş dost hatırına, siemens bayii tanıdıktı. aynı kişi beko satsa, beko kullanıyor olurdum :D
Siemens çok iyi bir marka gerçekten
taviye demişler gülüyorum herkes fiyatına bakıyor :D
Fiyatlar çok fena
en uyduruk buz dolabı 20 bin olmuş şaka gibi
Evet bugünleri görmek de varmış
ne diyelim bahtımız güzel olsun :)
ihtiyaçlarımı karşılama derecesi daha önemli
O muhakkak
En uygun fiyata en çok özelliğe sahip olanı :)
Bulursan haber ver
Enerji sınıfı markası
Kapasitesi rengi
Rengi çok önemli mi
Markası güvenirliği. Tüm beyaz eşyalar Bosch
Öveni çok var
Hak ediyor emin ol
şu beyaz eşyayı al artık ne olur :)
Sen al 🤣🤣
hehe gel evlenelim :)
Kaçanzi😬
korkaksi :)
Kullanim tavsoyelerine
Ben de öyle
Enerji sınıfı A enerji olmasi
fiyat performans
Fiyat
Bosch olsun yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?