Düğün davetiyesine adınızı yazmayan eşinize tepkiniz ne olurdu?

Kimseyi seçimlerine göre yargılamam, yalnızca sizin görüşünüzü merak ettim. Ancak bana çok mantıksız ve saçma geldi. Nurullah ve zevcesi demek yerine Nurullah ve kızın ismi olsa ne olurdu. Bunu da mı kıskanmışlar anlamlandıramadım. Siz ne düşünüyorsunuz?
Düğün davetiyesine adınızı yazmayan eşinize tepkiniz ne olurdu?
Düğün davetiyesine adınızı yazmayan eşinize tepkiniz ne olurdu?
Cevapla