Evdeki işleri kolaylaştıran ve sürekli kullanacağın eşyalarla başlamak gerekiyor. Ütü, kahve makinesi, çay makinesi gibi şeyler önden almak hayat kurtarıyor. Çok güzel liste olmuş.
Kahve, güne hızlı başlangıç yapmak için harika bir içecek. Beko Dem® Deluxe Otomatik Çay & Filtre Kahve Makinesi, enerji dolu sabahların olmazsa olmazı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Havlu, bornoz, nevresim takımları... önce küçük şeylerden başlanır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Ayy kahv emakinasindan tut herseyine kadar bekoooooo
Çeyiz ipuçlarınız için teşekkür ederim harika ipuçları vermişsiniz paylaşım için teşekkürler evlenmek için bir damat bulur bulmaz dikkate alacağım sağ olun
Çeyiz alışverişini ne kadar erkenden başlanırsa o kadar iyi ortada biriyle evlilik olmasa bile her şey zamlaniyor yavaş yavaş basit parçalar alınmalı elektronik eşyaları kastt etmiyorum örtüler vs
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
234Cevap
Tost makinesi ve kahve makinesi âşığıyım ben önce o ikisinden başlarım, bilgiler için teşekkürler.
Herkes kahve makinesi aşığı sanırım. Hele bu devirde en çok kullanılan makinelerden biri galiba
Çeyiz kolay da daha önce evlenecek birini bulmak lazım 😅😅😅
Beşiktaş'ın efsane sponsoru Beko beyaz eşyaları ve küçük ev aletleriyle de efsane. Başka markaya bakmam bile.
Alışverişte tek tercihim Beko, uygun fiyatlı ve kaliteli. Her zaman yenilikçi teknolojisi de var çeyizcilere bende tavsiye ediyorum
Evlenmek zor bu dönemde Allah yardımcınız olsun
Beko ürünleri hem çok kaliteli hemde diğerlerine göre çok daha hesaplı. Dedikleri gibi, Beko bir dünya markasıdır.
1 evlenecek kısı bul
2 butce hesapla
3 kredı veya bırıkımlerı hesapla
4 kredı cek cunku yetmeyecek
5 mıllet ne der dıye dusun ve ona gore borca gır
6 moral bozula bozula ıstenılenlerı al :D
Teşekkürler paylaşımınız için. Öğretici bir paylaşım olmuş 🙏🏼
Ben çeyiz için ütü ve mutfak aletleri ile başlarım. Beko'dan memnunum. Ütüm Beko.
Benim de ütüm Beko gerçekten çok iyi bir marka.
Evdeki işleri kolaylaştıran ve sürekli kullanacağın eşyalarla başlamak gerekiyor. Ütü, kahve makinesi, çay makinesi gibi şeyler önden almak hayat kurtarıyor. Çok güzel liste olmuş.
Kahve makinesi özellikle her gün dışarıdan içmektense alıp bir tane eve koymak çok daha hesaplı oluyor.
En iyisi Mahmutpaşa biz ordan yapmıştık çeyiz alışverişini
Kahve, güne hızlı başlangıç yapmak için harika bir içecek. Beko Dem® Deluxe Otomatik Çay & Filtre Kahve Makinesi, enerji dolu sabahların olmazsa olmazı.
Havlu, bornoz, nevresim takımları... önce küçük şeylerden başlanır
Ayy kahv emakinasindan tut herseyine kadar bekoooooo
Çeyiz ipuçlarınız için teşekkür ederim harika ipuçları vermişsiniz paylaşım için teşekkürler evlenmek için bir damat bulur bulmaz dikkate alacağım sağ olun
@Dr_MeLis zor bulursun
Çeyiz alışverişini ne kadar erkenden başlanırsa o kadar iyi ortada biriyle evlilik olmasa bile her şey zamlaniyor yavaş yavaş basit parçalar alınmalı elektronik eşyaları kastt etmiyorum örtüler vs
Bence elektronik eşyalarda alınmalı uzun süre kullanacağın için modası geçmiyor hiç
Beko her zaman bir dünya markasıdır, koç ailesine sevgiler.
Yerli üretimin yüz akı gerçekten kalitenin tesadüf olmadığının göstergesi
Beko gerçekten kalite bir marka
Boyle birnpaylasim yaptiginiz icin cok tesekkir ederim
Teşekkür ederiz bu süreçte fikirler ve tavsiyeler çok önemli 💐🥰
Ablam çeyiz alışverişine üzerinde kocasıyla adları ve soyadı yazan bi paspas almıştı yani bence her şey alınabilir
Bence saçma sapan şeyler alınmamalı sadece ihtiyaç olan şeyler alınmalı...
Valla ilk defa mantıklı işler isteyen bir hanımefendi 😁🤟
Önce küçük parçalardan başlamak daha mantıklı ona göre uyumlu alıyorsun çünkü yemek takımları kahvaltı takımları gün geçtikçe degısıyor
Herkese 10 farklı kahve seçeneği sunan Beko CaffeExperto Tam Otomatik Espresso Makinesi ile başlayan güzel günler diliyorum
Ben liste yapmıştım aldıkça tik attım böylelikle gereksiz hiç bir şey almadım. Eksik zaten bitmez ihtiyaç duyuldukça tamamlanması en mantıklısı
mantıklıymış gerçekten
Ben mesela mutfak malzemelerinden başlardım. Sonra banyo takımı falan sonra süs eşyalarımı bu şekilde yapardım
Beyaz eşyalardan cunki çok çabuk pahalilaniyor ıvır zıvır yine toplanır ama beyaz eşya ve elektronikler gerçekten çok pahali
Özellikle elektronik eşyalar alınmalı bence. Uzun süre kullanıyorsun modası da geçmiyor onların
Bencede
Bunun için yapılmış hazır listeler var. Sana tavsiyem küçük şeyleri sona bırak ayak altında dolaşmasın.
Abartmayın, ihtiyacınız neyse onları alın. Bazılarını misafirler görsün diye alacaksınız. Bence hiç gerek yok
Çeyiz birden hazırlanmaya başlanan bir şey değil seneler süren birikimden sonra toparlanarak başlanır bence
Yani bana göre beko aşşırı iyi ve baya iş görüp memnun kalacağınız bir marka olduğunu söyledim hayatta pişman kalmadık
Genel olarak arcelik grubunun makinelerini beğeniyorum çeyizi dizerken bence makinenin boyutlarına dikkat edilmeli
bütçeye göre değişir. önceliklilerden daha sonra alınacaklara doğru , en mantıklı alış veriştir.
indirim veya bir ürünü uygun fiyata bulduğunda almak yazım, yoksa bu enflasyonla olacak iş değil
Biz bu ütüden kullanıyoruz çok güzel, hemen kırışıklığı açıyor zahmetsiz bir ürün
Ooooo bekoyla Beşiktaş'ın efsane sponsoru bekoya teşekürler
İlk önce beyaz eşya sonrasında mobilya en son tencere, tava vs alınmalı
İlk olarak tencere takımı, çatal kaşık, yemek takımı alınabilir
Beko’nun ankastre setini aldık 6 sene önce baya iyi çıktı
Mutfak ev aletlerinden başlanması lazım ilk önce diye düşünüyorum
Güzel bilgiler anneme söyledim önce ligimiz başka dedi
Çeyiz alışverişini eğer artık ciddi bir yola girilmezse bence büyük eşyalardan başlanılması gerekir
Bence önce ev tutmakla başlanmalı yılbaşından sonra sokakta yaşamak zorunda kalmayın😂
Çeyiz alışverişine en pahalı şeylerle başlarsın ki sonradan zam gelince pişman olma
Bence ufak tefek mutfak eşyalarından başlanmalı sonradan ölçü gerektirecek şeyler sona bırakılmalı
Bence toplu başlanmalı yıllarca onu toplayacaksında uğraşacaksında bir anda yap bitsin işte
Beko otomatik kahve makinesini çok beğendim alıp hemen kullanmak istiyorum
Bence ilk büyük parçalar alınmalı tencere yemek takımı gibi
tencere ve yemek takımlarının her sene farklı modelleri çıkıyor küçük elektronik eşyalara öncelik vermek daha mantıklı gibi geliyor bana
Çeyiz dediğiniz şeyi kalıplara sokmak yanlış olan bence
Bence ilk yatak odasından başlanmalı en mühim yer😂
Çatal Bıçak Kaşık gibi önemli ihtiyaçlar çeyiz olabilir.
Mutfaktan başlar Ve salondan dışardan insanlarında karışmasına gerek yok
Beyaz eşyaların durmadan fiyatı arttığı için ilk oradan başlanmalı
Ya çeyiz yapmayı çok istiyorum ama çok küçüğüm ve param yok şjckdkdmdn
Beko’nun çoğu ürününü kullanıyorum
Kaliteli vebsağlam
Beko çok kaliteli özellikle çamaşır makinesi
Beko'nun bütün ürünleri kaliteli bence ya
Amaasn cok uzun is ya kim ugrasicak bunlarla darken burayi gordum
Belli başlı şeyleri erkenden alıp kenara koyma da fayda var
Çeyiz almaya ihtiyacım yok. Ama bazı eşyaları almak mantiklı.
Elektrik li ev aletleri ni son zamana kadar almayı düsün mü yorum