Yepyeni bir hayatın eşiğinde, hayallerindeki evi kurmak için uğraşmak hem keyifli hem de heyecan dol
Alışveriş & Hediyeler Evlilik Alışverişi Rehberi: Hayalindeki Evi Kurmana Yardımcı Olacak 6 İpucu (Sayfa 4) Arçelik Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2116 Evlilik Alışverişi Rehberi: Hayalindeki Evi Kurmana Yardımcı Olacak 6 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 37 kişi beğendi
gulsuberenkolsuz Takip Et Yoda Yaş: 23 1 yıl Mutfak seti vs eklerdim ondan sonra koltuk yatak 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl İlk başta güzel bir koltuk ve mutfak takımı ve en önemlisi yatak konforu 0 0 Yorumla
Kaptansoruyor Takip Et Xper 5 Yaş: 21 1 yıl Kesinlikle çamaşır makinesi 0 1 Yorumla LeylaQ 1 yıl buzdolabı öneririm Yorumla
hadiyinla Takip Et Xper 6 Yaş: 31 1 yıl Çok güzel bir yazı dizisi olmuş tebrikler 0 1 Yorumla LeylaQ 1 yıl her konuda muhteşemler Yorumla
ÇölAslanıı Takip Et Yoda Yaş: 34 1 yıl Arçelik iyidir 🤭🤭🤭🤭 yeni aldım c makinasini 0 2 Yorumla LeylaQ 1 yıl memnun kaldınız mı? Yorumla ÇölAslanıı 1 yıl Evet menunum Yorumla
iceMochaa Takip Et Xper 6 Yaş: 35 1 yıl Bulaşık makinam #arçelik. Tavsiye ederim👍 0 2 Yorumla LeylaQ 1 yıl tam bir ömürlük değil mi sizcede Yorumla iceMochaa 1 yıl 7 yıl oldu. hala ilk günkü gibi 👍 Yorumla
gamsız-kedersiz46 Takip Et Xper 5 Yaş: 45 1 yıl İlgilenenler için güzel bir paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Ütü en nefret ettiğim iş. Mümkün olduğunca bekletmeden yapıyorum, gözümde büyümüyor. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Yoğurt en sevdiğim, makinesini ilk defa görüyorum. Baya iyi görünüyor. 0 0 Yorumla
Birkadınıngunlugu06 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 1 yıl Evlilik bana göre degil beni hak eden kimse yok 0 0 Yorumla
Alikonakaıp Takip Et Xper 6 Yaş: 24 1 yıl evliliik alışverişi için bütcemin olması gerekiyor 0 3 Yorumla LeylaQ 1 yıl bütçe olmadan tabi olmaz Yorumla Alikonakaıp 1 yıl yani Yorumla Alikonakaıp 1 yıl sonunda beni anladınız Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
297Cevap
Kahve makinesi bence güzel olurdu
Hayatında #Arçelik varsa mutlusundur zaten
Kahve makineleri olmazsa olmazdır!
Güzel bir bence olmuş emeğinize sağlık..
Güzel paylaşım teşekkürler hocam
hayalimdeki ev çok daha farklı
Önce hayalımdeki eve sahip olmak için çalışırdım
Güzel bir bence olmuş emeğinize sağlık..
Yatak, koltuk takımı ve banyo takımı.
En gerekli olan şeylerden başlardım
Salincak olabilir...
..
...
Mutfak seti vs eklerdim ondan sonra koltuk yatak
İlk başta güzel bir koltuk ve mutfak takımı ve en önemlisi yatak konforu
Kahve makinesi tercih ederdimm
Bilgisayar, televizyon, beyaz eşya
Meyva sıkacağı ilk sırada yer alırdı
Önce bir eş sonra eşya meşya yeterli
Az eşya az sorun
Çok mutluluk
Çok güzel bilgiler teşekkür ederim
kahve makinesi expresso olmalı
Bilgilendirme için teşekkür ederim
Benim Olmazsa olmazım Arçelik Google TV
Kesinlikle çamaşır makinesi
buzdolabı öneririm
Çok güzel bir yazı dizisi olmuş tebrikler
her konuda muhteşemler
Zamanı gelince düşünürüz o zaman
Guzel paylasim olmus emegine saglik
Arcelik güzel marka gerxekten
Güzel bilgilendirme için teşekkürler Arçelik :)
Arçelik bütünüyle hepsi ondan
Bilgilendirme için teşekkürler
Arçelik sen isim mi değiştiriyorsun
önce parayı bulalım sonra bakarız
Benim hayalim arçeliklerle dolu bi ev kaliteli yaşam
Çok güzel marka teşekkürlerr
arcelik ülkemiz için iyi bir firma teşekkürler arçelik
Arçelik iyidir 🤭🤭🤭🤭 yeni aldım c makinasini
memnun kaldınız mı?
Evet menunum
Bulaşık makinam #arçelik. Tavsiye ederim👍
tam bir ömürlük değil mi sizcede
7 yıl oldu. hala ilk günkü gibi 👍
Bilgiler için teşekkürler
Arçelik kaliteli bir marka
İlgilenenler için güzel bir paylaşım olmuş
Arçelik güvenilir bir marka teşekkürler
Ütü en nefret ettiğim iş. Mümkün olduğunca bekletmeden yapıyorum, gözümde büyümüyor.
Yoğurt en sevdiğim, makinesini ilk defa görüyorum. Baya iyi görünüyor.
Kahvemi içmeden ben de hiçbir işe girişemiyorum. :D
Evlendiğim zaman geri gelirim asko
güzel paylaşım teşekkürler kolay gelsin
3 kuruş fazla olsun ama ARÇELİK olsun gerçekten 🫶🏼
Favorim ekmek ısıtma makinası..
Benim de her zaman favorim Arçelik.
Evlilik bana göre degil beni hak eden kimse yok
Faydalı bir bence olmuş, teşekkürler.
Teşekkürler güzel bence olmuş
evliliik alışverişi için bütcemin olması gerekiyor
bütçe olmadan tabi olmaz
yani
sonunda beni anladınız
Evlenme hazırlığındakilere güzel tavsiyeler
Elinize sağlık çok güzel yazmışsınız
beyaz eşya ile başlardık arçelik hanım
Arçelik servis ağıyla en iyisi bence
Güzel bir görüş olmuş, elinize sağlık.
Kahve makinesi olabilir. Kahve içmeyi severim.
Çok faydalı bir paylaşım olmuş