Söz konusu çeyiz alışverişi olunca herkesten başka bir öneri gelir, herkes farklı bir yol gösterir.
Alışveriş & Hediyeler Çeyiz Alışkanlıklarını Değiştiriyoruz! Evlilik Alışverişi Hakkında 6 Yeni Nesil Taktik (Sayfa 5) Beko Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1722 Çeyiz Alışkanlıklarını Değiştiriyoruz! Evlilik Alışverişi Hakkında 6 Yeni Nesil Taktik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 39 kişi beğendi
denizzx345 Takip Et Xper 1 Yaş: 22 1 yıl Allah yardımcınız olsun çok zor ya 0 5 Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Ne zor hocam? Yorumla denizzx345 1 yıl Çeyiz dizmek 😆 Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Bölgeye göre değişir :) Yorumla 2 yorumu gör denizzx345 1 yıl Soruna soru yazdım cevap verirmisin spor ile Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Yazdım hocam Yorumla
ViolinisttArtemis Takip Et Xper 4 Yaş: 21 1 yıl Daha çooook var evliliğe ama 0 1 Yorumla kermit 1 yıl şimdiden az çok başlamak en mantıklısı Yorumla
emreee07 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 1 yıl Yerli marka beko herşeyimiz 0 1 Yorumla kermit 1 yıl Ooo Beko Yorumla
azginsude Takip Et Xper 2 Yaş: 26 1 yıl cam silme aletleri kesinlikle 0 1 Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Simdi bu nicki birisi görse ekranıma bakan olayı nasıl açıklicam onu düşünüyorum: D Yorumla
VLYV22 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl Bekonun klimaları var bizde baya güzel marka 0 1 Yorumla kermit 1 yıl sıcaklıkların kurtarıcısı, yazın da püfür püfür Yorumla
Hasret_2121 Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl Beko tercih edilmeli bence 0 1 Yorumla kermit 1 yıl kesinlikle öyle kaliteli sonuçta Yorumla
Dayi3434 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 1 yıl En zevkli alışveriş diye biliriz 0 2 Yorumla kermit 1 yıl ay vallaha da öyle beko da beko Yorumla Dayi3434 1 yıl Dimi doğru diyorsun Yorumla
erkan474 Takip Et Xper 7 Yaş: 40 1 yıl Beko ürünleri gerçekten çok iyi 0 1 Yorumla kermit 1 yıl favori marka Yorumla
BurçYorum Takip Et Xper 5 Yaş: 25 1 yıl keşke benımde olsa dıyenler nerede 0 1 Yorumla kermit 1 yıl ben burdayım hepsini bana verseler ne güzel olurdu Yorumla
Alyaalyaaa Takip Et Xper 4 Yaş: 20 1 yıl Yaa her yıl değişiyir diyebiliriz 0 1 Yorumla kermit 1 yıl ama hepsi de çok güzel olmuyor mu Yorumla
hafsanursnck Takip Et Xper 5 Yaş: 22 1 yıl Kaydediyim evlenirken lazım olur belki 0 1 Yorumla kermit 1 yıl tam bir rehber olmuş Yorumla
Sesesessever6161 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 1 yıl Ne ceyizi eskidendi onlar 0 1 Yorumla kermit 1 yıl hala var ve maalesef lazımım Yorumla
DaimaSert3169 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 1 yıl Beko güzel bir marka tavsiye ederim 0 2 Yorumla kermit 1 yıl bende tavsiye ederim Yorumla DaimaSert3169 1 yıl @kermit 👍 Yorumla
Eses9304 Takip Et Xper 1 Yaş: 31 1 yıl Ne günlerdi ama yoğun telaş 0 1 Yorumla kermit 1 yıl beko ürün tercih ettiniz mi Yorumla
NeedLovee Takip Et Xper 3 Yaş: 24 1 yıl Hepsi çok kullanışlı süper 0 1 Yorumla kermit 1 yıl Bayıldım bekonun ürünlerine Yorumla
zeynepsancar00 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Ay daha çok genciz dur çeyiz demeeeee 0 1 Yorumla kermit 1 yıl nereden başlasan kardırır, bende bu ürünleri görünce böyle bir bahane üretmedim de değil Yorumla
Sebehe Takip Et Xper 4 Yaş: 103 1 yıl İyi marka Beko teşekkürler 0 1 Yorumla kermit 1 yıl kaliteli de bir marka Yorumla
Eymnejajq Takip Et Xper 4 Yaş: 19 1 yıl Hepsi çokk güzellll yaaa. 0 1 Yorumla kermit 1 yıl benimde içim gitti Yorumla
Tekin3465 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 1 yıl Harikadır gerçekten ustne ürün yok 0 1 Yorumla kermit 1 yıl beko al yıllarca kullan vallaha öyle Yorumla
zeekr9 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 1 yıl Evlenmek bile zorlasti iyi ki indirimler var 0 1 Yorumla kermit 1 yıl bekodan indirimle kaptın mı yan gel yat Yorumla
AltınGibiKalp Takip Et Xper 2 Yaş: 23 1 yıl Beko çamaşır makinesi var. Annem memnun 0 1 Yorumla kermit 1 yıl annelerin bence favori çamaşır makinesi beko benim annemde onu kullanıyor hatta babannem Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Ben eşimle çok güzel bir alışveriş yapmıştık
Çok önemli detaylar kesinlikle
Güzel bir bence olmuş teşekkürler
Merhaba beko çok iyi bir şey yapmış helal olsun
Güzel içerik beğendim devamı gelmeli
evet çok doğru kesinlikle
Mutfak aletleri kesinlikle
bilgilendirici olmuş teşekkürler
Güzel bı paylaşım olmuş tesekkurler
O parayla balayına gideriz
Klasıkten devam etmeliyiz bence :(
beko gayet güzel cihazlar üretiyor.
iş kolaylaştıran teknolojik aletlerin hepsi
Allah yardımcınız olsun çok zor ya
Ne zor hocam?
Çeyiz dizmek 😆
Bölgeye göre değişir :)
Soruna soru yazdım cevap verirmisin spor ile
Yazdım hocam
Daha çooook var evliliğe ama
şimdiden az çok başlamak en mantıklısı
Çok güzel detay ellerine sağlık
Yerli marka beko herşeyimiz
Ooo Beko
Hay çeğizinize ya bas nika git işte
cam silme aletleri kesinlikle
Simdi bu nicki birisi görse ekranıma bakan olayı nasıl açıklicam onu düşünüyorum: D
Komple ortadan kaldırabiliyor muyuz
Bekonun klimaları var bizde baya güzel marka
sıcaklıkların kurtarıcısı, yazın da püfür püfür
E bu baya iyi bir şey Ozaman
Beko tercih edilmeli bence
kesinlikle öyle kaliteli sonuçta
En zevkli alışveriş diye biliriz
ay vallaha da öyle beko da beko
Dimi doğru diyorsun
Beko ürünleri gerçekten çok iyi
favori marka
El işlemeli ürünler olmalıdır
Susturma tuşu olsa fena olmazdı
Çeyiz önemli yanı bana göre
keşke benımde olsa dıyenler nerede
ben burdayım hepsini bana verseler ne güzel olurdu
Yaa her yıl değişiyir diyebiliriz
ama hepsi de çok güzel olmuyor mu
Kaydediyim evlenirken lazım olur belki
tam bir rehber olmuş
Ne ceyizi eskidendi onlar
hala var ve maalesef lazımım
Guzel jir sunum olmusyine
Bilgilendirme için teşekkürler
Beko güzel bir marka tavsiye ederim
bende tavsiye ederim
@kermit 👍
Ne günlerdi ama yoğun telaş
beko ürün tercih ettiniz mi
Hepsi çok kullanışlı süper
Bayıldım bekonun ürünlerine
Teşekkürler bunu görmek iyi oldu
Çeyizim hazır kızlar beklerim
Güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkürler.
Güzel paylaşım ellerine emeğine sağlık
Ay daha çok genciz dur çeyiz demeeeee
nereden başlasan kardırır, bende bu ürünleri görünce böyle bir bahane üretmedim de değil
Harika bi yazı emeğine sağlık
İyi marka Beko teşekkürler
kaliteli de bir marka
Hepsi çokk güzellll yaaa.
benimde içim gitti
Harikadır gerçekten ustne ürün yok
beko al yıllarca kullan vallaha öyle
Evlenmek bile zorlasti iyi ki indirimler var
bekodan indirimle kaptın mı yan gel yat
Beko çamaşır makinesi var. Annem memnun
annelerin bence favori çamaşır makinesi beko benim annemde onu kullanıyor hatta babannem
Güzel bir paylaşım teşekkürler
Harika bende katiliyorum hepsine
Abi her şeyden alın amana ya
Güzel paylasimm teşekkürler
Evet bişeyler değişmeli artik
Evlenmek bile zor artık 😔😂
ne gibi anlamadım yani pek
Eğlenmiyorum bu yüzden gerek yokk
off cok sıkıntili isler. d
Dünya markası cok iyi kaliteli
Güzel bence eline sağlıkkk
Kaliteli bir marka beko en iyisi