Söz konusu çeyiz alışverişi olunca herkesten başka bir öneri gelir, herkes farklı bir yol gösterir.
Alışveriş & Hediyeler Çeyiz Alışkanlıklarını Değiştiriyoruz! Evlilik Alışverişi Hakkında 6 Yeni Nesil Taktik (Sayfa 4) Beko Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1722 Çeyiz Alışkanlıklarını Değiştiriyoruz! Evlilik Alışverişi Hakkında 6 Yeni Nesil Taktik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 39 kişi beğendi
CAGRI16 Takip Et Guru Yaş: 42 1 yıl Beko al bir omur kullan saglam kaliteli teklojik 0 1 Yorumla kermit 1 yıl Ay kesinlikle öyle beko farkı Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 1 yıl Çeyiz alışverişi daha kaldı mi 0 2 Yorumla kermit 1 yıl kalmaz olur mu, haberlere bile konu oluyor Yorumla eternity-a 1 yıl Vay arkadaş ya Yorumla
Gereer Takip Et Bilge Yaş: 48 1 yıl Ütü yapmasını beceremedim. 0 2 Yorumla kermit 1 yıl Beko'nun ütüsüyle bence deneyebilirsin Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Maşallah kermit makina gibi 😅 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 1 yıl Beko bizim için teknoloji geliştiriyor 0 1 Yorumla kermit 1 yıl bu yorum karşısında saygı duruşu sergilenir beko için çok haklı bir ileti Yorumla
ArcticMonkeysfan Takip Et Xper 7 Yaş: 26 1 yıl Güzel tavsiyeler beko ürünlerini seviyoruz 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Çok güzel bir paylaşım olmuş tavsiyeler için teşekkür ederim harikasınız 0 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 1 yıl Çok iyi tavsiyeler kaydettim. 0 1 Yorumla kermit 1 yıl bende kaydettim, insanın alası geliyor Yorumla
MUAY7578 Takip Et Guru Yaş: 53 1 yıl Sizde çeyizinizde Beko ürünlerine yer verin. 0 1 Yorumla kermit 1 yıl bence de kesinlikle beko çeyizciler için baştacı Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Kahve makinesi cok güzel bence 0 1 Yorumla kermit 1 yıl severek kullanıyorum ben öneririm Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Kahve Makinesi iyiymis beğendim 0 8 Yorumla kullanimkılavuzu 1 yıl Alıyım mı Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ben aldım saol :D Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl En iyi thuglife :) Yorumla 5 yorumu gör kullanimkılavuzu 1 yıl Otomatik soğan kesici? ya da robot süpürge? Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl İlla bir şey alaçam diyorsun yani :D Yorumla kullanimkılavuzu 1 yıl Knka thuglife yapmaktansa iyidir 😂😂 Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Ne diyim kızmassa iyi bacı:) Yorumla kullanimkılavuzu 1 yıl Evet kızmazsa iyi 😂 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Paylaşım için teşekkürler 0 1 Yorumla almancialpaslan 1 yıl evlenemcen mi Yorumla
pervias Takip Et Xper 4 Yaş: 19 1 yıl Airfryer hayat kurtarıcı.. 1 5 Yorumla kullanimkılavuzu 1 yıl Tadı güzel ama Ayfer aşırı kötü kokuyor yaa içim berbat oluyor sizde olmuyor mu Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Airfryer harikadır marka kaynaklı olabilir sizde Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Mükemmel yağsız kızarmış avcarlı tavuklar yayın balığı vs vs mükemmel Yorumla 2 yorumu gör pervias 1 yıl Temizliğiyle alakalı bir sorun olabilir onun haricinde herhangi bir koku bu zamana kadar almadım ben Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Kaşar bile olsa sıcak suyla tık diye çözülüyor hocam makina olmadan alınan marka kaynaklı olabilir plastik yapıda filansa hani Yorumla
4Gizemlikız0 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 1 yıl Aay gerçekten çok iyi yeniliklere açık olmak gerek 1 0 Yorumla
Keşkedogmasaydim12 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 1 yıl Evlenirsem alışverişini burdan yapacağım bekodan 1 0 Yorumla
kaderr_ Takip Et Xper 2 Yaş: 20 1 yıl ay evlilik bı bana mı korkunç geliyor 1 1 Yorumla ahmetlevis 1 yıl Banada geliyor Yorumla
HappyButterfly34 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 1 yıl Beko her zaman en kalitelisi. 1 1 Yorumla kermit 1 yıl Bekom da bekom Yorumla
yyaseminncee Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl Çeyiz alışverişi yapmıyorum bir süre ara verdim 0 0 Yorumla
KendimcePaylaşımlar Takip Et Xper 1 Yaş: 32 1 yıl Beko oldukça güzel bir marka teşekkürler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Beko al bir omur kullan saglam kaliteli teklojik
Ay kesinlikle öyle beko farkı
İhtiyaç dahilinde alışveriş yapmak gerekir
Çeyiz alışverişi daha kaldı mi
kalmaz olur mu, haberlere bile konu oluyor
Vay arkadaş ya
Ütü yapmasını beceremedim.
Beko'nun ütüsüyle bence deneyebilirsin
Maşallah kermit makina gibi 😅
Beko bizim için teknoloji geliştiriyor
bu yorum karşısında saygı duruşu sergilenir beko için çok haklı bir ileti
Güzel tavsiyeler beko ürünlerini seviyoruz
Çok güzel bir paylaşım olmuş tavsiyeler için teşekkür ederim harikasınız
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler elinize sağlık
Değişmeyen tek şey değişimdir
Çok iyi tavsiyeler kaydettim.
bende kaydettim, insanın alası geliyor
Güzel düşünce keyifli yazı
Kahve makinesi çok güzel ve kullanışlı
Bilgiler için teşekkürler
Sizde çeyizinizde Beko ürünlerine yer verin.
bence de kesinlikle beko çeyizciler için baştacı
Kahve makinesi cok güzel bence
severek kullanıyorum ben öneririm
Kahve Makinesi iyiymis beğendim
Alıyım mı
Ben aldım saol :D
En iyi thuglife :)
Otomatik soğan kesici? ya da robot süpürge?
İlla bir şey alaçam diyorsun yani :D
Knka thuglife yapmaktansa iyidir 😂😂
Ne diyim kızmassa iyi bacı:)
Evet kızmazsa iyi 😂
Güzel paylaşım teşekkürler
Gğzel bir öneri olmuş teşekkürler
Harika bir oneri tesekkurler
Çok güzel bilgilendirme teşekkürler 🌸
Çeyiz alacaklara kolaylıklar dilerim
Yeni evleneceklrr için iyi bir paylaşım olmuş 🤣
Çamaşır makineleri güzel sadece
Zor işler ya bu işler çeyiz felan.
Gerçekten güzel bir paylaşım olmuş
Güzel taktikmiş teşekkür ederiz sağol
hepsi de çok güzel. keşke evlensem.
Kahve makinesi harika bir şey ya
bizden geçti artık gençlere
Daha hiç başladım çeyiz işine
bende istiyorum bunlardan bendee
Hicbiseyi olmayan ben aglicam
Beko bir numara, severek kullanıyorum
cok işe yarar bunlar tesekkurler
Çeyiz alışkanlıkları çok güzel bence
Güzel bir içerik olmuş emeğinize sağlık
Önerileriniz için çok teşekkürler.
Paylaşım için teşekkürler
evlenemcen mi
Hiç Beko marka ürünüm yok 🤔🤔
yazılanların hepsini not aldım :))
Hiç kullanmadigimiz bir marka şans vermek gerek
Çok faydalı bence. Sağ olun.
Airfryer hayat kurtarıcı..
Tadı güzel ama Ayfer aşırı kötü kokuyor yaa içim berbat oluyor sizde olmuyor mu
Airfryer harikadır marka kaynaklı olabilir sizde
Mükemmel yağsız kızarmış avcarlı tavuklar yayın balığı vs vs mükemmel
Temizliğiyle alakalı bir sorun olabilir onun haricinde herhangi bir koku bu zamana kadar almadım ben
Kaşar bile olsa sıcak suyla tık diye çözülüyor hocam makina olmadan alınan marka kaynaklı olabilir plastik yapıda filansa hani
Çeyizimde robot süpürge olmalı
Faydalı bir paylaşım olmuş
Aay gerçekten çok iyi yeniliklere açık olmak gerek
makyaj ürünleri başta geliyor beniö için
Beko kullanıyorum. Buzdolabım memnunum.
Beko beyaz eşyada çok kaliteli ya
Evlenirsem alışverişini burdan yapacağım bekodan
çeyiz bana saçma geliyor gereksiz
ay evlilik bı bana mı korkunç geliyor
Banada geliyor
Güzel taktikler var beğendim
Beko her zaman en kalitelisi.
Bekom da bekom
Neredeyse evimdeki bütün ürünler Beko.
Güzel diyorlar denemek lazım
Çeyiz alışverişi yapmıyorum bir süre ara verdim
kız yok ki tanışmaya kız yok
Beko en iyi marka tavsiye ederim
Beko oldukça güzel bir marka teşekkürler