Söz konusu çeyiz alışverişi olunca herkesten başka bir öneri gelir, herkes farklı bir yol gösterir.
Alışveriş & Hediyeler Çeyiz Alışkanlıklarını Değiştiriyoruz! Evlilik Alışverişi Hakkında 6 Yeni Nesil Taktik (Sayfa 2) Beko Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1722 Çeyiz Alışkanlıklarını Değiştiriyoruz! Evlilik Alışverişi Hakkında 6 Yeni Nesil Taktik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 39 kişi beğendi
ezgi_ışıl789 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 1 yıl Kesinlikle en mantıklısı ihtiyaç dışı şeyler çok gereksiz kaçıyor 2 1 Yorumla kermit 1 yıl Kesinlikle öyle, ihtiyacın olan şeyleri aldıktan sonra belki isteklerini almak daha iyi Yorumla
Yalçın_1903 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 1 yıl Bilmedikleeri markalar doldu ortalık, Beko kullanırdi bizmiler dayanıklılik konusunda gayet başarılı.. 0 2 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl Beko yılların kaliteli markası Yorumla kermit 1 yıl Beko gerçekten tarihe adını yazdırmalık marka Yorumla
asiyurek49 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 1 yıl @Beko güzel bilgileri ve taktikleri bizlerle paylaştığınız için teşekürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
Sinemyilmz0 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl Beko’nun ürünleri gerçekten kaliteli senelerdir kullanıyorum. Çeyiz dizerken seçeceğim bir marka 0 2 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl ben de kullanıyorum favorim resmen Yorumla kermit 1 yıl etrafımda birileri evlenirken hep bekodan buzdolabı çamaşır makinesi alırdı gerçekten de çeyizlik aletleriyle kendini tanıtan bir marka desek yeri Yorumla
Fasulyeseviyorum Takip Et Xper 3 Yaş: 42 1 yıl Dini inanca göre her şeyi erkek yapmalı, kadın çıplak bir şekilde gelmesi yeterli.. ( tabiki çıplak gelmeyecek, az sakin) 0 0 Yorumla
zuziiii21y41 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl her şey ikinci el olmalı Sıfır dan daha kullanışlı daha az masraflı 1 0 Yorumla
Ayseell0030 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl evde kullanılacak her eşya çok önemlidir en kalitelisi alınır çeyizin iyisi kötüsü olmaz 1 3 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl en kalitelisi beko bence Yorumla kermit 1 yıl küçük ev aletlerinde kesinlikle en kalitelisi beko Yorumla Ayseell0030 1 yıl küçük ev aletlerinde evet ama beyaz eşyalarda beko’nun iyi olduğunu düşünmüyorum çabuk bozuluyor Yorumla
sibel_bibi Takip Et Xper 3 Yaş: 19 1 yıl Annemin 8 yıllık beko bulașık makinasi sanki yeni almıșız gibi hala takır takır calisiyo 1 2 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl çok iyi ya Yorumla kermit 1 yıl bizde de çamaşır makinesi var 10 yıllık vallaha yenilere bile taş çıkartır Yorumla
acarrs01 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl Bende Beko’dan çoğu çeyizini aldım çok memnun kaldım 😂❤️ 0 0 Yorumla
buradaolmaktnmemnun Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl Sevgilimden ayrıldım çeyizler artık ilgimi çekmiyor 0 1 Yorumla GereksizBilgi80 1 yıl Kervana hoş geldin kardeşim Yorumla
e07202401 Takip Et Xper 1 Yaş: 20 1 yıl çeyiz alışverişi mobilya olmuyor onu erkek tarafı almıyor mu 0 1 Yorumla kermit 1 yıl adetlerde mutfak eşyaları kadın, mobilya erkek ama bu dönemde artık her şey ortaklaşa alınmalı Yorumla
anesrye Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl Az ve öz olmalı gereksiz mutfak aletlerine de gerek yok gercekten gerekli olanlar yeterli 0 1 Yorumla kermit 1 yıl gerekli olan mutfak aletleri de bence bekodan alınmalı Yorumla
Burakdemirrrr Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl Süper kulkanisli bir ürün herkesin işine yarar bence 0 1 Yorumla kermit 1 yıl kesinlikle öyle tam bir beko farkı Yorumla
Enes7216 Takip Et Xper 3 Yaş: 20 1 yıl Herşeyden önemlisi başınızı koyabileceğiniz bir yatak olmalı gerisi gelir. 0 0 Yorumla
Beyaz_Atlı_Bir_Prens Takip Et Xper 4 Yaş: 19 1 yıl Çeyiz alışkanlığınını değiştirmek isteyenler için güzel paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
Stoacıyörük Takip Et Xper 4 Yaş: 34 1 yıl Tabi ki kahve makinası. Oldukça mantıklı gözüküyor tabi parası olana 0 0 Yorumla
Nymphslord Takip Et Xper 5 Yaş: 39 1 yıl Arçelik ve beko tercih ediyorum yerli üretim olduğu için 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl ben de ikisini tercih ediyorum, severek kullanıyoruz Yorumla
arafshsh Takip Et Xper 4 Yaş: 26 1 yıl Aayyy kesinlikle ya hayalimdeki evlilik alışverişi buuu 0 0 Yorumla
Mertkeleş07 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 1 yıl ir süre sonra hiç kullanmadığın o eşya yığınıyla bakışıp “Bunları niye aldık ki?” demek 0 0 Yorumla
Senbilyeter06 Takip Et Xper 1 Yaş: 43 1 yıl Evlilij alışverişi için en gerekli şey fikirden ziyade para sanırım 🙂 0 0 Yorumla
TommyVercetti33 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 1 yıl Çeyiz alışverişine bekonile başlamak sayılıyor mu 😂 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl sayılıyor bence :) Yorumla
Mıncırık11 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 1 yıl Teşekkür ederim bilgiler için çeyizim, dizerken bunları dikkate alacağım 💙 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl iyi bilgiler Yorumla
askadamiamaylnz Takip Et Xper 6 Yaş: 28 1 yıl Bilgilendirici faydalı paylaşımınız için teşekkürler elinize emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
qweasfzxc Takip Et Xper 4 Yaş: 33 1 yıl yakında çeyiz alışverişine çıkıcam bakalım neler olacak 0 0 Yorumla
Evliistekli Takip Et Xper 3 Yaş: 44 1 yıl Bence evin temel gerekli olan ihtiyaçlarından fazlası israf 0 0 Yorumla
gencanne00 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 1 yıl Hazır bir liste yaomislar bence o çok iyi içeriği çok iyi onu kullaniridm ben 0 0 Yorumla
soyma Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Benim de favori ürünlerim var hep normalde böyle şeyler hiç hoşuma gitmiyor 0 0 Yorumla
Shewarrior Takip Et Xper 3 Yaş: 29 1 yıl Benim favori ürünüm tabi kide kahve makinesi. Kahve içmeden güne başlayamayanlardanım 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl ayy ben de öyleyim kahvesiz olmuyor Yorumla
Tunga_6 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 1 yıl Çeyiz çok zor seçilen bir şey ya ihyiyalar iyi tartılmalı 0 0 Yorumla
edaxx23 Takip Et Xper 1 Yaş: 22 1 yıl bekonun kliması ve bulaşık makinesinin sağlamlığı beni cezbetti 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl beni de beko'nun kalitesi cezbediyor Yorumla
13Dnz1993 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 1 yıl İleride beyaz eşya mi Beko dan almayı düşünüyorum 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl beko en iyisi Yorumla
Bambamajans Takip Et Xper 5 Yaş: 37 1 yıl İndirim kampanyalarına daha da indirim yapılsın 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl ahahah bence de Yorumla
uye676754 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 1 yıl Önce gerekli olan alınmalı sonra para kalırsa gereksizler alınmalı 0 0 Yorumla
emirhansaatci Takip Et Xper 5 Yaş: 31 1 yıl Evde olmazsa olmazlar ve ev işlerini kolaylaştıracak ürüler 0 0 Yorumla
aslygl Takip Et Xper 4 Yaş: 31 1 yıl Kesinlikle zaten evlilikler daha başlamadan bitiyor gelenekçilikten 0 0 Yorumla
dpl12 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl Masraftan kacinilmamsli bı kere evleniliyo sonuçta her şey mükemmel olmali 0 0 Yorumla
Oracle185 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 1 yıl Kaliteli ve yerli bir marka Beko. Güvenilir buluyoruz 0 2 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl gönül rahatlığıyla Beko kullanıyoruz Yorumla Oracle185 1 yıl @dekorasyonbudur aynen Yorumla
Kwkwwkkw Takip Et Xper 3 Yaş: 23 1 yıl Ceyiz candir ozellikle beko Hayat kurtariyor 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl beko çeyiz için en iyisi Yorumla
kartal17277 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 1 yıl Oldukça faydalı bilgiler olmuş. Evlenmek isteyenlere tabiki. :) 0 0 Yorumla
bomboo Takip Et Xper 4 Yaş: 20 1 yıl evlenmeyi düşünmüyorum bu sebeple çeyize de ihtiyacım yok sanırım 0 0 Yorumla
Sıkıldımherseyden83 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 1 yıl Ben sevenim olmadığı için bekar kalacağım ihtjyar 0 0 Yorumla
switchboi Takip Et Xper 3 Yaş: 32 1 yıl Uyumlu birini ve yormayan birine denk geldiğimiz zaman kolay olur 0 0 Yorumla
mery6688 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Haklısınız boş boşuna alıp soyleniyoruz bunun yerine bir liste 0 0 Yorumla
Kahin80 Takip Et Xper 6 Yaş: 41 1 yıl Bekonun ürünleri kaliteli ve uzun ömürlü oluyor 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl evet severek kullanıyoruz Yorumla
AHMETKARAKUS Takip Et Xper 3 Yaş: 22 1 yıl İnternetten sparis etmek en guzeli ceyizin uygun ve ucusunu bulursunuz 0 0 Yorumla
soyleyemiyoruzonu Takip Et Xper 3 Yaş: 20 1 yıl Evlilik önceden öok uzak gelirdi şimdi çok normal geliyo büyüdük herhalde ya 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Ailecek hepimiz bu ürünü kullanıyoruz gerçekten kullanışlı ve harika ürünleri var gelecek nesil çok şanslı 1 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl katılıyorum çok memnunuz Beko'dan Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl uzun yıllar aile evinde beko kullandım tamamen muthis urunler evlilik ve buyuk sorunları karşısında hic dusunmeden beko diyorum 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl biz de yıllardır Beko kullanıyoruz Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Güzel taktikler verilmiş, elinize emeğinize sağlık. Çeyiz önemli evlenecekler ve evini yenilemek isteyenler için ideal. 0 1 Yorumla dekorasyonbudur 1 yıl çeyiz önemli cidden kaliteli ürünler alınmalı Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 520 cevap paylaştı. güzel paylaşım olmuş teşekkürler 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Kesinlikle en mantıklısı ihtiyaç dışı şeyler çok gereksiz kaçıyor
Kesinlikle öyle, ihtiyacın olan şeyleri aldıktan sonra belki isteklerini almak daha iyi
Bilmedikleeri markalar doldu ortalık,
Beko kullanırdi bizmiler dayanıklılik konusunda gayet başarılı..
Beko yılların kaliteli markası
Beko gerçekten tarihe adını yazdırmalık marka
@Beko güzel bilgileri ve taktikleri bizlerle paylaştığınız için teşekürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Beko’nun ürünleri gerçekten kaliteli senelerdir kullanıyorum. Çeyiz dizerken seçeceğim bir marka
ben de kullanıyorum favorim resmen
etrafımda birileri evlenirken hep bekodan buzdolabı çamaşır makinesi alırdı gerçekten de çeyizlik aletleriyle kendini tanıtan bir marka desek yeri
Dini inanca göre her şeyi erkek yapmalı, kadın çıplak bir şekilde gelmesi yeterli.. ( tabiki çıplak gelmeyecek, az sakin)
her şey ikinci el olmalı
Sıfır dan daha kullanışlı daha az masraflı
evde kullanılacak her eşya çok önemlidir en kalitelisi alınır çeyizin iyisi kötüsü olmaz
en kalitelisi beko bence
küçük ev aletlerinde kesinlikle en kalitelisi beko
küçük ev aletlerinde evet ama beyaz eşyalarda beko’nun iyi olduğunu düşünmüyorum çabuk bozuluyor
Annemin 8 yıllık beko bulașık makinasi sanki yeni almıșız gibi hala takır takır calisiyo
çok iyi ya
bizde de çamaşır makinesi var 10 yıllık vallaha yenilere bile taş çıkartır
Bekonun ürün çeşitleri fazla uygun çeyiz için.
Bende Beko’dan çoğu çeyizini aldım çok memnun kaldım 😂❤️
Sevgilimden ayrıldım çeyizler artık ilgimi çekmiyor
Kervana hoş geldin kardeşim
çeyiz alışverişi mobilya olmuyor onu erkek tarafı almıyor mu
adetlerde mutfak eşyaları kadın, mobilya erkek ama bu dönemde artık her şey ortaklaşa alınmalı
Az ve öz olmalı gereksiz mutfak aletlerine de gerek yok gercekten gerekli olanlar yeterli
gerekli olan mutfak aletleri de bence bekodan alınmalı
Süper kulkanisli bir ürün herkesin işine yarar bence
kesinlikle öyle tam bir beko farkı
Herşeyden önemlisi başınızı koyabileceğiniz bir yatak olmalı gerisi gelir.
Çeyiz alışkanlığınını değiştirmek isteyenler için güzel paylaşım olmuş
Tabi ki kahve makinası. Oldukça mantıklı gözüküyor tabi parası olana
Arçelik ve beko tercih ediyorum yerli üretim olduğu için
ben de ikisini tercih ediyorum, severek kullanıyoruz
Aayyy kesinlikle ya hayalimdeki evlilik alışverişi buuu
ir süre sonra hiç kullanmadığın o eşya yığınıyla bakışıp “Bunları niye aldık ki?” demek
Evlilij alışverişi için en gerekli şey fikirden ziyade para sanırım 🙂
Çeyiz alışverişine bekonile başlamak sayılıyor mu 😂
sayılıyor bence :)
Teşekkür ederim bilgiler için çeyizim, dizerken bunları dikkate alacağım 💙
iyi bilgiler
Taksitle almak en büyük avantajdir bu arada
Bilgilendirici faydalı paylaşımınız için teşekkürler elinize emeğinize sağlık
yakında çeyiz alışverişine çıkıcam bakalım neler olacak
Kız tarafı mı erkek tarafı mı alıyor bunları
Bence evin temel gerekli olan ihtiyaçlarından fazlası israf
Hazır bir liste yaomislar bence o çok iyi içeriği çok iyi onu kullaniridm ben
Benim de favori ürünlerim var hep normalde böyle şeyler hiç hoşuma gitmiyor
Benim favori ürünüm tabi kide kahve makinesi. Kahve içmeden güne başlayamayanlardanım
ayy ben de öyleyim kahvesiz olmuyor
Bunları aklımda tutacağım. Teşekkürler Beko.
Çeyiz çok zor seçilen bir şey ya ihyiyalar iyi tartılmalı
bekonun kliması ve bulaşık makinesinin sağlamlığı beni cezbetti
beni de beko'nun kalitesi cezbediyor
İleride beyaz eşya mi Beko dan almayı düşünüyorum
beko en iyisi
İndirim kampanyalarına daha da indirim yapılsın
ahahah bence de
Önce gerekli olan alınmalı sonra para kalırsa gereksizler alınmalı
Evde olmazsa olmazlar ve ev işlerini kolaylaştıracak ürüler
Kesinlikle zaten evlilikler daha başlamadan bitiyor gelenekçilikten
Masraftan kacinilmamsli bı kere evleniliyo sonuçta her şey mükemmel olmali
Kaliteli ve yerli bir marka Beko. Güvenilir buluyoruz
gönül rahatlığıyla Beko kullanıyoruz
@dekorasyonbudur aynen
Ceyiz candir ozellikle beko Hayat kurtariyor
beko çeyiz için en iyisi
Bence için çok teşekkürler hepsi çok yararlı
Oldukça faydalı bilgiler olmuş. Evlenmek isteyenlere tabiki. :)
evlenmeyi düşünmüyorum bu sebeple çeyize de ihtiyacım yok sanırım
Ben sevenim olmadığı için bekar kalacağım ihtjyar
Uyumlu birini ve yormayan birine denk geldiğimiz zaman kolay olur
Haklısınız boş boşuna alıp soyleniyoruz bunun yerine bir liste
Bekonun ürünleri kaliteli ve uzun ömürlü oluyor
evet severek kullanıyoruz
İnternetten sparis etmek en guzeli ceyizin uygun ve ucusunu bulursunuz
Evlilik önceden öok uzak gelirdi şimdi çok normal geliyo büyüdük herhalde ya
Ailecek hepimiz bu ürünü kullanıyoruz gerçekten kullanışlı ve harika ürünleri var gelecek nesil çok şanslı
katılıyorum çok memnunuz Beko'dan
uzun yıllar aile evinde beko kullandım tamamen muthis urunler evlilik ve buyuk sorunları karşısında hic dusunmeden beko diyorum
biz de yıllardır Beko kullanıyoruz
Güzel taktikler verilmiş, elinize emeğinize sağlık. Çeyiz önemli evlenecekler ve evini yenilemek isteyenler için ideal.
çeyiz önemli cidden kaliteli ürünler alınmalı
Çok pahalı olmaya başladı artık her şey..
Çok fonksiyonlu iyi bir kahve makinesi👌
Hayatı kolaylastiracak herşeye tamamim
Evlenecek olanlara güzel bir fikir olmuş
Güzel paylaşım faydalı olmuşş
güzel paylaşım olmuş teşekkürler