💍🏡 Evlilik yolculuğuna adım atmak büyük bir heyecan! Bu özel serüvenin en önemli parçalarından bir
Alışveriş & Hediyeler ‘’İyi ki Almışız’’ Diyebilmek için Evlenmeden Önce Beyaz Eşya Seçiminde Duyman Gereken 6 Önemli Tavsiye (Sayfa 5) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1220 ‘’İyi ki Almışız’’ Diyebilmek için Evlenmeden Önce Beyaz Eşya Seçiminde Duyman Gereken 6 Önemli Tavsiye Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 32 kişi beğendi
Alo112 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Evlenecek birini bulursak eşyalar kolay 😅 0 1 Yorumla EcE1986 +1 yıl inş bulursun Yorumla
Gamsızkedersiz46 Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Ben de profilo kullanıyorum 0 2 Yorumla EcE1986 +1 yıl biz de kullanıyoruz, memnun musunuz? Yorumla Gamsızkedersiz46 +1 yıl @EcE1986 evet Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Profilo ürünlerini gerçekten tercih ediyorum çok kaliteli 0 1 Yorumla EcE1986 +1 yıl dayanıklı ve kullanışlı bir marka Yorumla
CAGRI16 Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Profilo'dan buzdolabı almışım çok memnunum 0 1 Yorumla EcE1986 +1 yıl bizim evdeki çoğu beyaz eşya bu markadan memnunuz Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Ürünleriniz çok güzel zaten seviyorum ben 0 1 Yorumla EcE1986 +1 yıl dayanıklı ve kaliteli ürünleri var Yorumla
Masteɾ Takip Et Master Yaş: 101 +1 yıl Profilo candır can diyorum 0 2 Yorumla EcE1986 +1 yıl ahaha o derece Yorumla Masteɾ +1 yıl Sende yokmu yoksa Yorumla
Efe7534 Takip Et Xper 6 Yaş: 21 +1 yıl Teşekkürler tavsiye için bizdede buzdolabından var 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Profilo senelerdir tercih ettiğim marka 🫶🏻 1 1 Yorumla EcE1986 +1 yıl biz de uzun senedir Profilo kullanıyoruz Yorumla
irina_kostadinovska Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Evlilik dusunmuyorum. Yalnız yaşamak daha guzel 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
287Cevap
Gûzel olmus ellerinize saglikkkk
Evlenecek birini bulursak eşyalar kolay 😅
inş bulursun
Ben de profilo kullanıyorum
biz de kullanıyoruz, memnun musunuz?
@EcE1986 evet
Not edip evlenirken dikkat etmek lazım
Gerçekten çok kaliteli ve sağlam
Profilo ürünlerini gerçekten tercih ediyorum çok kaliteli
dayanıklı ve kullanışlı bir marka
Harika tavsiyeler teşekkür ederim
Teşekkürler tavsiye için :)
Bilğilendirme olağan üstü
Net yani bu gerçekten oluyor
Profilo'dan buzdolabı almışım çok memnunum
bizim evdeki çoğu beyaz eşya bu markadan memnunuz
eline sağlık güzel paylaşım olmuş
Elektrik süpürgesi benim için cok kıymetli.
Paylaşım için teşekkürler
Ürünleriniz çok güzel zaten seviyorum ben
dayanıklı ve kaliteli ürünleri var
Teşekkürler sonra lazım olacak
Profilo candır can diyorum
ahaha o derece
Sende yokmu yoksa
Güzel bir çalışma olmuş tebrikler...
İyi brne olmus sevdim cok
Tavsiyeniz için tesekkür ederim
Teşekkürler tavsiyeler icin
Koca buldukta beyaz eşyası kaldı aman!!
Profilo gerçekten çok kaliteli
Tesekkürler askim tavsiyeler için
Teşekkürler tavsiye için bizdede buzdolabından var
teşekkürler bilgiler icin faydali paylasim
Sadece evlenirken mi insanlar beyaz eşya alıyor?
Yakında ihtiyacımız olacak
Profilo senelerdir tercih ettiğim marka 🫶🏻
biz de uzun senedir Profilo kullanıyoruz
İlerde bakacağız artıkk .
Evlilik dusunmuyorum. Yalnız yaşamak daha guzel
Çok şükür evlilik gibi farazi düşüncem yok
En gereklisi çamaşır makinesi
Yıkama ve kurutma makinesi
#Hükümdar
İhtiyaçlara göre karar verilir.
Mutluluk alicam evime yapacak bir şey yok
Dev ekran televizyon ve ses sistemli 😊
Spor aletleri armut koltuk ps4
Tavsiyeler iyiymiş teşekkürlr
Güzelmiş beğendim faydalı olmuş
Beyaz eşyalarım profilo ve memnunum
Teşekkürler bu yararlı bilgi için
Tavsiyelerinizi dikkate alacağım teşekkürler
Profilo üstüne tanımam ama benim yok😂
Tv hediyeli çeyiz istiyorum.
Gönüller bir olsun da her şey olur 😂
İyi ki almışız cidden ya süper
Evet gercekten oyle begendim.
Perfect bir paylaşım olmuş 🤭
Evlilikten önce baba evine alıyorum:)
Elinize sağlık çok güzel bir bence olmus...
Çok iyi tavsiyeler olmuş, teşekkürler.
Erkeklere tavsıyem playstatıonda alın😄
Güzel paylaşım teşekkürler
Güzelll 😊😊😊 kullanışlı
Evet beyaz eşya çok önemli
Faydalı bir içerik olmuş elinize sağlık
ihtiyaç varsa, fırsatları kollamak gerek
İşime yarar bir paylaşım olmuş
Evliliğe baya bir uzağım 😄