Aldığım beyaz eşyalarımın hepsi de Profilo. Daha kullanmadım çünkü evlenmedim hala. Ama iyi ki almışım diyorum çevremde de alan ve kullananlar gayet mutlu çok iyi bir markasınız kaliteli ürünleriniz. ☺️
Aslında şu an çalışıyor olsaydım çamaşır kurutma makinesini alırdım. Toza alerjimiz çıktı eşimle 😃 her gün ne kadar temizlik yapsam evi havalandırıp toz alsamda fsrk etmiyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
eyvallah evlenecek olursam düşünürüm 60 yıl kadar sonra
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Henüz almadım ama Profilo genel olarak daha kaliteli oluyor
Profilo beyaz eşyalarda sağlamlık ve dayanıklılık esas alındığındığında gerçekten de sıralamanın en üstünde yer alabilir. Bence de Profilo alan pişman olmaz.
Umarım herkesin çok parası olur da düşünmez böyle şeyleri
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
A Kalite olması gerekir Bazı öneriler almak gerekir Güncel modelleri bulmak iyidir Ve kesinlikle başkalarının sözüne kanmayıp kendi keyfine göre eşya seçmek
Yeni evlenen çiftler için kesinlikle 10 numara profilo kesinlikle tavsiye ederim beyaz eşyalar çok güzel alanların hepsi memnun kaldı teşekkür ederiz profilo 💗
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
287Cevap
Güzel detaylara inmişsiniz paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık
Güzel tavsiyeler teşekkürler, yazı için emeklerinize sağlık 😊
Tavsiyeler için teşekkürler. Yararlı bir paylaşım olmuş
Gayet güzel bir bilgilendirme çok teşekkürler.
Profilo markalı 9 kg çamaşır makinesi var bizde, Profilo çok güzel, iyi ki almışız.
biz de severek kullanıyoruz
Evet hanımefendi güzel bir firma
@Profilo Ev Aletleri güzel tavsiyeler için teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş 😊
Yeni evlendik ve evimiz yok. İşimiz yok. 😭😭😭😭😭 Eşya almak artık hayâl ötesi.
Hayalim mı kitaplık çalışma masası olan bir oda
Tüm vaktim burada geçsin istiyorum
Min 2000 kitabın bulunduğu kitaplık
Beyaz eşya olarak da hava temizleyici
Aldığım beyaz eşyalarımın hepsi de Profilo. Daha kullanmadım çünkü evlenmedim hala. Ama iyi ki almışım diyorum çevremde de alan ve kullananlar gayet mutlu çok iyi bir markasınız kaliteli ürünleriniz. ☺️
Siz de beyaz eşya alırken Profilo ürünlerini tercih edin.
Net bütün ev eşyalarım profilo. Sonsuz güvenle alabilirsiniz. özellikle buzdolabı.
Servisi de harika 1 telefonda kapıda
Boşuna Slogan dayanıklı ev aletleri değil.
Profilo adamdır 🤌😅
enerji sarfiyatı önemli abajur aydınlatma ürünleri
Profilonun ankastre mutfak seti mükemmel bjr şey
aa o ürünü bilmiyorum nasıl sizce
Bir zamanlar hedeflerdim fakat herşeyi hedeflerimin önüne serdim bilseydim demek istemiyorum Allah büyüktür diyorum ne yapım
Yeni çağa ayak uydursun internet ve diğer bağlantı ekipmanları vs. yeterlidir.
İş buralara gelmeden önce doğru kadını bulmam gerekiyor. Bunlar çok sonra ki işler. Yinede tavsiyeler için teşekkür ederim 😇
Gerçektende Profilo çok iyimiş çeyizimi düzmeye başlayınca ilk profilodan başlıyacağım
valla ben de öyle yapacağım
Aslında şu an çalışıyor olsaydım çamaşır kurutma makinesini alırdım. Toza alerjimiz çıktı eşimle 😃 her gün ne kadar temizlik yapsam evi havalandırıp toz alsamda fsrk etmiyor
eyvallah evlenecek olursam düşünürüm 60 yıl kadar sonra
Henüz almadım ama Profilo genel olarak daha kaliteli oluyor
Profilo beyaz eşyalarda sağlamlık ve dayanıklılık esas alındığındığında gerçekten de sıralamanın en üstünde yer alabilir. Bence de Profilo alan pişman olmaz.
Sadece olumsuz hava şartlarından dolayı değil, sağlığınızı düşünen bir kurutma makinesi seçin. derken kı bıle havalı bır cumleyle benı etkıledı
Bilgiler için size teşekkür ederim çok iyi olmuş
Evlendikten sonra hepsini letgodan aldık gerek yok fuzuli masrafa
Herkesin , özellikle yeni evlenecek çiftlerin çok ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.
Tasarruflu olmasına dikkat ederim ben şahsen, teşekkürler bence için
Teşekkürler bu güzel paylaşımınız için çok yardımcı oldu🙏🏻
Profilo markasını severek kullanıyorum, özellikle çamaşır makinesi çok iyi
Vazgeçemediğim marka hem satış hem servis konusunda
biz de memnunuz bayağı
Cok eski dayanıklı bır marka ta 90 larda annemın aldığı camasır makinası halen calısıyo valla benımde bulaşık makınam profılo memnunum
Televizyon Sony
Çamaşır makinesi Bosch
Buzdolabı Profilo
Sinema sistemi Sony
Bulaşık makinesi profilo
Set ocak Siemens
Tavsiyeleriniz için teşekkürler. Profilo iyi ki almışım fırınım var çok memnunum eşit şekilde pişiriyor.
Dekor olarak bence en önemli yer mutfak o yüzden uyumlu bir renkte buzdolabı ve bulaşık makinesi en ön plan benim için
Evlenmeden ev almak lazım adam bırakırsa beş kuruşsuz kalırsınız kızlar
Açıkçası pek ev eşyası almam kullanışlı olsun yeter
Kesinlikle dikkate alacağım bir bilgiler var teşekkür ederim
Umarım herkesin çok parası olur da düşünmez böyle şeyleri
A Kalite olması gerekir
Bazı öneriler almak gerekir
Güncel modelleri bulmak iyidir
Ve kesinlikle başkalarının sözüne kanmayıp kendi keyfine göre eşya seçmek
Bunlar var bende ama yinede çok teşekkürler kardeşim
Herşeyi almak istiyorum eksik hiç bişi kalmasın
Hiç kullanmadım ama çok duydum eğer birgün evlenirsem evime düşünüyorum almayı
Kalitesiz mal alacak kadar zengin değilim. Sözünü kendinize kılavuz olarak seçin
İyi ki almışım beyaz eşya evde var zaten geriye kaldı evlenmek
Valla düğünüme daha çok var ama alırsam bilgisayar sistemi olur 😂
Beyaz eşyaların hepsini aldım daha evlenmedim iyi ki almışım çünkü şimdi çok pahalılar
Buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, mutfak robotu, ütü
Kesinlikle XXL buzdolabı alırım malum tatlı yemek derken hahahah
Bir evin olmazsa olmazı kurutma makinesi bence
Kendim için iyi ki değilde çevre için iyi ki olabilir
Kampanya harika ihtiyacı olanlar için avantaj sağlar
bir şey değil benim için çok önemli bir rol oynamaktadır
Hiçbir fikrim olmamakla beraber ilgi alanım maalesef değil
Evlenecek olan çiftler icin güzel bir paylaşım
Mantıklı bence ama temizliği de önemli beyaz eşyaların
Özellikle kurutma makinesini çok merak ediyorum tercih ederim
Profilo alınmalı tabii ki Arçelik felan traş
Teşekkürler profilo, birazda indirim yaparsan harika olur 😊😃
Profilo Beyaz eşya konusunda iyi evimi Profilo ile doldurdum
iyice düşünmek önemli bence pat diye alıp sonra pişman olmamak gerek ir