Çamaşır makinesi almadan önce bir durup düşünürüz; kapasitesi aileme yeter mi ya da tasarruflu bir s
Alışveriş & Hediyeler ‘’Oh Be İyi Ki Almışız!’’ Dedirten 6 Çamaşır Makinesi Özelliği (Sayfa 5) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1115 ‘’Oh Be İyi Ki Almışız!’’ Dedirten 6 Çamaşır Makinesi Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
Konya_Beyefendisi42 Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl 9 kg olanını kullanıyorum çok güzel memnunum 0 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Mükemmeller arasından mükemmel seçmek bu olmalı. 0 0 Yorumla
yiğitbiri Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Makinam da bu özelliklerin hepsi var teşekkürler 0 0 Yorumla
CeketsizAdam Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Bu makineleri gerçekten alıp denememiz gerekiyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
299Cevap
Ben çok memnun kaldım iyi almışız !
Ellerinize emeginize saglik.
Enerji tasarrufu çok iyi aslında hepsi iyi
Güzel marka tavsiye ederim
Güzel bilgilendirme, teşekkürler
Güzel özellikleri varmış harika
Bence hepsini iyi ki almışız insan hayatını çok kolaylaştırıyor
Tam ihtiyacımız olan çamaşır makinesi.
Çamaşır makinesi yokken nasıl oluyodu acaba 😅
Güzel paylasim elinize sağlık
9 kg olanını kullanıyorum çok güzel memnunum
Çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık.
Aynen ole cidden haklisin
Mükemmeller arasından mükemmel seçmek bu olmalı.
Beko kullanıyoruz memnunuz
Güzel bilgiler varmış burada
Makinam da bu özelliklerin hepsi var teşekkürler
Hepsi aynı yikamiyor mu bunlar
hepsi hemen hemen aynı özelliklere sahipler
faydalı içerik, teşekkürler
Ev kurmak istesek su fiyatlara bak
Oh be iyi ki aldınız dedirtir mi
Parayı bulursak hocam
Alırız inşallah
Kitap ihtiyac disimda almam
Profilo gerçekten çok iyi
Kalite kokuyor 😀😀😀😀😀😀😀😀😀
su tasarrufu için güzel seviyorum
Bu özelliklere sahip olması çok önemli
çamaşır haznesi büyük olmalı
Yıkaması temizlemesi hahahah
Güzel iyi ki siz♥️🫢♥️♥️♥️♥️
İyi ki almışız ya cidden dedirtti
Güzel paylaşım beğendim vay be
Sessiz olması ve hızlı yıkıyor olması yeterlidir:)
Ne blm hic almadim ki camasir makinesi ya
Kurması iyi baya kukanaikski
Çamaşır makinesi almam gerek
Profilo iyidir Ya, evin ikk beyaz eşyaları öyleyfi
güzel bence olmuş ellerine sağlık
Süper ellerine sağlık çok teşekkür ederim
Çamaşır yıkadım yeterli bence
Vaybe bunu almak icin 1 ay calisscsz
gayet güzel bir marka olduğunu düşünüyorum
Elinize sağlık çok guzel bir bence
Bizimki bozulursa düşünürüz
Güzel olmuş bence canım jdkdk
Güzel bilgilendirme olmuş 🥰
Özelliklere bak be işte Profilo
Elinize emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler
Gerçekten oh be iyi ki almışım
Sessiz olusu ve saat kurma ozelligi
Faydalıydı teşekkürler Emeği geçenlere
Oh be iyi ki almışız dedim ciddden
Bu makineleri gerçekten alıp denememiz gerekiyor
Profilo sürekli hayatımızda olan teknoloji
Çok güzel çok teşekkür ederim
Çok güzelmiş gerçekten fiyatı bi tık fazla sanki
Bence büyüklüğü de çok onemli
Geçmişten bugüne çok faydalı
Tabiki profilo derin dondurucu