Çamaşır makinesi almadan önce bir durup düşünürüz; kapasitesi aileme yeter mi ya da tasarruflu bir s
Alışveriş & Hediyeler ‘’Oh Be İyi Ki Almışız!’’ Dedirten 6 Çamaşır Makinesi Özelliği (Sayfa 4) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1115 ‘’Oh Be İyi Ki Almışız!’’ Dedirten 6 Çamaşır Makinesi Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
THEGODTHEARES Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Kısa program ve ağırlığı çok alması bana yeterli 0 0 Yorumla
BurakCihane Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Çamışırlar yıkanırsa bulaşıklar başa bela oluyor. 0 0 Yorumla
furkanbghdhdsh Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Çalismasi yeterli değil mi? Abartmayın bence 😂😂 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
299Cevap
güzel bir paylaşım olmuş..
Özelliklerin çoğunu biliyor olmam
Dayanıklı ev aletleri sjsj
Ayrı eve çıkınca alırım artık
Bunu hemen anneme anlatmaliyim
Gerçekten çok kaliteli daha önce kullandık
Profilo buzdolabı Gayet memnunum
Küresel dünyada insanin tüketime doymamasi
Hepsini birarada yapması süper
Çamaşır makineleri ev işini kolaylaştırır
Benim eski markamdı ama şimdi yok evimde
Gerçekden iyi ki almışım dedim
Kısa program ve ağırlığı çok alması bana yeterli
Çamışırlar yıkanırsa bulaşıklar başa bela oluyor.
Teşekkürler güzel bir paylaşim
teşekkürler iyi bir paylaşim olmuş
Güzel paylaşım ellerinize sağlık
iyi ki gelmişim dünyaya ohh sjsjs
İyimiş özellikleri gerçekten
Bunu değerlendirmek lazım aslinda
Çeyizime almayı düşünüyorum bende
beyaz eşya önemli doğru seçim hayat kurtarır
Çamaşır Makinesi önemli alet
Bilgiler için teşekkürler emeğinize sağlık
Çamaşır makinası Max kaç kilo oluyor
Iyi ki almışım valla harika gerçekten
profilo tam bir fiyat performans ürünü herkese tavsiye ederim
Güzel içerik çok beğendim.
Evet evet haklısın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Güzel içerik elinize sağlık
Almak kolay değil artık be fiyatlar anam be
Bir gün belki ihtiyaç olur
Teknoloji çok gelişti artık
10 kg alınmalı.. Gerçekten çok işe yarıyor
Kurutmalı olması iyi oluyor tavsiye ederim.
Güzellermiş işe yarayabilir
Bence her eve lazım bundan
profilodan şaşmamak lazım, bugüne kadar hiç üzmedi
Mükemmel anlatım için teşekkür ederiz
Çok iyiymiş bir daha ki sefere
Çamaşır yıkasın yeterli bence
Bütün beyaz eşyalarım Profilo ben memnunum
Güzel teknoloji teşekkür ederim
Çeyiz yok bu devirde baya ekonomi uçtu
Kurulamada evin içinde dolaşmadın yeterli
Teşekkürler bilgiler için
Çamaşırlarımı yıkasın yeter bana
Taş gibi beyaz eşya üretiyor adamlar
nerden geldi aklına bu paylaşım
Oh profile varmış oh oh !
Çalismasi yeterli değil mi? Abartmayın bence 😂😂
epey seçenek varmış inceleyeceğim
Seviyorum Profili kaliteli.
Hic ozelliklerine takilmazdim meger onemliymis
10 kg mu maşallah harbiden 😄
Harika bir paylaşım olmuş
Hızlı yıkaması ve fonksiyonel olması.
Paylaşım için teşekkürler
Profilo=Bosch tavsiye ederim
Oh be Profilo varmış diyoruz zaten.