Çamaşır makinası almadan önce özelliklerine bakarım ancak en önem verdiğim servisi ve firmanın ürününün arkasında ne kadar durduğudur. Ondan sonra fiyatı gelir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel ve bilgilendirici bir bence olmuş teşekkürler 🙂🙏
Annemin yakın zamanda böyle bişeye ihtiyacı olacak gibi duruyor. Bu mesajım burada bulunsun belki alırım :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Köpük bırakmaması Renkleri karıştirmamasi İyi yıkaması Koku kireç yapmaması Sızdırma yapmaması Ve kapak acılı kapanma yerlerinin sert olmayıp makinenin uzun süreli kullanıma uygun olması
Senelerdir kullanıyoruz ve gerçekten güzel ve dayanıklı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Özellikle desibel yani ses konusunda gerçekten iyi çamaşir makinası önemli anneminki neredeyse sessiz hiç ses çıkmıyor diyebilirim nerdeyse benimki de taarruza çıkwr gibi 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
299Cevap
Tasarruflu ve yüksek kapasiteli olması güzel, Biz Profilo çamaşır makinemizden memnunuz..
Fazla ugraşmadan kısa programda tez zamanda çamasırlar yıkanıyor daha ne olsun
Bir de "akıllı" olup, 5-6 sene sonunda bozulmasalar.. :/
Çamaşır makinesi ohooo ben dururken babam diyor oh be iyi ki yapmışız diye 😂
Özellikler çoğaldıkça makineler daha çabuk bozulmaya başladı
Beyaz eşyada kotu yok artık hepsi iyi olmak zorunda
Orta segmentte güzel makine servisi de yaygın tercih edilebilir
Hepsi çok güzel bigiler olmuş emeğine sağlık
makinemi yenilemem gereken zamanda karşıma çıkmış içerik selamlar olsun =)
Aldığım çamaşır makinesinden memnunum @Profilo Ev Aletleri teşekkürler
Düşmesinden otomatik kapanıyor çocuklar bebekler açamıyor
Profilo çamaşır makinesi ekonomik makinalar iyi ki varlar
Profilo yıllardır kalitesinden odun vermeyen bir marka.
Bende ya liz yaşadığım için bunu kullanıyorum. Gerçekten pratik ve güzel yıkayan bir makina.
Profilo ben kendimi bildim bileli kalitesiyle isim yapmıltıt
Çamaşır makinesi seçimi çok önemlidir sonra pişmanlık oluyorsunuz
Yıkama ve kurutma özelliği ve bir sürü sayamadıgım secenek var
Bence hepsini iyi ki almışız insan hayatını çok kolaylaştırıyor
Gerçekten Profilo gibisi yok. İyiki almışız dedirtiyor bazen.
Ütü yapmayı sevmeyen biri olarak buhar özelliği olmasını sevdim. Ceyizime alırken göz önünde bulundururum bunu
Sizde Profilo çamaşır makinesinin kolaylığını keşfedin.
Profilo, Bosch, Siemens güzel markalar
#Hükümdar
Yıkasın, temizlesin, ha bi de kısa program, gerisi tırt
çok güzel anlatım tebrik ederim
Harika bilgiler keyifle okudum emeğine saglik
Kullandığım her an iyi ki dediğim bir makina. Fiyat performans ürünü bana göre
Profilo’yu severek kullanıyorum ama biraz eskidi elimdeki makine zaten değiştirmeyi düşünüyordum bunu görmem çok ıyı oldu Profilo’dan devam kızlar 👍👍
Çoğu ev ürünümüzü profilodan alıyoruz o yüzden emin ellerdeyiz.
İşime yarayacak ve ihtiyacım olan her şey için iyi ki almışım diyorum.
Evlilik öncesi beyaz eşya alışverişi yapacaktık, teşekkürler bu faydalı bilgiler için..
Çamaşır makinası kendini bu kadar değerli hissetmiyordur.
büyük kolaylık ya hem su tasarrufu hem zaman
Çamaşır makinası almadan önce özelliklerine bakarım ancak en önem verdiğim servisi ve firmanın ürününün arkasında ne kadar durduğudur. Ondan sonra fiyatı gelir
Güzel ve bilgilendirici bir bence olmuş teşekkürler 🙂🙏
Çok iyi özellikler. Enerji tasarrufu en iyisi.
Hepsi önemli aslında. Kıyafetleri yıpratmaması da önemli
Güzel ama çok pahalı. Bundan sonra nasıl alalım. Mecburen en ucuz markanın en ucuz modeli
beyaz eşya ihityacı olan dostlarıma hayırlı kazançlar. son 3 yılda 4 kat arttı fiyatlar.
Fazla çamaşır haznesine sahip olanlar oh be iyi ki varmış dedirtiyor.
Çamaşır makinesi bozuldu 1,5 k ücret ödedik bir daha bozulursa bundan mı alsak 😅
Kurutma makinesi kesinlikle ay çamaşırları serme , ütüleme derdi yok kesinlikle çok ekonomik ve çok pratik
Profilo alırım ama 2. El olirsa denemek için oda
Annemin yakın zamanda böyle bişeye ihtiyacı olacak gibi duruyor. Bu mesajım burada bulunsun belki alırım :)
Köpük bırakmaması
Renkleri karıştirmamasi
İyi yıkaması
Koku kireç yapmaması
Sızdırma yapmaması
Ve kapak acılı kapanma yerlerinin sert olmayıp makinenin uzun süreli kullanıma uygun olması
Vallahi bizim makine çok eski makineydi. O yüzden son model bir şey aldık işimizi görüyor sessiz sakin...
Bence bir ürünü almadan önce onu kullanan kişilere sormak daha etkili bir bilgi almanıza yardımcı olue
Profilo ürünlerinin hepsi insana "oh be iyi ki almışım" dedirtiyor zaten. Bu çamaşır makinesinin de özellikleri harikaymış.
Hahaha benim makinem çalıştığı zaman ben allaha dua ediyorum sürekli bozuluyor
Profilo kesinlikle güzel
10 Kiloluk tavsiyem
Güzel bir paylaşım olmuş elinize emeğinize sağlık teşekkürler 🙂🙏
profilo klima almıştım eve, 8 yıl oldu tık demedi maşallah
makinem bozuldu şu an bunu gördüğüm ççok iyi oldu.
Profilo makul fiyatı ve kalitesi ile gerçekten 1 numara
Senelerdir kullanıyoruz ve gerçekten güzel ve dayanıklı
Özellikle desibel yani ses konusunda gerçekten iyi çamaşir makinası önemli anneminki neredeyse sessiz hiç ses çıkmıyor diyebilirim nerdeyse benimki de taarruza çıkwr gibi 😂
çamaşır makinası almadan özelliklerine bakarım.
hem kurutma hem de yikama yapabilenler>>>>
Profilo çok iyi bence özellikle çamaşır makinesi
Siemens almayın daaaa profile bencede iyi alınabilir
Sağlam marka 😂😅 eş adayım bu markadan alsın bii zahmet 😂