Birbirinden kullanışlı özellikleriyle “iyi ki almışız” diyeceğin bir buzdolabıyla tanışmak ister mis
Alışveriş & Hediyeler “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik (Sayfa 8) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
bensanardımhepsonsuz Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Teşekkurler guzel bir bence olmuş elinize sağlık 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
304Cevap
Bizimkiler ne gerek var diyo of cildircam
Buzdolabının büyük olması her zaman iyidir
Büyük buzdolabı çok gerekli cidden
BAYA GÜZEL BŞ İCERİK OLMUS SAAOLU
Çok güzel faydalı bi yazı olmuş
Sığdır sığdırabildiğin kadar
En ucuzu hangisiyse o xxl da ney😅
her şey çok pahalı hiç bir şey alamıyoruz
gayet verili bir ürüne benziyor
Her haliyle güzel ki xdxdxd
Kesinlikle bana Profilo lazım ya
Özellikler güzel emeğine sağlık
Teşekkürler Güzel bence elinize sağlık
İçini markete çeviricen üfff
buzdolabının geniş olması bence
Kurban bayramları için vazgeçilmez
Bilgilendirme için teşekkürler
Dolabın iç hacmi daha büyük oluyor istediğini koy
Biz de altı Xlarç aldık çok iyi
Teşekkurler guzel bir bence olmuş elinize sağlık
Kesinlikle geniş buzdolabı büyük avantaj
Cok daha fazla yeri oluyor
Süper birşeymiş ama parasıda güzeldir 🤩🤩🤩
Keşke bizde alabilsek bu dolaptan
Büyük buzdolabı hayat kurtarır
keşke bundanım olsal çok güzel gerçekten
Bukadar kullanisli oldugunu bilmiyor idim.
Içine istedin her şey koyuluyor
Nasıl özellikleri var acaba öğrenmek istiyorum
Yiyecekleri bozmasın yeter
Ne kadardir acaba buzdolabi
Güzel dolap para olacak da alacaksn
Kaliteli güzel bir ürün kullanışlı
Kulanisli güzel tavsiye ederim
Kaliteli ürün kalitesi yuksek
Profilo çok başarılı ilk tercihim
Konfor alanın olması herseye deger
Güzell ve kullanışlı bir buzdolabı
ne zaman aldık ben neden görmedim ki
Yiyeceklerimiz daha rahat ediyo
XXL güzelde pahalı be yani
Emeginize sağlık güzel paylaşim
Geniş aile için ideal Bir buzdolabı
Ellerine emeğine sağlık güzel olmuş
harika bir paylaşım olmuş teşekkürler
Oh be iyi ki almisiz xxl😃😃
Nüfusa göre faydalı bir ürün
Bence çok iyi. Yani bende böyle severim
Kalabalık aile sorunsalı naparsin
mükemmell paylaşım aşkoooom
Büyük olsun tek seferlik olsun
bizimki küçük yaa bğyük lazım her eve
2 tane xxl buz dolabısı olupta yetmeyen ben😂😂😂
Maşallah alanlara bin kere maşallah
Bu bilgi için teşekkürler
Çok kullanışlı çok ferah. İnanılmaz memnunun
Guzele benziyor bundan banada lazim bi tane
Xxl maşallah maşallah 🤭🤭🤭
Teşekkürler müthiş içerikmiş
Teşekkürler güzel içerik.