Birbirinden kullanışlı özellikleriyle “iyi ki almışız” diyeceğin bir buzdolabıyla tanışmak ister mis
Alışveriş & Hediyeler “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik (Sayfa 6) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
NOSTAJİKÜÇGEN Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Yerim olsa alırdım ama bence için teşekkür ederim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Büyük şeyler her zaman daha iyidirler 1 1 Yorumla Tanertr +1 yıl Bakış açısı çok önemli 😂 Yorumla
Gezer-Hüseyin Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Evet çok güzel bir bilgi oldu teşekkür ederim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
304Cevap
Param yok maalesef alamıyorum
Harika olmuuuss ellerine sağlık
Çok beğendim teşekkür ediyorum bilgi için
Ben bunun içini dolduramam bu şartlarda
Oh be iyi ki almamisiz😄hdd udh
Büyük buzdolabı almanın tek nedeni, çocuklardır...
Valla aldık ta daha kulanmadik
dolap güzelmiş aile boyu olmuş
Vaadler gerçekleşecek mi, göreceğiz ama ileride
Teşekkürler güzel bir bence olmuş
Ben de Profilo kullanıyorum çok güzel
Güzel, bir ürün gayette kullanışlı
Teşekkürler güzel bir bence
Güzel bir bence olmuş elinize sağlık
Çok güzel kullanışlı para yok ama
Kullanışlı rahat büyük avantaj
Güzel ürün bence de tavsiye ediyorum
yerimiz olsada alsak.🤷♂️
Güzel yazı teşekkürler büyük her zaman iyidir
Ne varsa koy dolaba. Çok büyükmüş
Buzdolabının büyük olması daha iyi
Yerim olsa alırdım ama bence için teşekkür ederim
Kalabalık aileler için bu buzdolabı alınır
Büyük buzdolabı her zaman daha iyidir
Keşke mutfakta yed olsa bende isterim
Güzel bir yazı bize de lazım XXL
Büyük olmasi iyidir bence
gercekten asiri iyi ozellik bu arada
Büyük iyidir 🤣 hayırlı olsun
Evet yazın içine girip yatıyorum
Her şeyin sığması yönünden çok iyi
Oha çok iyi bir özellik btw
bilgilendirici olmuş teşekkürler sağ olun
Oh be profilo varmış 🤸🏻♀️
Tek yaşayan için fazla büyük olabilir
Büyük şeyler her zaman daha iyidirler
Bakış açısı çok önemli 😂
Benim dolap kucuk ama iş görüyor
bana bir X daha lazım bence Xxxx
Bilgilendirici olmuş teşekkürler...
Geniş ailelerin tercihi o Profilo başarılı
Para olsa alınır valla iyi gorunyor
Aynen geniş hacim buldolabi herzaman candir 👏
Teşekkürler profilo 🙂🙂🙂🙂🙂
Eline sağlık güzel paylaşım olmuş
%20 enerji tasarrufu* sağlayan buzdolabı
Tek yaşayan insanlar için fazla bğyğk
Buzdolabı alırken çok dikkatli olmalıyız
rahat ve şık olmuş her eve lazım ürün
Geniz buzdolabı candır 😊
Bence kesknlikle öyle ha tabi
valla bu sıcakta içine girebiliyomuyuz
Evlendiğimde bu buzdolabını deneyecem
Ben de isityorum bundan bir tane!
Çok büyük oluyor o iyi gibi
xxl buzdolabımw gerek yok buzdolabi olsun yeter
Bence fazla büyük benim ihtiyacım olmaz
Evet çok güzel bir bilgi oldu teşekkür ederim
Büyük aileler için böyle bi buzdolabı şart
İyi paylaşım olmuş dolu gerçekten. : )
Gerçekten hayat kurtarır büyük