Birbirinden kullanışlı özellikleriyle “iyi ki almışız” diyeceğin bir buzdolabıyla tanışmak ister mis
Alışveriş & Hediyeler “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik (Sayfa 5) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
BilirObeni34 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Küçük dolap sevmem en güzel büyük olması zaten 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
304Cevap
Her ihtiyaca yönelik üretim
Kaliteli bir marka emeklerinize sağlık
Oh be geniş geniş rahat rahat
İçini dolduramadıktan sonra
aldıklarımın yarısı dışarıda kalmıyor
Pahali olmasa gayet iyi olabilirdi
Emeğe sağlık teşekkürler 💞
Çok güzel olmuş. Elinize sağlık
Güzel bence olmuş emeğinize sağlık
XXL kullanışlı bir seçenek
Çok kullanışlı güzel bence
Bizim ev zaten okadar djdhfhfjf
Geniş olması iyi olabilir.
Efso dolap ya Bende isterim
Profilo indirim yaparsa belki alırız.
Çok büyük ama pek te Vallahi bilmiyorum ki
Hiç kullanmadımki alırsam yorum yazarım
Geniş olması yeterli bir sebep
#Mirliva
Çok iyi kaliteli ama aynı zamanda pahalı
Güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık
Profilo tercih ediyorum kullanıyorum
Elinize sağlık faydalı bir paylaşım
Küçük dolap sevmem en güzel büyük olması zaten
Cok kullanışlı güzel özellikler
Xxl her zaman iyidir bence
Büyük buzdolabı her zaman iyidir
Büyük olması her zaman avantaj
Çok büyük oluyorlar iyi de
Ellerinize sağlık, teşekkürler
Güzel bir şeye benziyor tabiki almak isterim
Oh be profilo varmış 😊😊😊
Emeklerinize sağlık... Harika olmuş.
buzdolabı olmadan ev olur mu
Kalabalık aileler için çok ideal
Buyuk buzdolabi avantaj saglar tanikide
En büyüğü icin büyük ev lagzim
Buz dolabı lazim zaten fikir güzel
Evlenince alacağım kullanışlı oluyor ablam aldı
Emeginize saglik guzel paylasim
Evet ben de diyorum iyi ki Profilo almışım.
XXL Buzdolabı gibi buzdalabımı var ya
Cok güzel bir paylasim olmus
benimde tercihim cift kapılı oluyor genelde
Evim olunca alırım mutlaka
dogru her seyi istedigin yerr dildur rhat et
Gerçekten her eve lazım teşekkürler
Onu doldurmakta sıkıntı. 😅😅
Ayrı evin olunda alırım 😀
Çeyiz için aldık Profilo çok güzel
Elinize saglık bizler icin cok yararli olms
Dayanıklı guzel bir marka
Bu sıcakta girerim icine sevgilimle
Param olsa alacağım ama alamıyorum su an🥹
buzdolabı dediğin büyük olur
Çok rahat miss gibi kullanılır
Harika ürün almaya düşünüyorum
Bilgilendirme için teşekkürler
ee onun fiyatı ne kadar biliyormusunuz
Evlenicek olursam alırım inşallah
Güzel bir paylaşım olmuş, emeğinizef sağlık