Birbirinden kullanışlı özellikleriyle “iyi ki almışız” diyeceğin bir buzdolabıyla tanışmak ister mis
Alışveriş & Hediyeler “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik (Sayfa 4) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
birsenfonişairi Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Elektrik faturası da xxl olursa ne yapıcaz... 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl profilo ohh be gerçekten teşekürler çok iyi şuam kullanm sağlamaktayız 0 0 Yorumla
Celalsaglam Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl İyidir iyi biz aldık şiddetle tavsiye ediyorum 🙂 0 0 Yorumla
sananeaga124 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Profilo’nun her eşyası iyi oluyor çok memnunum 0 0 Yorumla
-_-Mamacita-_- Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Gerçekten Profilo'nun bütün ürünleri harikulade. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
304Cevap
Profilo buzdolapları zaten en iyi kalitede
buyuk olan pahalidir pahali olan guzeldir
Mutfak aletleri büyük olmalı bence de
Teşekkürler yararlı konu oldu
Şimdi buzdolabı çok önemli
İçine girsek bizi bile soğutur bu
Annem için gerekli bilgiler
Elektrik faturası da xxl olursa ne yapıcaz...
Tabiki profile çok kullanisli
Aynen öyle olmuş serinletiyo
Dondurucu bölümü altta sanırım
Büyük buzdolabı çok güzel
asssiiiriii kullanisli gercekten alin aldirin
Almak istiyorum aileme, teşekekkürler
profilo ohh be gerçekten teşekürler çok iyi şuam kullanm sağlamaktayız
Hepsi tabikide iyi tabiki
Elleri dert görmesin muhteşem olmuş
İyidir iyi biz aldık şiddetle tavsiye ediyorum 🙂
Tabi geniş olması her zaman iyidir
Bu aralar en çok istediğim
genişliği en önemli olan özelliği bence
Profilo’nun her eşyası iyi oluyor çok memnunum
Harbiden kocaman duruyor dolap. Güzelmiş.
En iyisi zaten XXXXXXXL olandır
A sınıfı enerji olsun da f
aldım boşandım dolap boş kaldı
Oh be, bayılıyorum böyle faydalı yazılara
büyüklük hacim düzgün performanss
Keşke xxxl dolab alsaymisim
Varlığı bile yetiyo bence
Uzun süren tazelik, bol hacim stok yapma imkanı
Oh be iyi ki xxl buzdolabı almışız
Şu an onu ağzına kadar doldurmak ayrı olay
buyuk buz dolabi her eve lazim
Bu zamanın vazgeçilmezi büyük dolaplar
Bende almayı düşünüyorum 🤔
İçini dolduracak para mı var sanki
Anneme lazım bundan acileenn
Yer yok sığmıyo xxl maalesef
bende evde kullanıyorum çok iyi
Gerçekten Profilo'nun bütün ürünleri harikulade.
her şeyin büyüğü her zaman iyidir
güzelmiş beğendim Profilo'nun özelliklerini
her şey sığıyor cok severim
faydalı içerik ellerinize sağlık...
Nüfusa göre faydalı bir ürün
Hem buzdolabı hem derin dondurucu
Oh be iyi ki Profilo almışız diyorum
Gerçekten olması gereken beyaz eşya
Xs buzdolabı olanlar el kaldırsın
Her eve lazım yaa valla bu devirde
Muhteşem ürünleriniz var.
Geniş olması her şeyi sığdırmak için güzel
Çok pahalı çokk alamıyoruz
Güzel yazı teşekkürler bilgilendirici olmuş keyifle okudum
ynı fikirdeyim her özellik farklı güzel
Asgari ucretin 50 bin olması
Çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Böyle bir buzdolabına ihtiyacım var cidden
Eskiden sağlamdı şimdi bilmiyorum