Birbirinden kullanışlı özellikleriyle “iyi ki almışız” diyeceğin bir buzdolabıyla tanışmak ister mis
Alışveriş & Hediyeler “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik (Sayfa 3) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1114 “Oh Be İyi ki XXL Buzdolabı Almışız” Dedirten 6 Özellik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 25 kişi beğendi
Cansu3569 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Ben kendi ayrı evime çıkayım ilk iş parayla bunu alıcam 1 0 Yorumla
Neymar46 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Bizimde 30 yıllık işte gece ses çıkarıyo yatırmıyo 🙁 0 0 Yorumla
Arslan3548 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Kaliteli bir marka , emeği geçen herkese teşekkürler 0 0 Yorumla
Köylü1Adam Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Geniş ve kullanışlı bi buzdolabı geniş aileler için uygun 0 0 Yorumla
foryouandme Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Bunu almak mühim değil içini doldurmak önemli olan 😅 0 0 Yorumla
enesTYLERdurden Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl Teşekkür ederim işime yaradı gerçekten bu bilgiler 😊👍🏼 0 0 Yorumla
Skrmlt Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Kızlar ceyıze bundan alın sonra bızden ıstemeyın 😀😀 0 0 Yorumla
Melisa_Elf Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Bu bizim buzdolabı ohaa içine ben sığıyorum bunun daha ne olsun. 0 0 Yorumla
enessulusoyyy Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Teşekkürler bizde buzdolabı arıyorduk almak için buna bakabiliriz 0 0 Yorumla
Kev1n48 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Özellikle yaz dönemi kavun karpuz alınca önemli boy oranı dolapta 0 0 Yorumla
oguzist Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Bunu almakta marifet değil de bunun birde içini doldurabilmek önemli böyle bir ekonomide 😄 0 0 Yorumla
Olgunhastası31 Takip Et Xper 1 Yaş: 36 +1 yıl Cok kullabisliya benzio dondurur kismi filan 0 0 Yorumla
barcesi Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl tasarruf kaynagi genis kullanisli yakmiyo ve hesapli 0 0 Yorumla
aydnbtl Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Kurban bayramında gelen davetsiz misafir etler için birebir. ☺️ 0 0 Yorumla
zeyrak Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Alınca bunu derim belki şu an mini buzluksuz kapısı devamlı kapanmayanla devam 0 0 Yorumla
Kazuha Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Her dakika buzdolabını açıp yemek yiyince xxl dolaba gerek kalmıyor 0 0 Yorumla
DeaRBody Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Hem besinleri koruyan hem geniş bir hacim önemlidir. 0 0 Yorumla
mustafa34ylmz Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Valla en güzel yanı bence tencereleri küçük tencereye bosaltalim derdinin olmamasi 0 0 Yorumla
Meyveli-Lahmacun Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Onemli olan kullanisli ve genis olmasi. Ki tam ideal bir makine buu. 0 0 Yorumla
alperkaya35 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Şimdiki buz dolaplar iyi değil yeni çıkanlardan vardı 0 0 Yorumla
ohshitbitch Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl harika bir marka kızlar ceyizinizi kesinle burdan alin 0 0 Yorumla
Peripeperi Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl günde 5 öğün yemek yiyen birisi için oldukça kullanışlı hahashahaa 0 0 Yorumla
MidNightSword Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Büyük buzdolabı bir çok bakımda işimizi kolaylaştıracaktır ferah büyük bir alan 0 0 Yorumla
uahakan34 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl XXL Buzdolapları evin kurtarıcısıdır hele birde çok misafiriniz varsa 0 0 Yorumla
Sertsever3464 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Yer sıkıntısı olmuyor en azından çok güzel doldur doldra bildigin kadar 0 0 Yorumla
lαtíвulєє Takip Et Xper 1 Yaş: 102 +1 yıl Benim dolabım büyük zaten ama bu daha hoş duruyor. 0 0 Yorumla
Zeynep0215929 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Profilo buzdolabı seçimlerinde en iyilerinden biri 0 0 Yorumla
Daphne36 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ah bu buzdolaplarida cok guzelde, ama parasida baya guzeldir simdi😬 0 0 Yorumla
Ateş5207 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Mükemmel bir buz dolabı olması lazım ki baya vardır 0 0 Yorumla
öylesinegeldimmmmmm Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Buz dolabı almayı düşünen kişiler bu paylaşıma bakıp bilgilenebilirler 🥳🥳 0 0 Yorumla
zishuhu Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl gerçekten de buzdolabı alırken en büyüğünü alacaksın 0 0 Yorumla
LuckyFG Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Market alışverişi sonrası poşetlere bakıp pişmanlık hissi yaşamamak 😁 0 0 Yorumla
PonPeKe Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Hiç bir şekilde dedirten özellik yok soğuk etsin yeter 😂😂😂 0 0 Yorumla
holasko Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl yeni evlenenler için en mantıklısı bu yani baştan büyük almak lazım 0 0 Yorumla
Güler0108 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Bız dolabı olmasa naparız bilmem adaana gibi bir yerde 0 0 Yorumla
Gizliyimmm34 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Özellikle buzdolabı kokusu buzdolabı seçiminde çok önemli bence 0 0 Yorumla
DuyguAmaDuygusuzz Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Evimdeki bozulsun diye gözüne bakıyorum ama alalı daha 3 yıl olduu 0 1 Yorumla krkmz171755 +1 yıl Bozulmaz o Yorumla
balKöpüklü Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl Bozlabım eskidi yenisini alayım dedim fiyatlardan dolayı Beyaz eşyaların yanına gidilmiyor 0 0 Yorumla
nidrammss Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Geniş buzdolabi yer problemi olmayan mutfaklar için harika bir seçim olur 0 0 Yorumla
Rabiaagl Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Aldığım güzeller güzeli karpuzlarim içine sığmıyorsa o dolap dolap değildir. 0 0 Yorumla
DQanS Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Çok iyi bir ürün dolap'da yer açma arama derdine son verebilmek için alınabilir 0 0 Yorumla
Lucifercckld34 Takip Et Xper 4 Yaş: 103 +1 yıl Profilo ev aletleri, sağlamlığın ve tecrübenin adresi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl profilo gerçekten iyi bir marka hem son teknoloji hemde geniş ve elektrik tüketimi az teşekkürler 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl XXL her mutfağa uymuyor mutfak dolaplarını ve tezgahı yenilemek de gerekiyor , onun yerine boş bir odaya extra dolap daha iyi 0 0 Yorumla
nimokismo Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl çok güzel görünüyor gerçekten 1 1 Yorumla Konya_Beyefendisi42 +1 yıl Bu buzdolabını çeyizlik olarak aldım ben gerçekten bir harika Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
304Cevap
Ben kendi ayrı evime çıkayım ilk iş parayla bunu alıcam
Büyük ve geniş buzdolapları gerçekten çok iyi
Geniş aileler için gerekli bi buzdolabı bence
Bizimde 30 yıllık işte gece ses çıkarıyo yatırmıyo 🙁
Kaliteli bir marka , emeği geçen herkese teşekkürler
Geniş ve kullanışlı bi buzdolabı geniş aileler için uygun
Bunu almak mühim değil içini doldurmak önemli olan 😅
Teşekkür ederim işime yaradı gerçekten bu bilgiler 😊👍🏼
Kızlar ceyıze bundan alın sonra bızden ıstemeyın 😀😀
Bu bizim buzdolabı ohaa içine ben sığıyorum bunun daha ne olsun.
Evlendiğimde böyle geniş bi buzdolabı alacam
Teşekkürler bizde buzdolabı arıyorduk almak için buna bakabiliriz
bir sürü çocum varsa evde yeterli bir sebep
Özellikle yaz dönemi kavun karpuz alınca önemli boy oranı dolapta
Bunu almakta marifet değil de bunun birde içini doldurabilmek önemli böyle bir ekonomide 😄
Cok kullabisliya benzio dondurur kismi filan
tasarruf kaynagi genis kullanisli yakmiyo ve hesapli
Kurban bayramında gelen davetsiz misafir etler için birebir. ☺️
Alınca bunu derim belki şu an mini buzluksuz kapısı devamlı kapanmayanla devam
Her dakika buzdolabını açıp yemek yiyince xxl dolaba gerek kalmıyor
Hem besinleri koruyan hem geniş bir hacim önemlidir.
Valla en güzel yanı bence tencereleri küçük tencereye bosaltalim derdinin olmamasi
Onemli olan kullanisli ve genis olmasi. Ki tam ideal bir makine buu.
Şimdiki buz dolaplar iyi değil yeni çıkanlardan vardı
harika bir marka kızlar ceyizinizi kesinle burdan alin
günde 5 öğün yemek yiyen birisi için oldukça kullanışlı hahashahaa
Büyük buzdolabı bir çok bakımda işimizi kolaylaştıracaktır ferah büyük bir alan
XXL Buzdolapları evin kurtarıcısıdır hele birde çok misafiriniz varsa
Yer sıkıntısı olmuyor en azından çok güzel doldur doldra bildigin kadar
Kaliteli ve tecrübesini kanıtlamış bir marka
Benim dolabım büyük zaten ama bu daha hoş duruyor.
Profilo buzdolabı seçimlerinde en iyilerinden biri
XXL Profilo buzdolabı gerçekten çok kullanışlı
Ah bu buzdolaplarida cok guzelde, ama parasida baya guzeldir simdi😬
Mükemmel bir buz dolabı olması lazım ki baya vardır
Buz dolabı almayı düşünen kişiler bu paylaşıma bakıp bilgilenebilirler 🥳🥳
gerçekten de buzdolabı alırken en büyüğünü alacaksın
Profilo çok güzel harbiden hakkını vermişler
Market alışverişi sonrası poşetlere bakıp pişmanlık hissi yaşamamak 😁
Hiç bir şekilde dedirten özellik yok soğuk etsin yeter 😂😂😂
yeni evlenenler için en mantıklısı bu yani baştan büyük almak lazım
Bız dolabı olmasa naparız bilmem adaana gibi bir yerde
Özellikle buzdolabı kokusu buzdolabı seçiminde çok önemli bence
Evimdeki bozulsun diye gözüne bakıyorum ama alalı daha 3 yıl olduu
Bozulmaz o
Bozlabım eskidi yenisini alayım dedim fiyatlardan dolayı Beyaz eşyaların yanına gidilmiyor
Geniş buzdolabi yer problemi olmayan mutfaklar için harika bir seçim olur
Aldığım güzeller güzeli karpuzlarim içine sığmıyorsa o dolap dolap değildir.
Çok iyi bir ürün dolap'da yer açma arama derdine son verebilmek için alınabilir
Profilo ev aletleri, sağlamlığın ve tecrübenin adresi
profilo gerçekten iyi bir marka hem son teknoloji hemde geniş ve elektrik tüketimi az teşekkürler
XXL her mutfağa uymuyor mutfak dolaplarını ve tezgahı yenilemek de gerekiyor , onun yerine boş bir odaya extra dolap daha iyi
hem büyük hem ferahh missss
Aydınlatıcı bir yazı tşkler
çok güzel görünüyor gerçekten
Bu buzdolabını çeyizlik olarak aldım ben gerçekten bir harika
Büyük ve geniş buzdolabı gerçekten harika oluyo ya
Teşşekür ler paylaşım için
teşekkürler faydalıo bilgi içinn
Bilgilendim kültürlendim sağol sagol
Bu dolaplar gerçekten on numara
Keşke para olsa da alsak oh desek 😂