Profilo sağlam ve uzun ömürlü olması seçmeyi kolay hale getiriyor !!
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Büyük buz dolabı için büyük mutfak lazım. Zengin işi o yüzden. Geniş alanı olan buz dolaplarını çok seviyorum daha kullanışlılar. Her şeyi sığdırmaya çalışmamak büyük rahatlık.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
304Cevap
kesinlikle geniş dolap candır.. serinlemek istediğinde kendini de içine atabilirsin.
Yer sıkıntısı yok doldur doldura bildiğin kadar heleki yazları muhteşem
Güzel özellikler. Paylaşım için teşekkürler.
Ben L aldımm o bile buyum xxl evde yer bulamam😂😂
Geniş iç hacmi ve özellikle sebzeleri bozmaması bakımından Profilo'yu çok beğeniyorum.
Uzun süren tazelik, bol hacim stok yapma imkanı
Bizde Arçelik var ama o kadar da geniş değil bence
Bu aralar almam gerekiyor , benim için iyi oldu teşekkürler
Profilo xxl buzdolapları mutfağa da uyuyorsa candır tabi :)
Tek yaşamayı isteyen biri olarak mini buzdolabı bana yeter.
Teşekkürler evet büyük ama yer yok onu koyacak. Özel tasarım gerekli.
Büyük her açıdan daha avantajlı daha yeriniz müsaitse.
İnsanın büyük buzdolabı olmalı, yoksa bir yerleri eksik kalıyor
büyük olması avantaj , hele çocuk varsa süper oluyor,
Artık ne kadar kocaman olsada yetmiyor... difiriz aldık şimdilik idare ediyoruz
benim mutafağıma sığmaz o ne öyle onun bi küçügü var bende
Buzdolabımizin büyük olması her açıdan çok daha iyi
Buzdolabı gayet güzel ama bu ekonomide o buzdolabının doldurmak yürek ister
O dolabı doldurmaya asgari ücret yeter mi bir de ordan bakalım
Biz erkekler daha çok maddi durumuna takılı kalıyoruz 😄
Geniş dolap gerçekten ideal her şey daha düzenli... ...
Ben çeyizlik olarak aldım gerçekten çok güzel bir buzdolabı
Bence büyük boy buzdolabı her zaman en iyisidir
Tek yaşayanlar için büyük buzdolabına gerek yok, ama kalabalık aileler için çok güzel
Bizdeki dolaptan aynisi sanirim :D tavsiye ederim iyi dolap :D
Profilo sağlam ve uzun ömürlü olması seçmeyi kolay hale getiriyor !!
Büyük buz dolabı için büyük mutfak lazım. Zengin işi o yüzden. Geniş alanı olan buz dolaplarını çok seviyorum daha kullanışlılar. Her şeyi sığdırmaya çalışmamak büyük rahatlık.
Evdeki bozulunca böyle bir dolap alacağım inşallah. Teşekkürler paylaşım için.
Evet buzdolabı çok önemli özellikle xxl olması acayip önemli
Gerçekten Profilo'nun bütün makineleri harikulade
Buzdolabı hem ekonomik, hem sağlıklı, hem de çevre dostu olmalı. Besinlerimiz taze kaldıkça hayatımız daha Bi güzelleşiyor
Profilo gerçekten bir dünya markası lakin kur çok yüksek insanlar alamıyor
Genel olarak hepsi aynı zaten geniş ve daha uzun süreli saklıyor iyi yani güzel
Onun yerine ekstra bir derin dondurucu aldim o daha kullanisli oluyor. mesela her eve ondan lazim bence
Acayip güzel dolap. 1 maaşımla ancak doldurabiliyorum. 5 kişilik büyükbaş kessem hepsini sığdırırım dolaba o kadar büyük yani
Güzel bir paylaşım olmuş alacaklar bir daha düşünür
Konforu kadar parasida güzeldir diye aklımdan geçiyor 😂😂
Cok guzel aciklayici bir yazi bizde almayi planliyorduk
Büyük ve kullanışlı oluyo ya küçükle hicbisey yapmiyosun
Profilo var bizde de. Geniş olduğu için her zaman #OhBeProfiloVarmış dedik.
Genişliği ve elektrik performansı önemli
#Hükümdar
Bizim evde de Profilo buzdolabı var vallahi biz çok memnunuz oh be Profilo varmış Bir de sloganını söyleyeyim bari
XXL için para yetmedi ama büyük dolap candır.
Yapacağınız en güzel şey xxl buzdolabı almak
Kesinlikle almalıymışız hemen bir tane sipariş ediyoruz
Bilgilendirici ve güzel bir bence olmuş teşekkürler
büyük buzdolabi bana gore degil guzel ama bana cok buyuk geliyor
Sadece buzdolabında değil her beyaz eşyada tercihim profilodan
Bana geçekten gerekli. Hiçbir şey sığmıyor artık.
Bizimde Profilo ve çok iyi koruyor, serin ve koku yapmıyor
profilo tercih ettim yıllar önce şu an iyi ki diyorum
Buzluk çok önemli geniş olmali. Kışlık yicekleri biz heo buzlukta saklariz
Marketi içine doldur nere koyacam diye düşünme oh miss
İki gün önce aldım 630 lt adam zorla eve getirdi
Bencede yani uzun süre yemekleri ayni tazeliklw saklayabilmek onemli
O dolabı dolduracak kadar şey alabilir miyiz acaba jdjdhjdd
Tek yaşasam bile buzdolabına sığmak dert olmasın diye profilo almıştım. Seçmesi zor olmuştu o kadar güzellik içinden.
Bizim evde var XXL şu ana kadar bir sorunu yaşamadık oh be Profilo varmış çok seviyorum buzdolabını
Düzen ve her istediğini istediğin bir şekilde koyabilme şansın olur güzel avantaji var tabiki her açıdan
O dolabı hangi evde kullanacan küçük küçük evler