Kızlar Evde
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
373Cevap
Bunu evde denemek oldukça zor olmalı yapacağımı sanmıyorum
Gayet basit aslında ya söylediklerine her bayan dikkat eder, bir kaç video da izlerse bu iş kolay olur. Zaten kuaförler canlı bomba tehlikesi taşıyor. Tam istedikleri gibi olmasa da azıcık idare etsinler yani dimi ama..
Eskiden kuaförler vardı... falan diyecek miyiz acaba :)
İnşallah demeyiz, özledim kuaförümü :)
Bir erkek olarak soyluyorum. Farkettiginiz kiriklar biz cok dikkatli baksak bile bize gozukmeyen seyler oldugu icin sizi de cok rahatsiz etmiyorsa biraz sabredip kuafire yaptirmakta fayda var. Yaptiginiz zaman farkedilecek kadar kotu olabiliyor cunku
Harika bilgiler. Teşekkür ederiz
Yenilenmeye ihtiyacım var, ama bir süre daha bekleyebilirim. Saç bakımı zaten olmazsa olmaz 🌺
Saçlarımı babam keser genelde 3 senedir böyle kuaförde değil ayrıca 😂😂
Benim saçlarım 3 senedir aynı boyda uzamıyor buna hicbir çözüm bulamıyorum.
Kadının aksesuarıdır saçları, bakımlı olmalıyız evde olsakta 👍
Makasım yok efenim kesemiyorum. Yoluk saçlarım hep benle
gecen ay bende percem kestim guzel oldu ama ilk once nasil olacagini ogrenmek lazim yoksa cennet mahallesi Alişe benzeriz anskdkfl😂
Saçımı kesmeyi çok istiyorum ama uzatmayı da istiyorum hayatım boyunca kısa saçlı oldum artık uzun saçlı olmak istiyorum ama kısa saçtan da vazgeçemiyorum 😂
Bakım olarak saçlarımı iki yana ayırıp büküp tiftiklenen kısımlara makasla çıt atiyorum. Zeytinyağ , çam terabentin , argan sürüyorum. Sax kesim olarak da yapıyorum ama nasıl tarif edicem.
Asla cesaret edemem böyle birşeye
Epey zayıflamışsın
Kaş ve bıyıklarımı kendim aldığım gibi saçlarımı da kendim kesiyorum kendi bakımımı başkasına yaptırıyorum kendim yapıyorum herşey dahil herşey. :)))))
Kadınlar için kendi saçını kesmek biraz daha kolay gibi erkeklere göre, bzimki daha kısa olduğu için haliyle ulaşım alanıda kısıtlanıyor bayağı özellikler arka kısımlar
Harika bilgiler için çok teşekkür ederiz.
Kısa saç napsın. Saçlarımın yan ve arka kısımlarını ben çizgi olmayacak şekilde 1 numaradan 2 ye 3 e kadar kestiriyorum. Nası kesmek lazım. Bide üstler nasıl kesilcek?
bende sıkıldıkça saçlarıyla uğraşan biriyim şu an mavi renk ense boyunda saçlarım var çok mutluyum 🤷🏻♀️😂
Hahah renk değiştirmek de terapi gibi oluyor :) Ben açık sarılardan vazgeçemiyorum
çok yakışmış ama size bencede vazgeçmeyin
Yapabilecek çok şey varken hepsini erteledik aslında
Ömrümde dogru Duzgun evde sakal trasi bile olmadim kalkip tras makinesi aldim
Saçlar önemli ve bu karantina sürecinde bu konuda eksik kaldım
Kısa kesiyorum uzun süredir.
Bu sebeple rahatım
Evde saç kesme ve bakım, bu dönemde tercih edilebilir...
Güzel bir bence olmuş ellerinize sağlık
Kadınları kuaför de görmek komik geliyor zaten güzelsiniz
Erkeklerin işi kolayda. Kızların işi zor allah kolaylık versin valla
Uzun sac yakisiyor kadinlara ama ya
#Emirhancankir1
Kendi saçını kesemeyip sıfıra vuranlar vardı neyseki artık berberler kuaförler açıldı 😀
Tek başına saç kesmek çok zor oluyor, bunun bu kadar zor olduğunu düşünmemiştim.
Saç bakımı güzel fakat kesimi herkes yapamıyor bence evde kesim boya yapmayın sadece bakım maskeleri yapın derim ben benim fikrim bu
Saçlar insanların için çok önemlidir. Bu karantina bizlere kendi saçlarımızı kesmeyi bile öğretti gadası.
Ama ben risk alamıyorum ki :(Yine de çok güzel bir paylaşım.
Teşekkür ederimm
Saçlarımı kesmeye kıyamam 😊zaten dışarıda çıkmıyoruz bu dönemde ayrıca riskli biraz sonra duzelttirmek gerekir
Ben kesmiştim yine uzadı etrafını almak istiyorum ama beceremem diyede korkuyorum karantina bitiyor insan içine çıkarız artık
Benim gibi uğraşmayın yok kesin önceden kırık mırık kardeşim keseceksen hepsini keseceksin sonra benim gibi kel kalın ;(
Karantina da bile olsak saçlar ihmal edilmemelidir. Bakımlı olmak şart o yüzden de bu tavsiyeleri hemen yapmalı. 👍
ben de kendim kestim bir kac kere ama sac kesildigi yerden direk kirik bicimde uzuyor. kuaforde oyle olmuyor ama
Saçınıza badem yağı ile hint yağı karışımını sürerseniz saçlarınız her zaman canlı görülür ve kırıklar pek farkedilmez (kırık olmasınıda geciktiriyor)
Kızlar saçınızı kısaltınca çok güzel oluyorsunuz ama uzun saçlılar azalınca değerlenebilirler dikkatli seçin
ben bekledim 11 mayısta direk zaten berbere gittim amcam berber zaten o bizim evde de kesebilirdi aslında ama ben üşendim kestirmeye wqeew
Saç kremini bı spreyin içine 1 tatlı kaşığı kadar dök ve üstüne su dök şişe dolana kadar şişeyi çalkala iyice karışsın saçların yumuşacık oluyo
Saçlarım küt olduğu için baya bir uzadılar karantinada şimdi de korkudan kuaföre gidemiyorum lxhspshsk
Saç kesme çok zorBen sakal kesmek için uğraşıyorum olmuyor hepsini kesiyorum Saç zor ama faydalı içerik olmuş😁
Saçlarımı kendim kesebiliyordum ama hep biraz yamuk olurdu. Bu tavsiyeyi deniycem haftaya. Teşekkür ederiz.
karantina gunlerinde sac trasimi kendim yaptim normal makina ve makas ile bir berbedeki tiras olmus gibi yaptim gayet guzel ve iyi
Saçım uzasın diye sadece bakımla yetinenlerdenim ben ama kesmek isteyenlere göre güzel paylaşım olmuş
Hahahaha sacinis sürekli kendim kesiyorum zaten hemde aynen bu sekilde. Bakim olarakta onerileri göz onunde bulundurucam
Kadın olmak ne zor iş arkadaş yaa. Saçı, başı, aksesuarı, takısı, makyajı, kılı, tüyü, özel günü. Herşeyi ayrı bir dert.
Babamın saçını makinayla kestim pekte güzel olmadı sonra 3 numarayla hepsini aldık
Ne guzel kendi sacinida 3 yapaydin keske
Evde kesim yapanlara hastayım bir ben beceremiyorum
Ben kestim güzel oldu boyadım da her şeyi yaptım :D
Kesmeye cesaret edilmezde bakım önerileri candır :)
kesinlikle saçlarınızı sık sık yıkamayın sık sık şampun değiştirmeyin
Aynen yıpratıyor zaten bir ürün iyi geliyorsa değiştirmeye gerek yok
Belimdeki saçımı kulak hizasında kestim. Pişmanmıyım evet 😄 ama güzel öneriler 👍🏻
Yapmayın kızla- yapın yapın tek uzun saçlı kız olacağım hahaha
Bu karantina sürecinde erkeklerin %80 i saçını 4 numaraya vurdu
değişime çok ihtiyacım var... önerileri deniyeceğim
Ben şimdilik dip boyami evde yapıyorum saçımı uzatmak istediğim için karismiyorum simdilik
Bir süre daha evde devam. Ev hijyeni hiçbir yerde olmaz.