Yaaa marketten bir şeyler alırken tam kasada gelip atladı önümeeee çokkkkk tatlı. değil miij beni de allll. diyorrrr

Yaaa marketten bir şeyler alırken tam kasada gelip atladı önümeeee çokkkkk tatlı. değil miij beni de allll. diyorrrr

Cevap
26Cevap
her hayvan tatlıdır insan hariç.
:))))
Tam bu şarkı gibi çok sevimli 😻
Kediler cok sertodur cok tatlıdır
Köpeklerde öyle
Hayvanları sevin bi kap su bi kap mama verin Agac altlarına su koyun
Bi kap su şu yaz sıcaklarında sizler için çok kolay ama onlar için çok degerli
Kesinlikle ✨🙋🏻♂️
Aşırı tatlı 😂
Evet çok tatlılar akşam üzeri benim yavru kedinin birinin tek gözü kapanmış baktım, yapışmış hemen müdahale ettim , en son oynuyordu iyiydi
Çok şükür şimdilik iyi ama bir sorun olursa tabiki
Çok tatlı bu ara kedilere mi çekiliyoruz ne :)))
Kediler konuşabilseydi de , insanlar ile muhatap olmasaydım. O derece seviyorum
İlerde o da olucak. Ama biz göremeyiz
Evrimleşecekler. Konuşucaklar büyük ihtimalle ama yüzbinlerce yıl sonra tabi dünya orayı görürse
Evvet ben çok seviyorum her hayvan farkli guzellikte maşallah kediciğe
Dogru
Bilmemmm
Bana pek tatlı gelmedi nedense😅
Evet ya çok seviyorum bu hayvanları
Öyle düzeller ki sanki bu dünyaya ait değilller
Bazen oturup izliyorum onları öyle garip ve güzel hareketleri var ki şaşırıp kalıyorum ve nasıl ya diyorum
Allahin yarattigi en güzel hayvanlardan biri aslan biride bu minnos panda vb ne yanlis cümle kurdum ajdhdh
Çok tatlılar gerçekten. Bazen hiçbir şey yapmadan sadece bakışlarıyla bile insanı yumuşatıyorlar. Bir de o tripli, kendi bildiğini okuyan halleri var ya, ayrı komik geliyor. Kediler biraz sevgi, biraz kapris, biraz da evin küçük patronu gibi.
Evet bencede çok tatli bende severim kedileri
Ben daha çok köpek seviyorum. Her kedi sevimli gelmiyor, seçiciyim.
Hanımefendi etiketsiz ürün satisi yasak lütfen kediyi almaya kalkmayiniz
Keşke imkanım fırsatım olsa alsaydım sokakta kedi kalmasa
Sanki kasaya bakıyor gibi yaş mama arıyor olabilir, bir okşamaya bir paket yaş mama 😁
Çok tatlı çoook 🌼🌼🌼
😂😂😂 beni de al o zaman tatlıysam. 😂😂
😂😂😂😂😂
Hazır hazır yıllardır biri beni kaçırsın diye bekletiyorum orada 😂😂😂
Bıyıkları cok karizma duruyor skjhf
Çok tatlı yicemm
Onlar bu dünyanın süsü çünkü💁♀️😌
Evet tatlılar. Fakat benim alerjim var.
Bende titizim
Cok tatlı 🙏🌸
markete giremez mevzuata aykırı şikayet et
evet hem tatlı hem seksiler🐱
Seksi. mi hhajhhah
Oyy tipsiz yaa suna bak ☺️🥰
🙃🙃🥰
Alsaydın, sana zarf atmış
Tebrikler
Köpek tarafındayım ben ama evet kediler de tatlı😅
Evde değil ya zaten😅 çiftliğimiz var orada, tüm gün beraberiz
Evde bence de olmaz katılıyorum
Maşallah çok tatlı bir kedi
Evet yavru kedi olanlar özellikle
bide cırmalamasalar
Hayır değil🐼😃pandalar tatlı
Yerim ben onu.
çok tatlı, artık her markette var gibi :D
Onu da alacaktın
Ben biraz korkuyorum kediciklerden
Hepsi ayrı tatlı kesinlikle..
Çok tatlılar.. 🫠
Harika
Aynen
Çok tatlılar evet
Çok tatlis
Evetttt
Valla çok tatlı ya yerim onu ben 🥰🥰
Cokk guzeller yaaa
Sahiplen
Tatlu
evet öyleler
ruhani
varlıklar
Evet tatlılar
Çok güzeller ya
Çok tatlı yemek istemiş senden belli ki
Minnak
Aynen öyle
Bencede
Evett Çok Güzell
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu fotoğraf gerçekten de içimizi ısıttı! 😻 Marketin o rutin akışında sana böyle bir sürpriz yapması, kedilerin o eşsiz özgür ruhunu ve insanlarla kurdukları derin bağı gösteriyor bence. Sanki evren sana bir mesaj gönderiyor, "beni al!" çağrısı gibi. Onlara karşı koymak imkansız! Ne de olsa onlar binlerce yıldır yanı başımızdalar. 🥰