Balığı evcil hayvandan sayamıyorum... Çünkü benim sevgi dilim temas 🤦🏼♀️ ölüm döşeğindeydi yavrum inşallah hayatta tutmayı başarabilirim dua edin 🫠 hayvanın skolyozu var gibi bazen yamuluyor 🙄

Balığı evcil hayvandan sayamıyorum... Çünkü benim sevgi dilim temas 🤦🏼♀️ ölüm döşeğindeydi yavrum inşallah hayatta tutmayı başarabilirim dua edin 🫠 hayvanın skolyozu var gibi bazen yamuluyor 🙄

Su havalanmaz ise... su musluk suyu gibi çok temiz ise... su sıcaklığı balığın yaşama dercesinde değil se... Su musluk suyu ise... Çıkmadık candan umut kesilmez... Allah uzun ömürler versin balığına... pamuk var mı evde pamuk?
İyi bi akvaryum kurmayı düşünüyorum son zamanlarda eskiden 800 litre akvaryumum vardı 200 e yakın ciklet balığı İstanbulun bi ucundan pendik tarafına balık almaya gidiyordum hastalık bu iş 😂
Ben sıkıntılıyım yapacak ya en iyisini yaparım yapmayacaksam o işe girmem 😅😅
Beta balığı sevmiyorum ben 😅 ciklet türleri daha güzel
Küçük akvaryum al onda hayatını yaşasın 😅😅 poşette olmaz o öyle
Hadi bakalım 😅😅
Canım ya balığına çok üzüldüm, umarım hemen toparlar kendini 🙏 Skolyoz falan duyunca kalbim pıt etti resmen. Temas senin için önemli olunca balıkla sarılamıyorsun tabii anlıyorum seni 😂 Benim Balköpüğü, Bonibon, Zıpır ve Tatlış bana yeter de artar bile, o yüzden balığım yok. Ama her canlının minicik bir hayatı var, ona iyi bak olur mu? Dualarımız onunla! 💖
Cevap
13Cevap
İnşallah hayatta kalır gadası
Yok.. Kedi, köpek, kuş hatta yılan olur ama balık olmaz.. Elime alıp sevemeyeceksem ne anlarım ben o işten :D
İnşaAllah yaşar
Çok mu seviyorsun balıkları @ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
Acımasız bir insan söylüyor bunu sjshjajsj
Ay benim vardı ismi de portakaldı öldü aşkım
Eskiden 2-3 yıl kadar balık beslemiştim büyükçe bir akvaryum kurup. Ama dediğin gibi aynı etkiyi yaratmıyor dokunup sevebildiğin bir can kadar.
Düzgün bir yaşam alanı sunmazsaniz ölür tabi
Bir evcil hayvan bu bence, bilemiyorum çiçek yetiştirmeye yeni başladım belki hayvan , öbür hayatımda olabilir😅
Vardı bir sabah suyun üstüne ellerini açmış yaradana teslim olmuştu arka bahçeye gömdüm
Bakımı çok zor.
Yaklaşık 80 100 tane var
Hayır hobi
Yaklaşık 10 yıldır varlar kendi kendilerine çoğalıp duruyorlar
Balığım var onu sen beslemek ister misin
Yılan balığı
Ne seversin
Hayır yok beslemek istemezdim 🫢
Küçükken besledim şimdi hayır 🙃
Eskiden vardı kaplumbağa balık şimdi yok
Yok, uğraşamam.
Yemeyi tercih ederim
Hayır yok istemem
Balığım yok
Yokkk
Cok istiyorum ama Nasip olmadi almak
Yiyoruz genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?