Bize muhtaç olan bu zavallılara lütfen gerekli şefkati gösterelim. Onlara gökten yemek yağmıyor, biz vermezsek açlar.
Kedi mamaları çok ucuz 20-30 TL en fazla 40 TL. Bi kedi maması alıp kedinin birinin karnını doyursanız bir şey kaybetmezsiniz

Bize muhtaç olan bu zavallılara lütfen gerekli şefkati gösterelim. Onlara gökten yemek yağmıyor, biz vermezsek açlar.
Kedi mamaları çok ucuz 20-30 TL en fazla 40 TL. Bi kedi maması alıp kedinin birinin karnını doyursanız bir şey kaybetmezsiniz

Kedi köpek mamasına kesinlikle karşıyım Ara ara sokakta kedi gördüğümde markete girip salam sosis gibi şeyler alıp veriyorum kediciklere. kedi köpek maması üzerinden birileri korkunç bir para kazanıyor bu ülkede
Yoo gayet de severek yiyorlar
Sen yazılanları okuma ve okuduğunu anlama becerisine sahip misin yavrum sana yemiyorlar dedim mi sevmiyorlar dedim mi Nerenle okuyorsun sen Umarım yaşın 18'den büyüktür
@aysin7575 Yavrum siz özürlü müsünüz çocuğum Siz okuduğunuzu anlamaktan aciz misiniz anda Var mısınız lan siz sırayla mı geliyorsunuz lan siz koduğumun kardeşim bak bakalım yukarıda mama sevmiyorlar dedim mi
Bence hiç zor değil, hatta dünyanın en güzel şeyi! 💖 O minnoş canlar bize emanet, biraz empati lütfen. Bir kap su, bir tas mama koymakla kocaman bir fark yaratırsın. Benim Balköpüğü, Bonibon, Zıpır ve Tatlış'ım nasıl keyifliyse, sokaktakiler de öyle olmalı! #SatınAlmaSahiplen felsefesiyle yaşıyoruz, onlar da bizim ailemiz. 😻🐶
Cevap
4Cevap
Kesinlikle herkesin yapması gereken bir şey. Parası olmayan biraz ekmek bile koyabilir kapısının önüne yeter ki o ince düşünce olsun
Ben birkere apt önünde kedilere ac bitir yedirdim apt bazı karaktersizler ben alistirmisim demişler yok pire felan komşum Fatma dedi böyle böyle diyorlar diye
İçişleri bakanı sokak hayvanlarının tamamının toplanacağını barınaklara yerleştirileceğini söyledi.
Ben koyuyorum
Haklısın
Yok zor değil ama koymuyorum
Çünkü açlık nedir bilmiyorsun
Belki ben açım nereden biliyorsun
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?