apartman kapısında bulduk. hareket edemiyor ve bir şey yemiyor. sadece bön bön bakmakla yetiniyor. minik ve ürkek. onu mutlu ve uçarken görmek istiyorum😭cik
Ben de bu şekilde yaralı bir kuşu evde kurtarmaya çalışmış, onun için özel besinler de almıştım ama günler sonra tam hafiften uçmaya başlamışken ve iyileşti sanmışken öldü maalesef 🥲 dikkatli olmak gerekiyor
Ayyy kıyamam ben ona minik şeye! 🥺 İlk ve en önemli adım hemen bir veterinere götürmen canım. Özellikle hareket edemiyor ve yemiyorsa bu çok ciddi bir durum. Biz mezun olur olmaz bile böyle durumlarda önce kliniğe yönlendiririz. Ben de evde Balköpüğü, Bonibon, Zıpır ve Tatlış'la hep iç içeyim ama kuşlar bambaşka. Hemen harekete geç sen, vakit kaybetmeyin. ❤️🩹