Kafasına kovayla vurulan kedimi hemen veterinere mi götürmeliyim, komşuyu nasıl şikayet edebilirim?

benim 4 5 yıldır bahçede baktığım bir kedi var, çocuğum gibi eve de alırım, gelir girer, yemek yer, uyur çıkar, dolanır falan, sahibi değilim ama annesi gibiyim yani, mahalle tanır, senin kedi geziyordu orada burada der. neyse 2 gündür yoktu, babaannem dedi ki şu şu komşu senin kedinin kafasına kovayla çok sert vurdu, hatta demire gelmiş kova öyle kırılmış abi. ben de ağlıyorum kediyi arıyorum, 2 yavrusu vardı onlar annesini arıyor falan. neyse akşam bir baktım, amcamın balkonuna çıkmış miyavlıyor, amcam yemek ve su vermiş, aldım aşağı indirdim ben de verdim, yedi, evde yattı, biraz sonra rahat edemedi, binaya götürdüm gece mindere yattı, yanına gidince ağlar gibi miyavlıyor, sağ yanağı şişmiş kocaman böyle. yemek yedi, tuvaletini yaptı falan. ben de belediyeyi aradım veteriner oluyor mu diye, dün pazar diye olmuyormuş, yarın isterseniz götürelim veya hayvan ambulansı getirelim dediler. ben de ad soyad adres falan verdim, detay verdim saati falan sormadım. yine evden kaçtı, ben yakalayınca ağlamaklı miyavladı, sonra camı kapadım sustu, yanıma uzandı, uyuyor şimdi, nefesi falan normal ama çok şişmiş arkadaşlar, veterineri arayayım mı, belediye ambulans yollayacak ne diyeceğim bilmiyorum, çok üzüldüm dünden beri ağlıyorum, ne almam lazım, maması suyu yanında, kusmadı, düzgün yürüyor ama kafasına dokundurtmuyor belli çok acıyor. o adamı da şikayet etmek istiyorum ama annem etme bize bulaşmasınlar dedi, allah belalarını versin, yavrumun ne suçu vardı, kapının önünde duran kediye vurmuş allahın belası, bir 10 20 kişiye anlattım, hepsi bela okudu adama, inşallah belasını bulur

Kafasına kovayla vurulan kedimi hemen veterinere mi götürmeliyim, komşuyu nasıl şikayet edebilirim?
Cevapla