Ayılar neden sadece kış uykusuna yatıyor, yazın sıcakta hiç zorlanmıyor mu?

Yaz onlar için çok sıcak ya, çok üzülüyorum onlara yazık. Değiştirsinler Mart , Nisan , Mayıs, Haziran, Temmuz ve ağustosta uykuya yatsınlar. Sonbahar ve kış soğuk oluyor, onlar üşümez değil mi? Çok üzülüyorum ya. Dün akşam ayılara ağladım.
Ayılar neden sadece kış uykusuna yatıyor, yazın sıcakta hiç zorlanmıyor mu?
Cevapla