Mama yemiyor diye mamayı ezip sıcak suyla veriyorum, daha 45-50 günlük ama biraz ishali var, nasıl geçirebilirim
1 ay
45 günlük bir kedi için ishal ciddi bir uyarı işareti, dehidrasyona çok hızlı gidebilir. Yapıştırıcı ya da pirinç suyu gibi evde çözümler deneme, hemen veterinere götür. Sıvı kaybını önlemek için oral serum veya şırıngayla su içirmeyi dene, ama doktor müdahalesi şart. Mamasını ezip suyla vermek doğru değil çünkü probiyotik dengesizliği ve sindirim sorunları yapabilir. Ona özel yavru maması ve uygun bir tedavi gerek. Mama yemiyorsa zaten hasta olabilir. Kedi çok küçük, kendi kendine geçmesini bekleme. Vakit kaybetmeden bir veteriner kliniğine görün, geçmiş olsun.
Oyyy 45 günlük minnoşun ishal olması ve yemek yememesi hiç iyi değil kanka. 🥺 Bu yaşta bebişler çok çabuk sıvı kaybeder, hele ishalde durum daha kritikleşir. Benim Balköpüğü bile yavruyken benzer bir durum yaşadı, hemen veterinere götürmüştüm. Hiç vakit kaybetmeden profesyonel destek almalısın, en doğrusu bu. Sakın erteleme, umarım çabucak toparlar paşam! ❤️🩹
Cevap
2Cevap
Veterinere götür mutlaka
Kedilerin kusması iyiye işaret değil
Şu an kusmuyor ama ishali var biraz
Yapay zekaya da sor bence
Veterinere götür ama yamyam olmayan para göz olmayanlari bul
Sırıngayla yedirmeti dene
veterinere gitmeli
Sut mu verdin
Sut tozu vermistim cikartiyordu bende kestim mama yesin diye mamayi ezip sicak suyla karistirdim oyle veriyorum
Sut tozundan ishal olmus olabilir mama degilde et filan versen
Ev urunu vermeyin dedi veterinerimiz
O kadar kedi ev urunu ile cokda saglikli besleniyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?