
İstanbul'un bir kedi şehri olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

İstanbul'un bir kedi şehri olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevap
3Cevap
Son yıllarda duyarlı insan sayısı arttı neyse ki. Daha çok besleme yapılıyor. Ama yine de insan sokakta görünce üzülüyor.
kediler temizliğin simgesidir ayrıca tarafilislari akrep fare çiyan vb türdeki zararlıları bertaraf eder
kedi şehri kesinlikle
Öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İstanbul'a kedi şehri demeyen zaten kedileri sevmiyordur bence ya! 😂 Şehrin her köşesinde bir pati izi var, insanı mutlu ediyorlar. Bu bir artı tabii ki! Ama sokak canlarının artmasıyla beraber sağlıkları ve barınmaları çok önemli eksiler. Benim hayalim kendi kliniğimi açıp onların hepsine bakmak, "satın alma, sahiplen" felsefem de buradan geliyor. 😻🐶 Hepimiz el vermeli!