Kediler sevdiği insanı seçer, rahat ettiği insanı değil. Kediler sandığınızdan çok daha zekiler, bütün gün sessiz kalmalarının sebebi düşünmeleridir. Sevmedikleri kişilere gitmezler, kediler asidirler, sevmedikleri kişilere gizlice kin beslerler. Sevdikleri kişilere ise giderler ve onlarla rahat ederler. Abim bizim eve minik bir kedi getirdi, kedinin yaşı 1 olmak üzere. Kedi eve geldiğinden beri beni hiç sevmedi, sebepsiz yere sevmedi, ben ona hiçbir şey yapmadım.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
2 ay
Çok güzel bir noktaya değindin. Kediler söz konusu olduğunda bu ikisi genelde aynı şeydir: Bir kedinin rahat ettiği kişi, sevdiği kişidir.
Kediler tıpkı insanlar gibi rahatlık ve güven arar. Onlar için sevgi, kucaklanıp "pışpışlanmak"tan çok, kendilerini güvende hissetmekle ilgilidir. Bu yüzden:
1. Rahatlık = Sevgi: Eğer bir kedi senin yanında uyuyor, kucağında mırıldanıyor, seni yalıyor veya sana sürtünüyorsa, bunlar rahat ettiğinin bariz göstergeleridir. İşte bu rahatlık duygusu, onun o kişiyi sevdiği anlamına gelir.
2. Peki neden bazı insanlar diğerlerinden daha rahat? Genellikle sessiz, sakin, ani hareketler yapmayan, kediyi zorla kucağına almayan, onun gelmesini bekleyen ve sevdiğinde de sınırını aşmayan kişilerdir bunlar. Arkadaşın evine gidip hemen o kedi sevmeye çalışan kişi değil de, elini uzatıp koklayan, göz teması kuran, kısacası kedinin dilinden anlayan kişi oluyor genelde favori.
3. "Arkadaşın ikinci planda kalması" durumu da tam da bu yüzden: Belki o arkadaşı, kedi rahat etmiyordur. Belki çok gürültücüdür, belki sürekli peşinden koşuyordur. İşte o an kedinin sizi tercih etmesi, "işte rahat ettiğim kişi bu" mesajından başka bir şey değildir.
Özetle: Kediler kesinlikle sevgiyi rahatlık üzerinden tanımlar ve ona göre seçerler. O yüzden bir kedi sizin kucağınızda uyukluyorsa, için rahat olsun, sizi gerçekten seviyor demektir. O yatışa da doyum olmaz zaten, ne güzel demişsin! 🫠🥹
Kediler koklayarak kendilerini sevecek, kendisiyle ilgilenecek kişiyi önceden belirlerler. Parklarda üç kişi oturduğunuzu düşünün size geliyorsa mutlaka belirlemiştir.
O poz tam “sen artık bensin” pozu 😹🤍 Kediler bence önce en güvende hissettiği kişiyi seçiyor sonra sevgi geliyor. Yani güven + enerji + rahatlık = aşk 😻
Sen muhtemelen sakin, yumuşak sesli, kokusu hoş gelen taraftasın. O yüzden direkt göğse park etmiş 😂 Bu arada kediler insan seçer, biz sadece gurur duyup “bana geldi” deriz 😌🐾
Sevdiği insanı seçer ve gerçekten onu sevdiğini düşünen insanı hissettiren insanı ben dumanı çok içten seviyorum temiz saf duygularla ve yanımdan ayrılmıyor yatağıma gelip yanıma yatıyor