Bir kedim, bir köpeğim var. Onlar varken günüm başka güzel oluyor...


Ben evde beslemiyorum sokaktaki kedileri besliyorum beslerken de seviyorum en fazla 15-20dk. oda işte ama seviyorum hayvanları ben onlardan bir şey beklemiyorum onlar benden bir şey beklemiyor öyle yani
Onlar bizden sadece sevgi bir avuç yemek ister başka bir şey istemiyorlar.
Tabii ki severim insanlardan daha sadık ve daha merhametliler. Hatta daha akıllılar yapma dediğini yapmıyorlar
Evet cidden öyle söz dinliyorlar
Kesinlikle ☺️
Teşekkür ederim ☺️
Evet severim
Sen resmen mutluluğun canlı halini yaşıyorsun şu an 🥹💖 Kedi + köpek kombosu = evde full time terapi ekibi gibi bir şey çünkü 😻🐶
Benim de 3 kedim, 1 köpeğim var. Ev bomboşken bile onlar sayesinde ortam şenlik alanına dönüyor. Fotoğraftaki ponçiğe de ekstra sarıl benden 💚🌿
Cevap
22Cevap
https://hizliresim.com/ace33v4
Ona kızdığım anlarda bile, bir şekilde kendini bana tekrar sevdirmeyi başarıyor. :)
Yakınına çekmiş olabilir huyu... 😀😀
Evet hemde çok severim bir kedim ve kukır cinsi köpegim var zaten 💞
Dünyanın en güzel varlıklarıı 💗💗💗💕
Kesinlikle öyle 👍🌸
Benim de 2 kedim var, en huzur verici şey gelip göbeğime yatması.

Bilmem anlatabildim mi
Kedilere bayılırım ama köpeklerden korkuyorum maalesef. Kedi bakmak isterdim ama o sorumluluğu alabilir miyim bilmiyorum.
Kedi olabilir de köpek bilmiyorum
Köpeklerde tatliş
Pek sevmem ama severim..
O nasıl oluyor
Bütün gün kedilerle köşe kapmaca oynuyorum
Fobiniz var sanırım
Ben de bir kedi bir köpek sahibiyim, onlarla vakit geçirince günüm başka güzel oluyor.
Kedim var bir tanidigimininda muhabbet kuşu var
Var evde bi canavar hattasina yüzüme bön bön bakiyor Şu an :D
Mesleğim gereği sık sık vakit geçiriyorum ☺️
Veteriner misiniz? Ne kadar güzel ☺️
Şükür , mesleğe başladıktan sonra fark ettim gerçekten doğru tercih yaptırmış ALLAH ☺️
Veterinerlik gerçekten hem eğlenceli bir yanıda kötü bence ☺️
Senin gözünde Kötü yanı ne?
Ölüyorlar ya ben çok üzülürüm
İlk başlarda çok etkileniyordum, şimdi az çok alıştım diyelim
Hayatın gerçekleri ne de olsa ama ben alışamıyorum bir türlü ☺️
Kolay değil tabi, kaç evcil hayvanın var
Şu an iki tane geçmişim de 3 kedimi kaybettim
Ben evin önünde bakıyorum , kaç nesildir bendeler
Ne güzel
Köyde mi yaşıyorsun
Evet köyde yaşıyorum
Manzaran güzelmiş ☺️
Teşekkür ederim veteriner bey
☺️ çalışıyor musun, okuyor musun
Hiç bir iş yapmıyorum 😂
Bu da bir iş ☺️ oysa köyde iş bitmez
Evettt☺️
Karadeniz mi burası
Kedilerle evet köpeklerle pek bir deneyimim yok
Britishm var
Çok tatlı ☺️
Saolun jzjz
Köpek iyide kedi nankor
Kedilere ön yargılı olmayın lütfen sanırım size ufak tefek zarar vermişler onlar kendilerini korumak için zarar verir peki ya kedi nankörse kedinin hiç insan ke. stiğini gördünüz mü veya insanı bacaklarından kesip ağaca astığını?
Beyefendi ben zaten size hayvanlara zarar veriyorsunuz demedim nankör dediğiniz için size onları açıkladım iyi okuyun
Sizin okuma şekliniz farklı sanırım yanlış anladınız
Ama kediler nankör değil. İnsanlar nankör
Bunu demeye çalışıyorum 10 saattir 😂
Biraz karışıklık oldu 😄
Evet varr
Evet sprey ilaç var ama ben sana kafama göre vermim veterinere sor daha iyi olur hatta soruda veteriner var şu an
Severim kedilerle özellikle
Evet 1 saat kediyle 1 saatte köpüşümle çok iyi geldi ☺️
Bende bayılırım kedilere yavrusuna büyüğüne erkeklerin kedilere böyle davranması daha güzel teşekkür ediyorum onların adına ☺️
Hayvan sevgisi insanı merhametli yapar ☺️
Tabiki eskiden vardı çok kopegim
7 kedim 1 köpeğim var
Evet hayvanları severim.
Severim köpeklerle vakit geçirmeyi
Harika varlıklar ya 🥰 bitiyorum onlara
Kedimi çok seviyorum da köpekler pis.
Kedim var çok seviyorum
En sevdiğim şey hayvanlarla vakit geçirmek
Severim
Kedilerin var evet
Seviyorum
Sevmiyorum
köpeğim olmasa bayılırım sıkıntıdan
Süper ya
En sevdiğim şey
Eskidendi
seviyorum
Evet seviyorum
evet
Çoooook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?