Öğrenciyim, param yok, kedimdeki pire istilası asla geçmiyor, sokağa bırakmak zorunda mıyım?

Kedimi yavruyken aldım ama şimdi 9 aylık ve ben mecburen istemeyerek bir şey yapıyorum çünkü yaklaşık ocak ayından beri pire istilası ile uğraşıyorum her gün pire tarağı ile temizlememe rağmen yıkamamıza rağmen ve kedim asla sokağa çıkmamasına rağmen pirelendi ve Mart ayında ramazanda çok iyi bir pire damlası dış paraziti yaptım veterinerden alıp ve param zaten az öğrenciyim annemler zaten istemediği için para vermiyor kedi için zar zor parazit yaptırdım ama asla geçmedi etki etmedi aşı yaptıramıyorum Zonguldak Belediyesi sadece köpeklere yapıldığını söyledi yardım etmediler ben her gün çorap paçalarımı çoraba sokmaktan uzun kalın kıyafet giymekten bıktım çünkü beni sürekli pire ısırıyor her yerim kaşıntı pire ısırığı bıktım ama çok üzülüyorum kimse yardım etmedi veterinerden gönüllü çok üzülüyorum ama sınavım var önümde YKS ona hazırlanıyorum kitaplara para ayırmak zorundayım çok moralim bozuk her yolu denedim evi her gün temizledim ama hâlâ her yerde pire yumurtaları

Güncellemeler
1 ay
Kedimi sokaga birakmak zorunda kaldim cok mutsuzum😭😭😭😭 baska yol yoktu
Öğrenciyim, param yok, kedimdeki pire istilası asla geçmiyor, sokağa bırakmak zorunda mıyım?
Cevapla