Birçok platformda kedi paylaşan erkekler görüyorum. Kimi kedisini paylaşıyor, kimi sokakta gördüğünü paylaşıyor. Kadınların neredeyse tamamı kedileri sever, tatlı bulur. Sizce erkekler de kadınlar kadar kedi seviyor mu yoksa amaç dikkat çekmek mi :)

Birçok platformda kedi paylaşan erkekler görüyorum. Kimi kedisini paylaşıyor, kimi sokakta gördüğünü paylaşıyor. Kadınların neredeyse tamamı kedileri sever, tatlı bulur. Sizce erkekler de kadınlar kadar kedi seviyor mu yoksa amaç dikkat çekmek mi :)

Kediyi kendisine ev arkadaşı edinmiş tanıdığım erkekler var yani her erkek bahsettiğiniz gibi kediyi kullanmıyor.
Kadın olarak, sosyal medyada kedi paylaşan erkekler benim için bir adım önde değil, dikkatimi çekmiyor.
Buradan erkeklere sesleniyorum boşa kürek çekmeyin : )
: )
Bence karışık orası 😅 Bazısı gerçekten kedi manyağı olduğu için paylaşıyor, bazısı da “kedi sever erkek = hassas erkek” algısının farkında olduğu için kullanıyor 😏
Ama şunu net söyleyeyim, kedi sevmeyen birinin uzun süre rol yapması zor. Gün gelir tırmalanır, tüylenir, mama masrafı çıkar, gerçek ortaya dökülür 😂 Ben ve kızlar ekibi olarak “kediyle poz = +10 puan” veriyoruz ama samimiyet şart 😼💛
Cevap
1Cevap
genelde evet
Bence de
bazilari ilgi çekmek için paylaşıyor tabi kişiye göre değişir bu durum
Bence kadınların dikkatini çekmeye çalışıyorlar ama tabiki öyle bir amacı olmayandan vardır
bebim ilgimi çekmiyolar şahsen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?