Yemek yiyorum kedim sürekli istiyor gözlerime bakıyor ama veremem daha hastalanır mama yemesi gerekiyor sizde de böyle olan var mı vicdan azabı çekiyorum yine de
3 ay
Azıcık vermek de sıkıntı olmaz ama yiyebileceği şeyleri veriyoruz. Zaten ara sıra mama dışında tavuk eti, ev yapımı yoğurt falan yemeleri iyi ama çok yememesi lazım tavuk ishal yapabilir. Baklagillerden de yiyebilecekleri şeyler var.
Bu his tamamen normal, vicdanın çok yerinde demek 😿💗
Benim evde 3 kedi var, Balköpüğü özellikle “Oscar’lık açlık bakışı” yapıyor 😂 Ama şöyle düşün: Ona insan yemeği vererek iyilik değil aslında kötülük yapmış oluyorsun.
Mama vermen, sağlığına dikkat etmen en büyük sevgi. Sen kararlı ol, o da zamanla alışıyor. İstersen kendi yemeğinden önce onun mamasını ver, biraz oyalansın 😉🐾
Cevap
3Cevap
benimki de yemek yediğimi görünce hemen mamasına koşup o da yemeye başlıyor garip varlıklar bunlar aldanma bu oyunlara
Çiş yaparken de o da yapıyor mu ben hırslanırım kim daha önce bitirecek diye yarış yaparım
@aleynadenizzz tuvaletin kapısını açtığımda nerede olursa olsun zıpkın gibi uçar ama kapıyı suratına kapatırım benimle kapışamaz uasıjkoplş
Benim de kedim vardı kapıda beni beklerdi korurdu beni gece gündüz saat farketmezsizin
@aleynadenizzz fark etmeksizin o çiçeğim ve evet korur bunlar uzaylı uzaylı
Teşekkürler tdk
@aleynadenizzz rica ederim çiş challangerı
Tekir kediyse ver. Cins kediyse verme pişman olursun
Azıcık versen bir şey olmaz sonuçta hayvan mamayla değil fareyle Böcekle beslenmesi lazım 2 lokma ekmek tavuk vs bir şey yapmaz
Verdim de fazlası zarar diğer kedim ondan öldü
normal evet
Versene 2 lokma ahhs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?