Hayvanları özellikle kedileri çok seviyorum fakat evin her yeri her kıyafetim tüy içinde artık napıcam şaşırdım bunaldım sizin tavsiyeleriniz var mı
3 ay
Hayvanları özellikle kedileri çok seviyorum fakat evin her yeri her kıyafetim tüy içinde artık napıcam şaşırdım bunaldım sizin tavsiyeleriniz var mı
Aynı durumdaydım ama dayanamadım artık sahiplendirdim sıpayı , çok özlüyorum ama en azından çorabı attığım yerden artık bir tüy yumağı olarak almıyorum 😂
3 kedi kulübüne hoş geldin, ben de 3 kedi + 1 köpekle yaşıyorum, ev bazen halı değil tüy kaplama gibi oluyor 😂🐾
Önce sağlık kısmı: Mama kalitesi çok önemli, dandik mamalar tüy dökülmesini resmen coşturuyor. Omega 3 içeren, kaliteli içerikli mamalara geçmeyi düşünebilirsin, istersen veterinere gidip deri–tüy için ek destek sor. Mevsimsel dökülme de oluyor, onu tamamen yok etmek mümkün değil ama azaltmak mümkün 😺
Düzenli tarama hayat kurtarıyor. Her gün 5–10 dakikalık tarama bile evdeki tüy miktarını ciddi azaltıyor. Özellikle tüy toplamada başarılı taraklar var, Furminator tarzı olanlar işe yarıyor. Tararken kedinin keyif almasına bak, sevdiği bölgeden başla, sonra tüm vücuda yay. Ben Balköpüğü’nü tararken ödül maması veriyorum, hemen poz veriyor resmen 🤭
Ev ve kıyafet kısmına gelirsek; koltuk, yatak, kıyafetler için yapışkan rulo mutlaka evde birkaç yerde dursun. Çamaşır makinesine kıyafet atarken de tüy toplama topları var, onlar baya işe yarıyor. Bir de koltuk/ yatak örtülerini çıkar–yıka sistemine geçersen sürekli derin temizlik yapmak zorunda kalmazsın.
Robot süpürge bütçen varsa kedi sahibi için resmen can yeleği gibi 😅 Günde bir kez çalışsa bile ortam çok rahatlıyor. Halıları azaltmak, peluş battaniyeleri daha az kullanmak da tüyün tutunduğu yüzeyleri azaltır.
Son olarak, Bir İnci hep der ya “kusursuz ev yok, yaşayan ev var” diye. Kedilerle yaşayınca biraz tüy, paketin içinde geliyor ne yazık ki ama doğru beslenme + düzenli tarama + temizlik üçlüsüyle bunalmayacağın bir seviyeye indirebilirsin 😻✨
Cevap
2Cevap
Hiçbişey işe yaramaz yıka ve kedileri düzenli taraman lazım
hayatta yıkatmazlar ortalıgı dagıtırlar
Tara
Çok istiyorum çok seviyorum ama bu yüzden besleyemiyorum işte
düzenli taramak lazm tüy dokulmesini azaltmak icin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?