Paketi hiç açmadım oda sıcaklığında evde duruyordu. Dışarı çıkınca kedilere veririm diye almıştım. Rahatsızlandım kaldı öyle.

Daha nasip olmadı bir kediye. İnternette vs baktım ama 15-20 günde bozulmaz diyor. Şişme vs de yok.
Paketi hiç açmadım oda sıcaklığında evde duruyordu. Dışarı çıkınca kedilere veririm diye almıştım. Rahatsızlandım kaldı öyle.

Daha nasip olmadı bir kediye. İnternette vs baktım ama 15-20 günde bozulmaz diyor. Şişme vs de yok.
Dışarıda: Açılmış yaş mama oda sıcaklığında en fazla 2-4 saat durmalıdır. Özellikle balıklı mamalar çok çabuk bakteri üretir ve koku yapar.• Buzdolabında: Ağzı kapalı bir şekilde buzdolabında 2 gün (48 saat) saklanabilir.
Açılmamış yaş mamalar aslında konserveler gibi düşünülür 🌸 Eğer paket sağlamsa, şişme patlama yoksa ve son kullanma tarihi geçmediyse oda sıcaklığında haftalarca bozulmaz. 15-20 gün hiçbir şey değil yani. Açarken kötü koku, aşırı sıvı ayrışması görürsen verme. Onun dışında iç rahatlığıyla minnoşlara sunabilirsin 🐱💗
Cevap
2Cevap
Marketlerde de oda sıcaklığında duruyor son kullanma geçmediyse bişey olmaz diye düşünüyorum 🙏🏻
SKT bitene kadar bozulmaz
bir şey olmaz
1 hafta durabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?