Dişi kedim var miyavlayıp duruyor yani sokağa da salamam kızımı , neden illa bu aylarda böyle oluyor var mı açıklamasını yapabilecek bir bilinçli insan
3 ay
Dişi kedim var miyavlayıp duruyor yani sokağa da salamam kızımı , neden illa bu aylarda böyle oluyor var mı açıklamasını yapabilecek bir bilinçli insan
Hayvanların kızgınlık dönemleri oluyor işte insan gibi değil Mart ayıda kedilerin kızgınlık dönemi yani çiftleşme dönemi normal yani bu aylarda biraz fazla miyavlar sizi uyutmaz kısırlaştırırsanız eğer de biraz daha azalır
Bunu değerlendireyim 👍
Değerlendirin kısırlaştırma olmazsa bu aylarda çok sorun yaşarsınız
Teşekkürler tatlım
Hayvanlar için sadece 2 amaç var. Birisi yemek yemek diğeri üremek. Hayatında çok önemli bir şeyi her yıl sadece 1 ay boyunca yapabildiğini düşün. Sende kapıyı pencereyi kırarsın sjdhsh
😄😄😄😄 bakış açısı güzelmiş cam kapı yetmez 😅😅😅
Kadınlar daha çok empati yapar aslında. Hormonların gücünü hiçbir şey durduramaz jdjdjshd
Mart ayı kediler için aşk sezonunun açılışı gibi düşün 🌸😺 Günler uzuyor, güneş süresi artıyor ve bu da dişi kedilerin hormonlarını tetikliyor. Buna mevsimsel poliöstrus deniyor, yani ilkbaharla birlikte kızgınlıklar sıklaşıyor. Sokaklara salmadan en sağlıklı çözüm kısırlaştırma oluyor. Hem stresleri azalıyor hem de miyav senfonisi bitiyor 🎶💛 Balköpüğü de aynıydı biliyorum o hâli 🙈
Cevap
8Cevap
Mart ayıyla alakası yok benimde dişi kedim var ve genellikle ayda 1 kızgınlık dönemıne gırıyor Mart ayı sadece daha yüksek oldugu ay ama her benım kedim kızgınlık dönemıne gırıyor
Benimki de öyle ama bu aralar fazlalaisti gubi dikkatimi çekti
Evet kolay değil ama varlığı iyi geliyor bana yalnız kalmaktan kurtuluyorum
Ahahah kesinlikle öyle ☺️☺️ biliyorum 😅 gülü seven dikenin ekatlaniyir
Ahhaha ya uykudan uyandirmasalar iyid e uyku kötü oluyor
Içgudusel. Hayvanin vucud kimyasi bu mevsimde devinime giriyor. Yani hayvan Mart ayini bilmez. Bu onun anatomisinde var.
Anatomi vs bilmem de yaşanılan belli doğasında var evet haklısın
Çünkü yılım yaz a girmeye yakın dönemi olarak görülür
Okk
Bahar mevsimi aslında sadece kediler değil bütün canlılar
Nisan Mayıs ayları gevşer gönül yayları diyorsun 😅😅 ahahhaa
🤣🤣 ben demiyorum kitaplar diyor ben dersem Abaza ilan edilirim
Ahahah yok ya hangi kitapmis o 😅
Canlıların anatomisi 🤣🤣 atsözüm olacak kadar yaşlanmadım
Aa yaslisin demedim tatlım aşkolsun eminim gencsin
Yoo değilim 🤣 orta yaşlıyım diyelim ama yinede atasözüm olmaz
☺️☺️ ideal yaştasıniz
İki tarafada yakın
icgudusel bir şey. benim kediler Mart olmasada kızan oluyor
Artık her zaman giriyorlar ya
Ya evet ama Mart da fazla gibi geldi
Anneme saldırdı erkek kedi
Abartma istersen tatlım
Cidden
Çiftleşmek istiyor
Ay demzen bilmiyorduk tatlim
Bilmiş oldun artık
Benim kedide kısır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?