Kediler neden özellikle Mart ayında bu kadar çok kızgınlık dönemine giriyor?

Dişi kedim var miyavlayıp duruyor yani sokağa da salamam kızımı , neden illa bu aylarda böyle oluyor var mı açıklamasını yapabilecek bir bilinçli insan

Kediler neden özellikle Mart ayında bu kadar çok kızgınlık dönemine giriyor?
Cevapla