Geçmiş olsun göz hassas ama o kadarda cizilecek kadar değil merak etme ama sen yinede acile git damla versinler mikrop kapmasın ve sulanmaya karşı canım
01 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim acile gittim korneami çizmiş ama çok küçük bir çizik damla yazdılar 🙏🏻💐
En İyi Cevaplar
4 ay20 iyiymiş ya ben 2019'da 5'e çizdirmiştim. Ondan sonra enflasyon çok arttı, bence şu an tekrar çizdirilebilir bozulduysa 🤣 Şaka bir yana dikkat et ya zarar vermiş olabilir bence bir doktora görün.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayGözünün içine tırnak attı diyosun bak lazeri boşverip bi acile gitmelisin mikrop falan kapmış olmasın kontrol ettir
020 Yorumla
Soran4 ayEv kedisi yarın gideyim acile
Cevap sahibi4 ayNe yarını şimdi git ev kedisi de olsa patisi temiz demek değildir
Soran4 ayYani doğru tuvalete falan gidiyor toprak kazıyor evet haklısın.
Cevap sahibi4 ayDaha duruyon mu gitsene hemen acile en azından yıkarlar ne yapman gerekeni anlatırlar
Soran4 ayGideceğim sabaha kadar kör olmam herhalde inşallah
Cevap sahibi4 aySabah mı gidicez
Cevap sahibi4 ayGidicen
Soran4 ayEvet antibiyotikli damla kullanıyorum şu an zaten onu damlattım
Cevap sahibi4 ayAferin hata yapmaya devam et acile gitmeden müdahale et
Soran4 ayDoktorun verdiği damla ama lazer için kullanıyorum bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum yarın sa hatan gideceğim hemen
Soran4 aySabahtan *
Cevap sahibi4 ayHala evde duruyorsun deli oldum ben Allahım yarabbim ya bide lazer olmuşsun göz daha da hassas oluyor yani arkadaşım gitsene ne duruyorsun
Soran4 ayEvet haklısın gidiyorum şimdi
Cevap sahibi4 ayİnşallah bir şey yoktur ama önlem de fayda var haberdar edersin buradan
Soran4 ayÇok hafif korneamı çizmiş bir sıkıntı yok dedi 1 hafta kullanmam için damla yazdı
Soran4 ayTeşekkür ederim bu arada 🙏🏻💐
Soran4 ay23 ünde lazer olduğum doktorumun randevusu var ona da sorarım bir
Cevap sahibi4 ayHeh tamamdır iyi şükür en azından ne olduğunu öğrendik içimiz rahatladı birazcık evet yoruldun ama içimiz rahatladı
Soran4 ayYani benim pek rahatlamadı bir de kendi doktorum görsün inşallah bir şey olmamıştır.
Cevap sahibi4 ayAynen o daha iyi olur doktorun ile önce iletişime geç en iyisi lazer olduğun yeri ararsan seve seve yardım ederler diye düşünüyorum
4 ay'Besle kargayı oysun gözünü 'dedikleri bu herhalde. 😂 Neyse ki karga değil. 😃
010 Yorumla
Soran4 ayKesinlikle öyle sokakta bulduğumda gözleri hastaydı ben iyileştirdim o da benim ameliyatlı gözümü oydu 😂😂😂😂😂😂
- 4 ay
Profildeki minik miii 😍 sahiplendiniz mi?🫠 Onlar böyledir garibanlıkları eve girene kadar 😂😂
Soran4 ayEvet o , sokaktan sahiplendim başlarda çok garibandı acıdım eve aldım şimdi deccale döndü bu ya 😂😂😂😂
- 4 ay
Çok tatlı 😂uslanacaktır annesi. Oyun istiyor. 😂
Soran4 ayİnşallah merakla bekliyorum o günleri 😂😂 bir sürü oyuncak var ben daha ilgi çekici geldim demek 😂😂
- 4 ay
Adı nedir. Benim de sarman kedim olmuştu 'tarçın ' koymuştuk. Sarmanlar biraz daha yaramaz diğerlerine göre.🥲🫠
Soran4 ayİsmi kavun eski kedim de sarmandı ama o çok masumdu hep miskin miskin yatardı 😂
- 4 ay
Kedi seven insan tatlılığı diye bir şey var. Çok minnoşsunuz. 🫠🐈🐾
Soran4 ayYaaa teşekkür ederim çok tatlısınız ♥️😻🙏🏻
- 4 ay
Rica ederim. 😻🌸🐾
Yapay Zeka Cevapladı
O gözler gitmez merak etme 😂 ama iş ciddi olabilir 🙈 Hele yeni lazer olduysan kesinlikle risk alma. Kediler genelde korneayı çizer, her zaman dışardan görünmez ama içinde hasar olabilir.
Gözün yaşarıyorsa, batma ve ışığa hassasiyet varsa acil göz doktoruna gitmen lazım 👁️🗨️ Bekledikçe enfeksiyon riski artar. Kediciği öp ama önce kendini kurtar 😅👩⚕️🐱00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Evcil Hayvanlar konusunda 10,4b cevap paylaştı.
u 4 ayÇizilmiş olabilir.
00 Yorumla
4 ayNeden bu kadar yaklasiyorsun ki kediye
Gecen birisi dudagindan öpecegim diye soru sormuştum
Ben cok severim ama tehlikeli yirtici hayvanlar sonucta
Çok geçmiş olsun gözün iyi mi?
Nazar degdi heralde yeni ameliyat olayı010 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim iyi şu an küçük bir çizik atmış kornama
- 4 ay
Kornea
Ee süt vermedigin icin cizmiş🤣
Dikkat et kendine
Soran4 ayBenim ki süt sevmiyor 😂 tavukçu
- 4 ay
🤣🤣🤣🤣 ahahah aklimdan çıkmıyor ekran fotosu alsaydim keşke
Soran4 ayNey?
- 4 ay
Süt
Anlamadin?
Soran4 ayHı yorumuma atladığın konu tamam hatırladım
- 4 ay
İnsan gibi atlayip
Hayvan muamelesi görmüştüm doğru hafizan süper
Soran4 ayBen öyle algılamadim ama olsunn neyse sağlık olsunnnn
- 4 ay
Bende var sıkınti serseri gibi konusuyorum ya mesajda anlaşılmıyor
4 ay10 Yorumla
4 ayDoktora görün derim, tırnaklarında illaki mikrop vardır, kumuna girip çıkıyor, önce göz dr hemen sonra tetanoz aşısısı ol
02 Yorumla
Soran4 ayEvet göründüm aşı oldum
- 4 ay
👍🏻
4 ayDoktorun ameliyatı beğenmemiş bide ben çizeyim demiş kedo
01 Yorumla
Soran4 aySjsjsjsjsw doğru bence de
4 ayTehlikeli olabilir. Pazartesi göz doktoruna görün ya da seni ameliyat eden doktor baksın
08 Yorumla
Soran4 ayGittim acile çizmiş korneamı küçük bir çizik
- 4 ay
Damla yazdılar mı?
Soran4 ayYazdı evet pazartesi kendi doktoruma gideceğim.
- 4 ay
Git bence de. Biyomikroskop ile baksın gözüne. Acile gitmekle olmaz sadece
Soran4 ayŞu an sadece hafif puslu görüyorum o kadar acilde geçer bir hafta kullan damlaları dediler.
- 4 ay
Geçmiş olsun pazartesi git sen yine de
Soran4 ayTeşekkür ederim 🙏🏻
- 4 ay
Rica ederim
Geçmiş olsun balım. Doktora görün sen ihmal etme. Hoş geldin bu aradaa
05 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim acile gittim hoş buldum 🙏🏻💐
u 4 ayBir şey olmuş mu?
Soran4 ayKorneamı çok hafif çizmiş
u 4 ayAh bebişim benim, dikkatli ol bundan sonra. Zümrüt gözlerine yazık...
Soran4 ayTeşekkür ederim ♥️🙏🏻💐 bundan sonra asla yakından sevmem korkuttu beni kdnsnd
4 ayAhsjfhj gözlerine nazar değdirdim galiba geçen gün 😅😀Güldüğüme bakma geçmiş olsun 🙏😀
06 Yorumla
Soran4 ayAyyyy kem gözlü jdndjsjwjdj😂😂😂 teşekkür ederim 🙏🏻
- 4 ay
Rica ederim 😅Valla maalesef bende var biraz o dediğinden sanırım 😆
Soran4 ayTüh keske güzel demeseydin mdndndnsmdmsms
- 4 ay
Bunun için benim korneamın darbe almış olması gerekiyordu ama 😀
Soran4 ayAlmaz inşallah nsndndns
- 4 ay
İnşallah 😀😅
Umarım kornea zarar görmemiştir, hâlâ acı varsa doktora görün 🙏🏻
01 Yorumla
Soran4 ayKüçücük çizilmiş kornam
Evcil Hayvanlar konusunda 592 cevap paylaştı. Geçmiş olsun zarar vermiş olabilir bir görünsen iyi olur
01 Yorumla
Soran4 ayThanks
Doktora görün kedinin de tırnaklarını düzenli olarak kes
05 Yorumla
Soran4 ayKesiyorum zaten de pek izin verdiği söylenemez
Soran4 ayÖnce o beni keser o zaman kdjdjdnnd
Soran4 ayTımm
4 ayçok sıkıntılı bir durum körlüğe kadar götürebilirdi bence bir doktora git
04 Yorumla
Soran4 ayGittim teşekkür ederim korneamda çok küçük bir çizik olmuş
- 4 ay
geçmiş olsun çok
Soran4 ayTeşekkürler 🙏🏻
- 4 ay
rica ederim :)
Abovvv çok geçmiş olsun bende lazer yaptırdım o süreç de aşırı korumuştum gözlerimi hangi uygulama yapıldı sana
010 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim prk yöntemi uygun görüldü
Soran4 ayBenim retinamda problem vardı diğerlerini yapsalardı sonradan sıkıntı yaşarmışım öyle dediler ilk 1 hafta bayağı acı çektim ama
Soran4 ayHayır, kornea kalınlığım için çok iyi dediler retina dejenerasyonu şehir hastesinde oldum ben özellere güvenemedim
Soran4 ayGittim acile küçük bir çizik atmış pazartesi günü kendi doktoruma randevum var ona da baktıracağım
Soran4 ayUmarım teşekkür ederim 🙏🏻
3 ayKemikleri yırtmış olabilir, hemen veterinere götür.
00 Yorumla
4 ayBelki zarda üst tabakada tahriş vardır damla varsa dinlendir
00 YorumlaHemen doktora gitmelisin. Göz tabakana zarar vermiş olabilir. Küçük bir müdahale gerekir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayNasılsın, durumun nasıl? Çok geçmiş olsun, gözlerin gerçekten çok güzel. 🥰🌹
021 Yorumla
Soran4 ayHafif küçük bir çizikle kurtardım, Teşekkür ederim 🙏🏻
Cevap sahibi4 ayDoktora gittin mi? Kornea yırtılması büyük veya küçük ciddi bir şey. 🌹
Soran4 ayGittim yırtılmamış ufak bir çizik atmış pazartesi günü kendi doktoruma görüneceğim bakalım 🤷♀️
Cevap sahibi4 ayPeki bir damla verdi mi sana? Korneanın onarılması için damlaya başlatmış olması gerekir. Kedimin korneasını başka bir kedi çizmişti damla başlamıştık hemen, insanda da benzer olduğunu düşünüyorum.
Soran4 ayEvet 2 tane damla yazdılar 1 hafta kullanmam için.
Cevap sahibi4 ayOnları aksatma, göz çok hassas bir organ. Görüşünde bir sıkıntı var mı peki?
Soran4 ayBiraz puslu hafiften sanki
Cevap sahibi4 ayAnladım, pazartesi kaçta gideceksin peki? Ne zaman oldu bu olay?
Soran4 ayNeden bu kadar detaylı ilgilendin? Dün gece işte
Cevap sahibi4 ayÇok pamuk kalplisin, bu kadar masum bir şey yaparken gözüne zarar gelmesi içime dokundu, göz bir de yani...
Soran4 ayTeşekkür ederim 🙏🏻
Cevap sahibi4 ayKedini sokaktan mı sahiplendin? Benim 4 kedim var içeride, yeni bir tane de anne adayını içeri aldım. Evim bahçeli olduğundan dolayı mahallenin kedileri sığınıyor ben de alıyorum içeri. Kedilerden haz ermeyen kokoş hatunlar var, senin gibisine denk gelince kıymetini bilmek gerek. 🥰🌹
Soran4 ayEvet sokaktan sahiplendim ya ne güzel Allah razı olsun çok güzel düşünce.
Cevap sahibi4 ayBir tanesi British shorthair, bu anne olacak olan da ev kedisi gibi duruyor... Shorthair'in sokakta işi ne yani dimi?
Soran4 ayBir heves olarak alınmış sıkılınca sokağa atılmıştır.
Cevap sahibi4 ayÖyle olsa gerek, bazen bahçede gezdiriyorum kaçmıyor bir yere. Kaçacak bir kedi değil, geçenlerde Scottish bir tane geldi, aldım onu da içeri böbrek taşından öldü bir ay sonra falan... Baya bi böyle tip var galiba...
Soran4 ayÜzücü
Cevap sahibi4 ayEvet yani hem de İzmir, hayvanseverlik herhalde en yüksek derecedir burada. Kedin yavru mu, kaç yaşında bu arada?
Soran4 ay9 aylık
Cevap sahibi4 ayKüçükmüş daha, tek kedin mi var senin? ☺️
Soran4 ayEvet
4 ayBenim de kedim var
Ara da bir bana da atıyor sağolsun
01 Yorumla- 4 ay
Cinsi ne kedinin?
Gizli Üye(25-29)4 ayGozlerin çok güzelmiş inşallah kötü birsey olmamıştır geçmiş olsun canım hemen bir doktora görün sıkıntılı bir durum ameliyatlıymis bir de
02 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim 🙏🏻💐
Cevap sahibi4 ayRica ederim canim kötü bisey çıkmaz inşallah
4 ayKıyamam, kedi iyi mi?
01 Yorumla
Soran4 ayKskdkskskfkwkwkww iyi iyi maşallahı var
4 ayCiddi misin çok üzüldüm yaşarman geçti mi
05 Yorumla- 4 ay
Belkide haketmiştin 😅
Soran4 ayGeçti Hı aynen acıyıp eve aldım besleyip bakıp analık yaptığım icin hak ettim ksjdjsjdjs
- 4 ay
Sen harika altın kalpli bi kedi annesisin ❤
- 4 ay
Gözünü yaklaştırmadan sev okşa kedi bebeyini
- 4 ay
Ben kedin olsaydım gözünü cizmezdim öperdim 😊
Onunla kurtardığına şükret 🤦🏻kuduz falan
02 Yorumla
Soran4 ayEv kediiisiii
4 ayLazerde çizdirmek 20 bin mi
05 Yorumla
Soran4 ayDevlet hastanesinde öyle yaptılar bana özeller 45 65 arası değişiyor
- 4 ay
Devlet hastanesi yapıyor mu bende düşünüyordum da
Soran4 ayBüyük şehir hastanesinde yaptırdım sadece eğitim araştırma hastaneleri yapıyor diye biliyorum
- 4 ay
Anladım teşekkürler
Soran4 ayRica ederiim
4 ayGöze gelmişsin geçmiş olsun
01 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim 💐🙏🏻
Acile git, geçmiş olsun.
02 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim.
Göz ekspertizi degilim
01 Yorumla
Soran4 ayDeğilsen yorum yapma arıza.
4 ayKedileri delirtmeyin adlı kamu spotu 😂
047 Yorumla
Soran4 ayBen bir şey yapmadım ya durup duruken atladı yaramaz biraz da 😂😂
- 4 ay
Bugüne kadar toplamda 8 kedi besledim içinden 1 tane bile manyak çıkmadı yetiştirme tarzı da önemli 😂
Soran4 ayBu sokaktan direkt deli olarak geldi bana ksmdjsms
- 4 ay
Bence senin de payın vardır ya naptın hayvanı da mı eşrefe benzetmeye çalıştın 😂
Soran4 ayEsref kim kedimin yanında daha yakışıklı eril 😂😂
- 4 ay
İnsan hayatının aşkını da bu kadar kolay satmaz beee ayıp 😂
Soran4 ayHayatımın aşkı değil fiziksel olarak beğendiğim biri sadece abartmaya gerek yok aslında ksmdjdajjds
- 4 ay
Geçici bir heves yani 😂
Soran4 ayBeğendim geçtim evet aşık değilim ergen gibi jsjdkekdjjws
- 4 ay
Uzak durulması gereken hatun tipi 😂
Soran4 ayNe alaka ünlü birine ne sebeple aşık olabilirim ki? İlginç
- 4 ay
Haklısın tamam uzak durmayalım o zaman 😂
Soran4 ay🌬 ksmdjdjw
- 4 ay
Ne güzel gidiyordum kendin kaşındın 😂
Soran4 ayAnlamadım üff yazdım emoji olarak atılmış jdjsjdjdk klavyeden
- 4 ay
Bende göremedim ne emojisi olduğunu sadece random olarak kabul ettim 😂
Soran4 ayÜfleme emojisi kdjsjdjd
- 4 ay
Tamam gidiyoruz bee bu kadar üstüne basmana gerek yoktu 😂
Soran4 ayKarpuz 🍉 kesecektik daha jdnsndns
- 4 ay
🙂↔️🙂↔️🙂↔️
Soran4 ayYemezsen yeme😂
- 4 ay
İstenmediğimiz yerde bir de karpuz mu yiycez 😂
Soran4 ayBen kovmadım sen gidiyorum dedin ne kadar misafirperverim karpuz ikram ediyorum geri çeviriyorsun 🤣🤣🤣🤣
- 4 ay
Gözümde onu da offlayarak ikram ettiğin canlandı demekki 😂
Soran4 ayHiç öyle şeyler yapmam 😀
- 4 ay
İyi kes bir dilim hadi doğrama ama öyle ver şapur şupur yiycem 😂
Soran4 ayAkar her yere ıy 🍉 kzjdjdjsjd
- 4 ay
Aksın yapış yapış olsun maksat gıcıklık 😂
Soran4 ay30 yaşında bir çocuk ksmdjdmwkdja
- 4 ay
Bırak azcık daha yaşasın içimizdeki çocuk onu da öldürürsek temelli suratsız eğlencesiz bir şey oluruz hiç çekilmez bence 😂
Soran4 ayŞaka yaptım haklısın 🙏🏻😂😂
- 4 ay
Haklı mıyım gerçektenn 😱😱😱
Soran4 ayÇok haklısın gerçekten 😂😂
- 4 ay
Ben bunun ss ini alıyım da arkadaşlara hava atarım 😂
Soran4 ay😂😂😂 hiç mi haklı bulunmadın üzüldüm şu an ağlayacağım 😂😂
- 4 ay
Bulundum canım sene 2017 falandı 😂
Soran4 ayBelki de hiç haklı olmadın 2017den sonra 😂😂😂
- 4 ay
ya da kimsenin haklısın demesine ihtiyaç duymadım hatırlamıyorum uzun zaman oldu 😂
Soran4 ayAnladımmmm
- 4 ay
Çok konuştuk bencede 😂
Soran4 aySence de bence o zaman 😂😂😂
- 4 ay
Tam tersini demen lazımdı ama olsun zamanla oturur 😂
Soran4 ayİkisi de aynı kapıya çıkıyor 😂😂
- 4 ay
Şimdi bunun felsefesine girmek istemiyorum ama bence değil 😂
Soran4 ayTamam senin dediğin olsun hadi çok haklısın 😂😂😂
- 4 ay
Ben gidiyorum artık bu kadar haklılık bünyeme ağır geldi 😂
Soran4 ayGüle güle 😂😂
u 4 ayAman dikkat geçmiş olsun
02 Yorumla
Soran4 ayThanks beybi inşallah cizmemistir korneayı
- 4 ay
İnşallah..
4 ayBi göz doktoruna gitti mikrop kapmıştır
00 YorumlaCiddi mikrop kaparsin kör bile olunur
00 Yorumla
4 ayGeçmiş olsun biyük sıkıntı
00 Yorumla
4 ayBen olsam ceza veririm 🤷
00 YorumlaDoktora görünmekte fayda var
00 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 363 cevap paylaştı.
4 ayOlabilir. Doktora görün
00 Yorumla
4 ayNazara gelmişsindir dikkat et
00 Yorumla
4 ayayağın tamamen geçti mi
00 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 317 cevap paylaştı.
4 ayBenide horoz didikledi bişey olmadı
00 Yorumla - Evcil Hayvanlar konusunda 340 cevap paylaştı.
4 ayAcile git ciddi bir şey olabilir
00 Yorumla
4 aygeçer bi kaç güne
00 YorumlaGörüyosan sıkıntı yok bence
03 Yorumla
Soran4 ayBiraz puslu gibi
Soran4 ayTeşekkür ederim 🙏🏻
Doktora gittin mi
00 Yorumla
4 ayGeçmiş olsun
00 Yorumla
4 ayBen kedi yiyen kedi gördükten sonra nefret ettim
00 YorumlaDikkat et belli olmaz doktora git
00 YorumlaGöze gelmişsin
00 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 423 cevap paylaştı.
4 ayÇok bir şey olmaz
00 Yorumla Evcil Hayvanlar konusunda 10,5b cevap paylaştı. bise olsa kanardi
00 YorumlaEvcil Hayvanlar konusunda 325 cevap paylaştı. Oha çok kötü
00 Yorumla
4 ayYaptırırız😀
00 YorumlaGeçmiş olsun
01 Yorumla
Soran4 ayTeşekkürler
Evcil Hayvanlar konusunda 304 cevap paylaştı. Çok tehlikeli 😳
00 Yorumla
4 ayGeçmiş olsun
01 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim
4 ayPis kedi
01 Yorumla
Soran4 ayHem de ne pis jsjsjdjs
4 ayKiyamam bebegime 🙁
02 Yorumla
Soran4 ayBebeğime?
- 4 ay
Evet sana istee 🤣
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer