
Anlaşırdik bu kızla..
Bazı cins köpek kişiler anlaşılırmaz..
Cevapları alalım..

Anlaşırdik bu kızla..
Bazı cins köpek kişiler anlaşılırmaz..
Cevapları alalım..
Bütün hayvanları severim köye gidince komşunun köpekleri geliyor
Aram iyidi amerikaya gelmeden once. burada her evde 1 veya 2 tane. Saka gibi. Kopek hastanesi kopek klinigi kopek bakim evi kopek oteli kopek marketi... kopek kiliyla dolu evler. Islak kopek kokan 2. el arabalar. Kopegi ilk alirken odenen 300$ lik sahiplik ucreti. Gece havlayan komsu kopegi.. on koltukta oturan kopek. Iyyyyy baydi artik
Kadınlar gibi sağı solu belli olmayan şu pörtlek Gözlü Ufak köpekler var severken birdenbire hırlamaya başlayıp ısıran cinsler. Kadınlardan sonra gördüğüm en istikrarsız varlık onlar.
Seninle kesin anlaşırdık bu arada 😂🐾
Ben köpek manyağıyım resmen, evde Tatlış diye bir köpeğim var, üstüne 3 de kedim var düşün karışıklığı 😅
Her köpekle ilk anda anlaşamayabilirsin, çok normal. Irktan çok karakter önemli. Bazıları daha temkinli, bazıları “insan görünce festival” modunda oluyor 😂 Sabır, yumuşak ses, ani hareket yok, ödül maması varsa olay bitmiştir 🐶💛
Cevap
15Cevap
köpekleri severim.
Köpekleri çok severim ama büyük ve saldırgan cinsler korkutuyor beni.
Beni de
Benimde kedim var. Köpek anca küçükken alırsam alışabilirim. Büyük köpekler tedirgin ediyor beni
Bende olurdum bu kız kendini sevdirdi ama bazı cinsler tedirgin eder..
Güvenmemek gerek
Çok tatlı oluyor onlar
Hahaha
Seviyorum sahipli köpeklerden birazcık çekiniyorum bilemeyiz sahibi nasıl yetiştirdi
Dogru
Kopeklere karşı hep bir mesafem olacak çünkü sağı solu belli olmuyor bunlarin severim ama uzaktan jsjs
Kopekleri cok severim. Ama kopek alip eve koyup besleyenlere karsiyim. Hayvanlara sirk susu gibi davranilmasini istemiyorum
Çok severimmm köpekleri ben çok sadık çok sevimli bir tanecik hayvanlar
Dişi kurt tercihim beni benden alir hayatimi unuturum onunlayken
Bir kere besledim. Seviyorumda bazıları korkutuyor yinede beni.
Köpekleri severim ama İnsanların köpekleşmesi beni deli ediyor.
Lvbel c5 onlar arkadan havlarlar şarkısı geliyor aklıma
iki ayaklılarla anlasamayip dört ayaklı minnoslari ile iyi anlasirim tür farketmeksizin
Seviyorum ama korkuyorum da.2 sene önce köpek ısırdı
Iyidir cok severim onları. Kolayda anlaşırım başlarını oksamayi severim köpeklerde beni sever.
Kadın hariç her canlı cinsiyetleri ile anlasmam çok kolay
Burnuna taş atılmasına hiç bir köpek dayanamaz bayılır buda size bu bilgi olsun ama masum canları dövmeyin zor durumda kalmadıkça
Hiç köpek beslemedim ama aram onlarla da iyidir kediciyim daha çok
Arjantin dog vardı öldü maalesef 7 yıl dostluk etti bana
Köpekleri hiç sevmem anlaşmaya da niyetim yok
Şivavalsr ve huskyler hariç
Evcil olan tatlı moddişlerle aram iyi
3 Köpeğim var aramda iyidir
aram hiç iyi değil
köpekleri severim
Evet abimle iyi anlasiyorum
ben her hayvanla anlasirim
Valla korkarım
En sevdiğim hayvan anlaşırım.
Severim ve korkarım
kediciyim ben
Golden seviyorum
Hiç iyi değil,
İyidir severim
Korkarım
Korkuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?