Kadınlar matinesine gittik annemle ben erkenden geldim çünkü kedimiz öldü aklımda sürekli o var normal mi?

Kadınlar matinesine gittik annemle ben erkenden geldim çünkü kedimiz öldü aklımda sürekli o var tat alamıyorm hayattam normal mi?

Kasım ayında kaybettim evladımı sürekli aklımda o var normal hayatıma dönemedim gece uyuyamıyorum gece uyuyamadığım için sabah kalkamıyorum daha veterinere gidip konuşmadım bile sizce gidip konuşsam rahatlar miyim offf Şu anda evdeyim evde olmamam mı gerekiyor kendimi farklı şeylerimi vermem lazım

Çoklu organ yetmezliğinden kaybettik

Alışıp alışmamak gibi bir durum değil bu o acele yaşamayı da öğrenemedim alışıksın sürekli gözünün önünde evlat gibi gibi fazla neden böyle oldu sürekli kendimi sorguluyorum

Kadınlar matinesine gittik annemle ben erkenden geldim çünkü kedimiz öldü aklımda sürekli o var normal mi?
Cevapla