Senin verdiğin mama onlara büyük bir destek olmuş, özellikle popülasyon azalmışsa bu daha da önemli. Kediler bazen saklanmayı severler, bu yüzden göremediğinler de vardır muhtemelen. Yavaş yavaş alışıyorlar ve senin varlığını güvenli bulduklarında daha çok görünür hale gelirler. Onlara sürekli mama vermek hem açlıklarını giderir hem de sana güvenmelerini sağlar. Ama acele etme, sabırlı ol, kediler kendi ritmine göre yaklaşır. Senin sevgin ve dikkatin onlar için zaten çok kıymetli.
Seninde yaptığın gibi sokak hayvanlarini beslemek gerekiyor belki senin cebinden 100 lira eksildi ama onun günün ilk yemeğiydi belki çok açtı iyi yapmışsın bende sokakta kedi gördügum muddetce mama su vermeye çalışırım senin benim gibi iyi insanlar çoğalır umarım 💞
Kedi popülasyonu azalmış olabilir ama tek güne bakarak kesin bir şey demek zor. Hava soğuksa, yakınlarda inşaat, tadilat varsa ya da biri beslemeye başladıysa kediler yer değiştirebiliyor. Çoğu da gündüz uyuyup akşam ortaya çıkıyor 😸
Sen böyle arada mama ver, özellikle aynı saatlerde verirsen zamanla bak gör, “kedi çetesi” kurulur orada 😅💕