Bazen ıcımden geldıgı ıcın mama verıyorum ve bu 3 tanesı dısında kedı yoktu populasyon azalmis sanırsam?

Bugun yemın ederım 1 tane kedı bıle zor gordum su 3 tanesi disinda kedi goremedım veya saklanıyorlar ama kesınlıkle cok sekerlerdı❤️
Bazen ıcımden geldıgı ıcın mama verıyorum ve bu 3 tanesı dısında kedı yoktu populasyon azalmis sanırsam?
Bazen ıcımden geldıgı ıcın mama verıyorum ve bu 3 tanesı dısında kedı yoktu populasyon azalmis sanırsam?
Cevapla