Boşanmalı mıyım, ne zaman boşanmalıyım; ayaklarımın üzerinde durup kedilerimi alabilecek miyim?

Arkadaşlar burada sadece kendimi elestirecegim eşimin de bazı yanlışları olmuştu ama konu o değil kısaca özetleyeyim ben hayatım boyunca hiç sevgililik flört doğru düzgün yaşamadım. Esim benim ilk sevdiğim adam. Ancak kültürel eğitimsel ve beklentisel uyusmazliklar var aramızda. Özellikle eşim ev hanımı olabilen kadınları severken ben öyle biri değilim ev işi yapmak ve yemek yapmak gibi şeylerden haz etmiyorum hele ki bu bana sorumluluk gibi yansitilip strese sokunca. Neyse benim beklentilerimi o karşılamıyor onun beklentilerini ben karsilamiyorum. 2 kedim var ve ben aslında boşanmak istediğimde kedilerimi kendim almak istiyorum. Zaten kendisi de pek bakma taraftarı değil. Daha önce ayaklarımın üzerinde durmaya çalıştım İstanbul'da ama borcum harcim vardı geri gelmiştim eve. Şimdi ise 8 ayi gecik bir işte çalışıyorum maaş asgari ücret. Ama bir evin masraflarını gecindirebilir miyim kedilerimi alabilir miyim yeni hayatimda nasıl bir dönemeç olacak kaygılıyım bu konularda. Bu kararı vermek istememin sebebi arada çok büyük anlaşmazlıklar olması falan değil. Ben dünyaya bir kere geliyorum kendisi de öyle birbirimize bu kadar kırgın ve zıtken hayatımızı zehir etmeye gerek yok. Her geçen yıl arkama dönüp baktığımda hayal kırıklığıyla ve hızlı geçen bir zaman görüyorum. Daha önce benzer süreçlerden geçen varsa neler hissettiğini ve yaşadığını paylaşırsa sevinirim

Boşanmalı mıyım, ne zaman boşanmalıyım; ayaklarımın üzerinde durup kedilerimi alabilecek miyim?
Cevapla