Yeni sahiplendiğim kediden sadece benim kaşınmam normal mi, uyuz ya da parazit olabilir mi 🐱?

Arkadaşlar merhaba ben bir kedi sahiplendim tanıdık birinden 2 aylık ama eve geldiğinden beri kaşınıyorum eşimde bir şey yok aldığımız ailedede yok neden acaba bende dedim uyuz mu acaba ya da parazit mi var ama sadece ben kaşınıyorum anlamadım ya….

Yeni sahiplendiğim kediden sadece benim kaşınmam normal mi, uyuz ya da parazit olabilir mi 🐱?
Cevapla