Çarşı şubesinden alıyordum İlk zamanlar ama bizim oradaki petshopcuda da aynı mama olduğunu görünce oradan almaya başladık kedimizi kısırlaştırdıktan sonra dedim ki üstüne basa basa kısırlaştırılmış kediler için uygun mu ona göre alalım uygun dedi ama kilo almaya başladı dedim az verin almaz dedi 2 tane kedi var bizde çok sık koyuyorduk ama kabı hiç boş kalmazdı yağlı bir mama olduğu için benimle kalp hastalığı yapmış ve diğer hastalıklarını bilmiyorum böbrek yetmezliği falan da var bunu nasıl öğrenebilirim? Biri öldü bir tanesi kaldı şimdi problana geçtik mamayı almak için baktı kuyruk oluyor iyi bir mama olduğunu düşündük lütfen yargı dağıtmayın !!! ?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar