Dışarıdaki kediler üşümüyorsa (!) neden sıcak yer arıyorlar?

Bugün markete bir kedi girip duruyordu ben de kasiyerlik yaptığım kasanın altında biraz ısınsın diye kucağıma alıp kasanın oraya koydum. işverenler de tutanak imzalattılar gıda yerinde kedi beslemek şeklinde ben de istifa ettim daha önce de marketin yakınına (dışarı kısım) mama koyduğum için sorun çıkarmışlardi o pislik insanlardan kurtulduğum için seviniyorum
Dışarıdaki kediler üşümüyorsa (!) neden sıcak yer arıyorlar?
Cevapla