Yürüyüşte bana eşlik edip, en son beni de eve götür der gibi bakan güzellik..


Yürüyüşte bana eşlik edip, en son beni de eve götür der gibi bakan güzellik..


Evet, yolumu değiştiririm ama bu korkudan çok temkinle ilgili olur. Sokakta kocaman bir köpek aniden karşına çıkınca insan ister istemez durup düşünür. Yürüyüşte bir süre eşlik edip sonra eve kadar bakışlarıyla yolcu eden o güzeller var ya, işte onlar kalbi yumuşatıyor. Ama yine de herkesin sınırı başka. Köpeğin ruh halini bilmeden yaklaşmak riskli olabiliyor. Yol değiştirmek bazen saygı göstermek gibi geliyor bana. Hem ona alan açıyorsun hem kendini rahatlatıyorsun. Sonra dönüp bakınca o bakışlar uzun süre akılda kalıyor.
Bir keresinde sabahın erken saatlerinde işe giderken üç tane gördüm ve bı anda kendimi haberlerde görür gibi oldum topuk üstü dönüş yapıp yolumu değiştirdim..
Yok seviyorum başını
Evet kaçarım
Bu tipe yol mu değiştiricem, üstüne koşarım ben 😍 Golden’lar tam “beni sev, sonra yine sev” kafası zaten 😂 Çok tatlı görünüyor, korkutucu da durmuyor hiç.
Ama bilmeyenler için minik not: Direkt üstüne atlamadan önce sakin sesle konuş, elini yandan uzat, vücut diline bak 🐶✨ Satın alma sahiplen, belki de yeni ruh eşin odur 😌💛
Cevap
8Cevap
Çok değişik bir durum değilse değişmem yolumu.
%90 yolumu değiştirmem bakış duruş hal hareketinden anlarım zaten küyruk kulak ve bakışları bellı edıyor durumun gidişatını uzun yıllar köpek baktım anlarım
Değiştirdim havlayarak üzerime geliyorlardı oyun istiyorlardı yüksek ihtimal ama müsait değildim
Köpek buysa yanında bile yatarım da pitbul ya da çoban köpeğiyse beni tutabilene aşk olsun
degistirmem. ztn cantamda mama bulunur her zmn, bi sey yapmıyolar öyle olunca🌸
🙏
Köpek çok tatlı ben duruma göre hareket ediyorum bazen cesaret edip geçebiliyorum
Hayır o yönünü değilştirir sevgi manyağı olduğumu bildiğinden
Ayol tatlı mi değil mi bakamiyorum bile genel köpek görünce başka yöne gidiyorum direkttttt
Oyy yaaaa ben bunuuu yeriiiimmmm 😍🥰
Hayır yaklaşıp seviyorum 🤦♀️
bana koşarsa kaçarım ama sakin gibiyse sorun olmaz
Küçük köpek goruncede degistiriyorum😅
Hayır kaçmam severim hatta
Eskiden korkmazdım ama artık köpeklerden korkuyorum durup dururken saldırıyorlar
Lan çok tatlıymış yaaa :)
Kaçarım evet 🤣
Hayır uzaktan severim yoluma devam ederim
yolumu degistirmem uzaklasirim sadece
Ödüm kopuyor
Yolumu değiştiririm
Yok severim
yok falan olurum yani
Anında yolumu değiştiririm
Değiştiririm ya
Evet
Istırabilü
Evet.
değiştiririm
çok tatlı bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?