Bi arkadaşım, köpeğine bakmam için 3 günlüğüne eve gidecektim aramadı sizce neden? Sınav haftama geldiği için mi aramadı?

Hep olumlu düşünüyorum kaç gündür kaç aydır söyledi aricam arayacağım dedi aramadı. Ya aslında iyi ki aramadı şu an şükrediyorum onun sorumluluğunu alamazdım zaten ama kaç haftadır arayacağım diyip aramadığı için kırıldım dedim acaba bana mı güvenmiyor? Daha sonra dedim güvenmese niye sorsun niye sen bak demesin dedim yani
Bence sınav haftama geldiği için aramadı sizce?
Bi arkadaşım, köpeğine bakmam için 3 günlüğüne eve gidecektim aramadı sizce neden? Sınav haftama geldiği için mi aramadı?
Cevapla