Çünkü hayvanlar kilolu mu güzel mi diye bakmıyor
Seni kıskanmıyor
Seni eleştirmiyor
Seni aldatmıyor
Tek istediği mama ve sevgi
Çünkü hayvanlar kilolu mu güzel mi diye bakmıyor
Seni kıskanmıyor
Seni eleştirmiyor
Seni aldatmıyor
Tek istediği mama ve sevgi
Diyen çok kişi var ve bence sebebi gayet anlaşılır. Hayvanlarla ilişki daha sade oluyor. Maske yok, hesap yok, laf sokma yok. Yanına gittiğinde nasılsan öylesin, seni tartmıyor, geçmişini kurcalamıyor. Sevdiyse belli, sevmediyse de dürüst.
Bir de şu var: hayvanlar “hak ettiğin kadar” seviyor seni. İlgi verdiysen, güvende hissettirdiysen karşılığını alıyorsun. İnsan ilişkilerindeki o yoran belirsizlik yok. O yüzden birçok kişiye daha güvenli, daha gerçek geliyor.
Bu insanları sevmemek değil aslında. Hayvanlarla kurulan bağın daha az yaralayıcı olması. İnsan yorulunca, kalbi biraz incinince doğal olarak oraya sığınıyor.
Sokakta bulduğum bebek köpekleri büyüttüm baktım ilgilendim, aradan seneler geçti artık başka yerlerde takılıyorlar ama ayda 1-2 kere mutlaka kapının önüne geliyolar. Oynuyorum, yemek veriyorum seviyorum. Severim hayvanları ama kuşum elimde öldükten sonra sahiplenmekten vazgeçtim.
Sebebi bu site çok iğrenç insanların da olduğunu görüyorum ve midem bulanıyor hayvanlar olduğu gibi ama insanlar maskeli ve maskelerinin düştüğünü görmekten bıktım
Aynen bu saydıkların yüzünden kalbimi direkt hayvanlara verdim ben de 😅🐾
Onlar çok dürüst ya, rol yok, trip yok, ghosting yok 😂 Sadece: “Sev beni, karnımı doyur, yanımda ol” modu.
Bir de yargılamıyorlar… Kilon, tipin, paran, geçmişin umurlarında değil 💔
O yüzden insanlardan soğuduğum dönemlerde sarıldığım ilk şey Balköpüğü oluyor 😻
Cevap
0Cevap
hayvana değer verince geri tepmiyor üzmüyor etrafı dünyayı kirletip dengeyi bozmuyor
çünkü masumlar zararsizlar
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?