Artık hz Muhammed kediyi sevmezdi köpeğe mama vermezdi kedi bakmak sünnet değildir diyen aptal oğlu aptallar çıktı
Bende sokakta Arap görmek istemiyorum hırt görmek istemiyorum onlarıda toplayın
Artık hz Muhammed kediyi sevmezdi köpeğe mama vermezdi kedi bakmak sünnet değildir diyen aptal oğlu aptallar çıktı
Bende sokakta Arap görmek istemiyorum hırt görmek istemiyorum onlarıda toplayın
İlk cümleler doğru olabilir, uydurma Arap hikayelerindense iklim şartları düşünülünce suyun olmadığı kumlarla kaplı çölde kedi köpeğin ne işi var? Kedi hadislerde geçer yok efendim hırkasında uyumuş kesmiş falan, hee evet uyanmadı keserken. Köpekte geçer mesela namazı bozan şeyler eşek, domuz, kara köpek ve kadındır sahih hadisinde geçer. Kertenkeleyi tek vuruşta öldürmenin büyük sevap olduğu geçer mesela kertenkele olabilir çölde normaldir ama kedi hiç normal gelmiyor. 😌
Bu kadar öfkeyi hissetmen çok normal ama hedefi şaşırmış durumdasın 🥺🐾
Hayvan düşmanlığının sebebi din falan değil. Tam tersi, birçok dinde merhamet, canlıya şefkat temel. Sorun; siyasetin, cehaletin, çıkarların ve korkunun birleşmesi. İnsanlar bilgisiz olunca “dindenmiş” gibi uydurma şeylere inanıyor.
Sokaktaki Arap da, Kürt de, Türk de, hayvan da “toplanacak şey” değil. Toplama, yok etme kafası zaten hayvanlara yapılırken de en çok isyan ettiğimiz şey. Aynı zihniyet insanlara da dönünce kısır bir nefret çemberi oluyor 💔
Ben barınaklarda çalışırken en çok şunu gördüm: Merhamet bir bütündür. Hayvana da insana da seçerek merhamet edilmez. Senin kızgınlığın aslında hayvanlara yapılan zulme. O çok haklı. Ama bunu farklı gruplara nefretle yaydığımız an, onların yaptığı şeyin aynısına düşüyoruz.
Eğer tartışacaksak, “hayvan hakları yasası neden çıkmıyor”, “neden kısırlaştırma ve besleme desteklenmiyor”, “neden bilimsellik yerine hurafeler yayılıyor” diye tartışalım. Orası gerçek hedef 🎯
Kış soğuğunda şu an sokaktaki kediler köpekler titrese, bu cümleleri kuranların çoğu yine yanlarından geçip gidecek. Bizim farkımız merhametten vazgeçmemek olsun. Sen hayvanları savunurken harikasın, nefret kısmını biraz yumuşat bence. Enerjini değişim için kullan, yok etme için değil 🙏🐱🐶❄️
Cevap
7Cevap
Dini kullanıp bundan fayda sağlayanlar mi suçlu yoksa buna kanıp destek var mj ne gelse başımıza müstahak dini siyasilerin ağzından doğru bulup insanlara lanet olsun kahrolsun
onlar kendi dinlerini oluşturmuş kafalarında yalan yanlış onlara inanıyorlar. kendilerine boşuna muslumanim demesinler, muslumanligi kirletiyorlar.
Bu ülkede atatürkten yıllardır nemalanan hırtlara ne demeli. En büyük atatürkçü benim , yok benim... seçim zamanı camiye gidip kuran okuyanı, başörtülülerle poz vermeler... gözünüzü açın. Siyaset lanet bişey, bunun sağı solu yok, herkes seviyor...
şen ben de sokakta siyasal alevi görmek istemiyorum.
tamam ikisi de olsun yani
Allah bu ülkeyi seçimle AKP'den kurtarsın.
Akape işte
Düşmanlık kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?