Kedim yatağıma geldiğinde neden önce 2 kez ön patilerini birer kere sürüyor?

Nevresimleri yeni değiştirdim ve titiziz. Birkaç gündür böyle yapıyor. 2 kedimiz var ve bunu yapan Efe. O odama pek gelmez ve fazla durmaz zaten. Hatta son zamanlarda Paşa onun odamda fazla durmasına izin vermiyor uğraşıyor nedense. Efe de kendisiyle uğraşılınca inadına giden bir kedi. Paşa her gün odamda ve benle uyur genelde. 1.5 senedir bizimle yaşıyorlar ama önceden böyle bir şey yapmadılar. Büyüdükçe yeni yeni huyları çıkıyor 😅 neyse başlıkta dediğim gibi yaptıktan sonra da yüzü sanki rahatlamış gibi oluyor ve oraya yatıyor. Hep de aynı noktaya veya yakınına yapıyor. Neden yapıyor olabilir?
Güncellemeler
5 ay
Bu arada nevresimleri değiştirmeden önce başladı bu
Kedim yatağıma geldiğinde neden önce 2 kez ön patilerini birer kere sürüyor?
Cevapla